.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت یک "بخشش" پای چوبه دار ؛
فوتبالیست قدیمی مازنی قاتل فرزندش را بخشید+ تصاویر
شمال نیوز: دقایقی قبل از طلوع آفتاب طناب دار را به گردن متهم آویختند و مردم همچنان از اولیای دم خواستار عفو متهم بودند در لحظه آخر پدر و مادر مقتول در اقدامی غافلگیر کننده طناب دار را از گردن متهم به قتل پسرشان برداشتند و اعلام گذشت کردند.

شمال نیوز: عبدالغنی حسین‌زاده از فوتبالیست‌های قدیمی استان مازنداران در حالی که طناب دار به گردن متهم به قتل پسرش آویخته شده بود، اعلام گذشت کرد.

به گزارش شمال نیوز، محل اجرای حکم قصاص «ب- ق» به اتهام قتل «ع -ح» روز گذشته در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نور آماده شده بود و نیروهای انتظامی در محل مستقر شده بودند. از ساعات اولیه صبح امروز مردم نیز در محل اجرای حکم حضور یافتند.

ساعاتی قبل از اجرای حکم، متهم توسط ضابطین قضایی به محل منتقل شد، در این هنگام برخی از مردم از خانواده مقتول درخواست بخشش متهم را داشتند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور و برخی دیگر از مقامات قضایی محلی نیز در محل اجرای حکم حاضر شده بودند.

بر اساس این گزارش، دقایقی قبل از طلوع آفتاب طناب دار را به گردن متهم آویختند و مردم همچنان از اولیای دم خواستار عفو متهم بودند در لحظه آخر پدر و مادر مقتول در اقدامی غافلگیر کننده طناب دار را از گردن متهم به قتل پسرشان برداشتند و اعلام گذشت کردند.

به گزارش ایسنا،، سال 86، چهارشنبه بازار شهرستان نور، شاهد نزاع خیابانی بود که منجر به قتل «عبدالله حسین‌ زاده» نوجوان ۱۷ ساله شد. بلال که هم سن و سال عبدالله بود به عنوان قاتل شناخته شد. پدر و مادر عبدالله که پسر کوچکترشان را در جریان یک تصادف از دست داده بودند باید داغ عبدالله را هم تحمل می کردند و اکنون با تنها دخترشان زندگی می کنند.

عبدالغنی حسین زاده پدر عبدالله یکی از پیشکسوتان فوتبال مازندران است و به آموزش فوتبال می پردازد. او تصمیم دارد با دیه دریافتی مدرسه فوتبالی به نام پسرش در شهرستان نور راه اندازی کند.

 

