.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس انجمن صنفی کارگری ساختمانی بابل:
ساماندهی کارگران ساختمانی بابل

شمال نیوز: رئیس انجمن صنفی کارگری ساختمانی بابل خبراز ساماندهی کارگران ساختمانی بابل راداد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، مهدی پورچالی در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه بیان داشت: با دستور و پیگیری استاندار مازندران، شهرداری بابل زمین مناسبی برای ساماندهی کارگران ساختمانی و میدانی در اختیار دفتر انجمن در بابل قرار داده شدکه به‌زودی با حمایت مسئولان،کار احداث این ساختمان در بابل آغاز می‌شود.

وی افزود: انجمن صنفی کارگری کارگران ساختمانی بابل در سال 1389 با هدف اطلاع‌رسانی مسایل روز کارگری ساختمانی تشکیل و شروع به کارکرده است.

پورچالی با تشریح عملکرد انجمن صنفی کارگران ساختمانی بابل گفت: این انجمن در شهرستان بابل همایش کارگران ساختمانی را سال گذشته در سطح این شهر برگزار کرده است.

پورچالی انعقاد قرارداد با آموزشگاه‌ها، تشکیل پایگاه بسیج کارگران ساختمانی که در مراحل پایانی قرار دارد، تایید و معرفی افراد به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات بانکی، تشکیل شورای حل اختلاف داخلی و حل کردن مشکلات کاری بیش از 50 کارگر با کارفرمایان، پالایش پرونده بیش از 18 هزار و 850 نفر خانواده کارگری که به منظور دریافت سهام عدالت از طریق اینترنت ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 11 هزار پرونده دارای نواقص بوده است که با مراجعه خانواده‌ها به دفتر انجمن صنفی، بیش از هفت هزار پرونده رفع نقص شد.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 3 هزار نفر عضو انجمن صنفی کارگری ساختمانی بابل در انتظار بیمه هستند که همه مسئولان کمک کنند تا سازمان تأمین اجتماعی، سهمیه بیشتری را به شهر بابل اختصاص دهد.

رئیس انجمن صنفی کارگری ساختمانی بابل راه‌اندازی وب‌سایت برای انجمن صنفی و کانون سراسری کشور، بازرسی از وضعیت کاری 430 نفر از کارگرانی که به بیمه معرفی شده بودند، معرفی بیش از 300 کارگر ساختمانی به بیمه تأمین اجتماعی، انعقاد قرارداد با درمانگاه‌ها، پزشکان عمومی و متخصص، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، فروشگاه مواد غذایی و ابزار صنعتی را از جمله فعالیت‌های انجمن صنفی ساختمانی بابل برشمرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.048 seconds.