.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامزدهای بخش «گرافیک» جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان معرفی شدند

هیأت داوران یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان، نامزدهای دریافت جایزه بخش «گرافیک مطبوعاتی» را شناخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره کل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان مازندران، در این بخش 38 عنوان نشریه در دو بخش گرافیک «کودک» و «نوجوان» مورد ارزیابی داوران جشنواره قرار گرفت.
این آخرین بخش از 8 بخش جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان است که پس از بخش‌های «تیتر و خبر»، «سرمقاله و یادداشت»، «گفت وگو»، «گزارش»، «داستان»، «شعر» و «عکس» اسامی نامزدهای آن اعلام می‌شود.
بر اساس این خبر، در بخش طراحی روی جلد رده‌ی کودک اثر «سحر حق‌گو» در نشریه رشد کودک، «حدیثه قربان» در نشریه شاهد کودک و کوشش خردسال و «میترا عبداللهی» در نشریه یکی بود یکی نبود، نامزد شدند.
هیأت داوران هم‌چنین در بخش طراحی گرافیک (صفحه‌آرایی) اثر «شاپور حاتمی» در نشریه همشهری بچه‌ها، «مجید کاظمی» در نشریه سروش خردسال، «داوود صفری» در نشریه رشد نوآموز و «میترا چرخیان» در نشریه رشد کودک را به عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی کردند.
بر همین اساس، در بخش تصویرگری رده‌ی کودک، «مریم طباطبایی» برای مجموعه آثار در نشریه پوپک، «عاطفه ملکی‌جو»، «لیدا معتمد»، «میترا عبداللهی»، «نوشین صفاجو» و «ملیکا سعیدا» برای مجموعه آثار به عنوان نامزد انتخاب شدند.
هم‌چنین در بخش قصّه‌ی تصویری یا پی‌نما (کمیک استریپ) «سام سلماسی» و «لاله ضیایی» هر دو برای مجموعه آثار در نشریات رشد، «مهدی صادقی» و «محسن ایزدی» هر دو برای مجموعه آثار در همشهری بچه‌ها و «مجید صالحی» برای مجموعه آثار در رشد نوآموز نامزد دریافت جایزه شدند.
در عین حال هیأت داوران بخش گرافیک نوجوان در بخش طراحی جلد، اثر «صابر شیخ‌رضایی» در نشریه رشد جوان، «لیدا معتمد» در نشریه دوچرخه، «میثم موسوی» در نشریه یکی بود یکی نبود و «گلریز گرگانی» در نشریه دوچرخه را نامزد کردند.
هم‌چنین آثار «روح‌الله محمودیان» در نشریه رشد نوجوان، «ایمان اوجیان» در نشریه رشد جوان، «احمد قائمی‌مهدوی» در نشریه یکی بود یکی نبود و «حمیدرضا سلیمانی» در نشریه سلام بچه‌ها در بخش طراحی گرافیک (صفحه‌آرایی) این رده معرفی شد.
گروه داوری در بخش تصویرگری رده‌ی نوجوان، «میثم موسوی» را برای مجموعه آثار در نشریات شاهد نوجوان و یکی بود یکی نبود، «مجید صالحی» برای مجموعه آثار در نشریات رشد نوجوان و جوان و «وحید خاتمی» برای مجموعه آثار در نشریه رشد نوجوان به عنوان نامزد اعلام کردند.
بر همین اساس «محمود علیمرادی» برای «رویارویی با اژدها» در نشریه یکی بود یکی نبود، «میثم برزا» برای مجموعه آثار در نشریه رشد نوجوان و «علی محمدی» و «محمد طحانی» برای سردار بدر در نشریه رشد نوجوان نامزدهای بخش قصّه‌ تصویری یا پی‌نما (کمیک استریپ) رده‌ی نوجوان شدند.
هیأت داوران در بخش اینفوگرافی رده‌ی نوجوان، هیچ اثری را برای دریافت جایزه معرفی نکرد.
یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان برگزیدگان خود را روز 4 اردیبهشت در ساری در آیین ویژه‌ای معرفی خواهد کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.21 seconds.