arash khamooshi-28

arash khamooshi-29

arash khamooshi-30

arash khamooshi-31

arash khamooshi-34

arash khamooshi-35

arash khamooshi-36

arash khamooshi-37

arash khamooshi-38

arash khamooshi-39

arash khamooshi-40

arash khamooshi-41

arash khamooshi-42

arash khamooshi-43

arash khamooshi-44

arash khamooshi-45

arash khamooshi-46

arash khamooshi-47

arash khamooshi-48

arash khamooshi-49

arash khamooshi-50

arash khamooshi-51

arash khamooshi-54

arash khamooshi-55

arash khamooshi-56

arash khamooshi-57

arash khamooshi-58

arash khamooshi-59

arash khamooshi-60

arash khamooshi-61

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

l 25 فروردين 1393
با سلام خداوند پسر آقای حسین زاده را رحمت کند اقای حسین زاده با این کار خداپسندانه رحمت ابدی برای فرزند و خانواده خودبه ارمغان اورد
نا شناس 25 فروردين 1393
از این به بعد هر کی دلش خواست آدم میکشه . چون می دونه که بالاخره یه جوری رضایت می گیره!
نا شناس 25 فروردين 1393
خداوند به این خانواده محترم اجر جزیل عنایت فرماید و انشاالله روح عزیزشان نیز شاد گردد.
نا شناس 25 فروردين 1393
همانا در قصاص حیات است ای صاحبان اندیشه.
مهدی 25 فروردين 1393
با سلام درود به این خانواده انشالله روح عزیزشان با این کار شاد بشه وبه عنوان یه ایرانی از این دو بزرگوار تشکر میکنم
بچه محل 25 فروردين 1393
باسلام"لذتی که در بخشش است در انتقام نیست(حضرت علی علیه السلام)ای کسانی که دیشب در برنامه نود حاضر شدید دیه بالای صد میلیونی یک ق......را بدهید تا از اجرای حکم قصاص او بگذرند کار پسندیده ایست ودست آقای حسن زاده وخانم گرامش درد نکند"اما یک فرد بد بخت فلک زده که هم چوب نادانی خود وهم چوب نادانی خانواده همسرش را می خورد به خاطر ده میلیون دین سالهاست در زندان نور وآمل در حبس می باشد هر چند خود کرده را تدبیر نیست !بیایید برای یک بار وبرای آخرین بار این مفلوک از همه جا رانده را با ده میلیون از زندان نجات دهیم شمایی که حاضر بودید بالای صد میلیون برای این ق....بدهید این شخص را به آغوش خانواده از هم پاشیده اش برگردانید!!!!!
hasan 26 فروردين 1393
روح پسرتون شادکارخیلی بزرگی کردیدازهرکسی برنمیاد
سعید 26 فروردين 1393
لذتی که در عفو است در انتقام نیست .باریکلا به معرفتتون واقعا پدر مادری کردید.ایشالله هر چی از خدا میخواید بهتون بده بخدا از دیشب تا الان فقط فکرم به این خبر بود .
نا شناس 26 فروردين 1393
خدا . فقط خدا
بقیه همه ابزار و وسیله رهایی بودند
نا شناس 26 فروردين 1393
کار فردوسی پور قابل تقدیره اما داغ فرزند جوان.....خداوند به این خانواده بزرگوار اجر جزیل عنایت فرماید روحش شاد
کتابدار مازنی
طوری 26 فروردين 1393
سلام خانواذه مقتول اگه قصاص کنند به حق خودرسیدن اما رضایت دهند قهرمانن . اما قاتل باید توجه داشته باشه که خداوند اورا فرصت دوباره داده وازاین فرصت درجهت عمل صالح وکمک به خلق قدم برداره .----- خداوند به خانواده حسین زاده صبروسلامتی و روح عزیزشان همنشینی درجوار صالحان عطافرماید ./.
سعيد 27 فروردين 1393
با سلام و درود بر اقاي حسين زاده اين شير مرد سرزمين دوستي و مهر ديار عياران سرزمين مازندران وافرين بر مادران مهربان وعزيز ميهنم كه براستي همه ما وام دار انانيم ،مادرم امروز هم دوباره زندكي بخشيدي كه اين زندكي نه براي اين جوان بود بلكه براي فرزندت در محضر باريتعالي بود و او هزاران افرين كفت بر مخلوقش كه بزيبايي رو سفيدش نمود
مازنی 27 فروردين 1393
اگه هر کی قتل کنه و پس از 6الی7 سال طولش بدهند و بعدش با التماس و خواهش دنبال گذشت باشند که قتل برا هر آدمی که جنایت می کند عادی می شود. اولاٌ نباید اجرای حکم اینقدر طول بکشد ثانیاٌ این قانون که ظاهراٌ باید مقداری پول پرداخت شود تا حکم اعدام اجرا شود هم اشتباه هست. اگر سریعاٌ حکم اجرا شود کمی ترس باعث کمتر شدن وحشی گریهای بعضی ها می شود.و اگر اولیا دم راضی شدند که به کسی ارتباطی پیدا نمی کند.
راحله رفاه کار 26 فروردين 1393

