.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور مدیر عامل کانون بازنشستگان سپاه
مسئول کانون بازنشستگان سپاه کربلا معرفی شد

شمال نیوز: مراسم تودیع ومعارفه مسئولین گذشته وحال کانون بازنشستگان سپاه کربلای مازندران با حضور سردارخالقی مدیرعامل کانون ومعاون امور بازنشستگان سپاه کشور در سالن اجلاسیه فرماندهی سپاه کربلا برگزار واز زحمات سرهنگ پاسدار نظری قدر دانی وسرهنگ پاسدار رمضانی بعنوان مسئول جدید کانون معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، در این مراسم ابتدا، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا ضمن برشمردن خصایص فردی واجتماعی مسئول گذشته کانون صداقت وی را با بکار گیری بضاعت موجود قابل تقدیر دانست وگفت: برترین مصلحت توجه به ارزشهاست و در حوزه بازنشستگی، برترین مصلحت و ارزشها خدمت به همکاران است.

وی استعانت و تمسک به فاطمه زهرا(س) را چراغ راه همگان خواند که در این صورت خداوند عنایاتش را شامل حال می گرداند.

 سردار خالقی مدیر کانون بازنشستگان سپاه کشور نیز توجه به حضرت زهرا(س) را موجب افزایش برکت و نجات بشر یاد کرد و در بخش دیگر افزود: ابعاد انقلاب ،  ویژه گیهای امام خمینی در دوره رهبری وهدایت جنگ، پیشبرد جنگ و حفظ نظام اسلامی ایران  باید به مرحله درک عامه برسد به گونه ای که در یابند این موفقیت مرهون زحمات وایثارگریهای بازنشستگان سپاه، رزمندگان دفاع مقدس وحامیان ولایت فقیه است.

وی خواستار شناخت ابعاد وسیع وجودی و هدایتگرانه امام(ره) ، رزمندگان وپاسداران نظام الهی شد وپیروزی در جنگ را علی رغم شجاعت، ایثارگری و  تلاش پاسداران، بسیجیان و در معنای جامع تر رزمندگان دفاع مقدس هدایتگری حکیمانه توام با صبر وشکیبایی  رهبروامامی دانست که با نیت خالصانه توسل به ائمه اطهار داشت.

خالقی خدمت به رزمنگان  وبازنشستگان را عبادت خواند و گفت: آنان کسانی اند که مملکت را با راهنماییهای رهبری  نجات بخشیدند وکارشان از حد حرف وگفتار خارج است ونمی توان حق عزیزان را در حد شانشان اداء کرد زیرا نظام را با خون، جان ومالشان یاری رساندند واینک وظیفه است، در قبال آنان  هر نوع حمایتی را انجام دهیم.

 وی با اشاره به وجود 157هزاربازنشسته  سپاه در کشور، و تقبل هزینه های جنس بازنشستگی، با تاسی از بیانات مقام عظمای ولایت خواستار حمایت شد و افزود: بازنشستگان متعلق به سپاه هستند وسپاه نیز متعلق به بازنشستگان، و در این راه خدمت به بازنشستگان مقدس می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.