.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه شدیدسرپرست پرسپولیس از فردوسی پور

شمال نیوز: محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس انتقادات متعددی به برنامه 90 دارد و این در حالی است که عادل فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه شب سعی داشت سر به سر او بگذارد.

پنجعلی درباره اتفاقاتی که در برنامه 90 رخ داد، می‌گوید: «واقعاً متأسفم که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. واژه ملی از نظر من یعنی مردمی. اینکه در رسانه ملی یک ‌فرد به نام عادل فردوسی‌پور خودش می‌بُرد و خودش می‌دوزد، واقعاً قابل هضم نیست. فردوسی‌پور فقط خودش حرف می‌زند و نمی‌گذارد دیگران هیچ صحبتی کنند.» او ادامه می‌دهد: «به من می‌گوید هیوندا گرفتی. باور کن همین الان اگر یک هیوندا در خیابان ببینم، نمی‌شناسم چون اصلاً نمی‌دانم چه شکلی است. آن ماشین هم زمان رویانیان به من داده شد که به دلیل نداشتن پلاک و سند پس دادم. فردوسی‌پور طوری رفتار می‌کند که انگار ما کلاهبردار هستیم. اصلاً نمی‌گذارد بازیکنان ما بیایند، حرف بزنند. این رفتارها درست نیست.»

پنجعلی در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: «دوست دارم یک برنامه‌ای گذاشته شود که همه حرف‌شان را بزنند، اصلاً شاید ما محکوم شویم و بفهمند، می‌خواستیم کلاهبرداری کنیم! این رفتارها قشنگ نیست. اگر ما پول گرفته بودیم، دلیلی نداشت بیاییم در بوق و کرنا کنیم که این مشکلات وجود دارد. مگر می‌شود چنین باشد؟ تا کی می‌خواهند این‌طور یک‌طرفه به قاضی بروند؟ پنجعلی با اشاره به ضیافت شام هدایتی و اینکه گفته می‌شود بازیکنان در این نشست علیه علی پروین صحبت کرده‌اند، می‌گوید: «چنین مسئله‌ای صحت ندارد. هدایتی یک کار بزرگ کرد و نباید با این خبرهای دروغین چنین چیزهایی را مطرح کرد.»
ماشینی که سند و پلاک نداشت را به رویانیان پس دادم

محمد پنجعلی در خصوص سندی که با امضای او مبنی بر دریافت خودرو از باشگاه پرسپولیس منتشر شده است، گفت: من این ماشین را از باشگاه گرفته بودم اما آن را به رویانیان بازگرداندم که سند آن هم موجود است. ماشینی که من از باشگاه پرسپولیس گرفته بودم، سند و پلاک نداشت که آن را به رویانیان پس دادم. وقتی ماشین سند و پلاک ندارد، یعنی هیچ چیزی ندارد و به همین دلیل این ماشین را به باشگاه بازگرداندم. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سند بازگرداندن ماشین به باشگاه با امضای رویانیان موجود است، گفت: متأسفانه اسناد نصفه و نیمه منتشر می‌شود، در حالی که ما اسنادی داریم که پولی نگرفته‌ایم. اگر ما و بازیکنان اسناد را نشان دهیم و مشخص شود که تخطی کرده‌ایم، از مردم عذرخواهی می‌کنیم اما واقعیت چیز دیگری است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.086 seconds.