.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور مسئولان ملی و استانی ؛
معرفی سرپرست جدیدپارک علم و فناوری مازندران
سرپرست جدید پارک علم و فناوری مازندران دقایقی پیش با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور مسئولان ملی و استانی در ساری معارفه شد.

شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی علی معتمدزادگان را به سمت سرپرست جدید پارک علم و فناوری مازندران منصوب و از خدمات مجتبی بلباسی در دوران مدیریت این پارک تقدیر کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست پارک علم و فناوری مازندران، صبح امروز با حضور کریمیان اقبالی مدیرکل دفتر سیاست گذاری، برنامه ریزی و امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در سالن اجتماعات معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران در خیابان معلم ساری در حال برگزاری است.

در این مراسم با تقدیر از خدمات مجتبی بلباسی، علی معتمدزادگان به سمت سرپرست جدید پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد.

عضو هیئت علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، سرپرست موسسه آموزش عالی غیردولتی تجن قائم شهر، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان وابسته به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و عضو نیمه وقت هیئت علمی گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد آیت الله آملی بخشی از سوابق معتمدزادگان است.

وی تاکنون بیش از 50 مقاله در حوزه صنایع غذایی و های تک در نشریات داخلی، خارجی و آی اس آی منتشر کرده است./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1393
با سلام ما کارکنان، دانشجویان، اساتید، هعضای هیات امنا و هیات موسس موسس آموزش عالی غیر دولتی تجن قائمشهر از زحمات جناب آقای دکتر بلباسی نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیات امنای موسسه آموزش عالی تجن که مسئولیت پارک علم و فناوری استان را بعهده داشتند تقدیر و تشکر داریم و برای آقای دکتر معتمدزادگان عضو هیات علمی و هیات موسس این موسسه برای مسئولیت سرپرستی پارک علم و فناوری استان آرزوی موفقیت داریم . والسلام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.902 seconds.