جناب سیروس مقدم
جناب تنابتده
حالا باز هم بیاین پایتخت بسازین !
شان و منزلت مردم شمال رو دیدی . پی به دل دریائی شون بردی ! شاید کمی شرمنده شوی و حداقل یه عذرخواهی کوچولو از مردمی که رنجوندیشون بکنی. شاید !!
جناب حسین زاده
شایسته ی بهترین ها هستی زیرا گذشت خصلت بزرگان است و شما و همسر گرانقدرتون نشون دادید که بزرگید.خداوند فرزند عزیزتون را قریت آرامش گرداند.
راحله رفاه کار
نا شناس 27 فروردين 1393
كار قشنگي انجام داديد، خداوند پسرتان را رحمت كند و به شما صبر دهد. هنوز هم گذشت توي اين دنيا وجود داره و آدمهاي خوب هنوز زنده اند.
عرشيا 27 فروردين 1393
وجدانا افرادي كه از قصاص وبخشش و...اطلاعات كمتري دارند كامنت نذارند
طرف تا لحظه اعدام رفت خودش هزاران بار كشته شدواين عمل باعث شد متنبه بشه اصلا هدف قصاص همينه تبيه افراد
آقاي حسين زاده مرام پهلواني را به قاتل و ديگران آموخت
براي شادي روح نوجوان ازدست رفته شادروان عبدا... صلوات
(عرشيا)
نا شناس 27 فروردين 1393
کار آقای حسین زاده کار بزرگی بود و اجرش را خداوند به فرزندش خواهد داد....
اما ...... متاسفانه دیدن اعدام یک نفر شده متینک ومحل نمایش!!!!! چرا مردم اینقدر جمع میشن که اعدام و مرگ یه نفرو تماشا کنند؟؟؟؟ سینامست مگه؟؟؟
نا شناس 27 فروردين 1393
کار قشنگی بود ولی باید اعدام می شد . این بخشش ها شده مثل بیمه ثالث خودروها . طرف می زنه می کشه خیالش هم نیست می دونه بیمه پولش رو میده .
غلامی 27 فروردين 1393
احسنت بر پدر و مادر بخشنده.مگر خدا نمی بخشد.خدایی باز هم مرام و معرفت نوریها.سالاری آقای پدر و خانم مادر
نا شناس 27 فروردين 1393
چهره مادر تو این عکس ها پودرم میکنه.این بانوی مازنی نمونه ای از صبر و بزرگواری
رها 27 فروردين 1393
خوشا به حال کسانی که می توانند تا این حد گذشت داشته باشند. خانواده حسین زاده با این عمل پسندیده خود آن جوان خطاکار و خانواده اش را برای یک عمر مدیون محبت خود کردند. احسنت به این پدر و مادر
رها 27 فروردين 1393
این قتل در طی یک درگیری از پیش تعیین نشده و یک امر اتفاقی بوده . اگر قاتل از قبل نقشه قتل کشیده باشد صحبت دوست عزیزمان درست است اما این جوان 17 ساله ناپخته کجا و جنایتی که شما می فرمایید کجا.
نا شناس 27 فروردين 1393
خدا فرزند این پدر و مادر عزیز رو رحمت کنه. از خدا می خوام بهشون صبر و خیر دنیا و آخرت نصیبشون کنه. واقعا کا بزرگی انجام دادن
نا شناس 27 فروردين 1393
خانم راحله رفاه کار:اولا سریال پایتخت 3 ربطی به موضوع گذشت اولیای دم از متهم نداشت. دوما به نظرم در سریال پایتخت فقط و فقط از مازندران و مازندرانی خوب گفته شد و باعث افتخار ماست که مارا ادمهایی خانواده دوست و مهربان نشان داده است . به نظرم اگه اعتراضی هم اگر باید می شد باید از طرف هم ولایتی های استا موسی باید می شد که باوجود محبت فراوان خانواده نقی به آنها ، آنها اصلا قدرشناس نبوده و خانمش به سردی با مهمانها برخورد می کرد و دوست داشت زودتر خانه اش را ترک کنند. اما عده ای که به نظرم از سطح فکری پایینی برخوردارند و به نظرم از مازندرانی بودن و لهجه مازندرانی خجالت می کشند رفتند جلو استانداری که مثلا اعتراض خود را به پخش سریال نشون بدن و از ادامه پخشش جلوگیری کنن. خوب یک نفر نیست بهشون بگه شما که اینقدر از دیدن سریال به هم می ریزین مجبور که نیستین نگاه نکنین بزنین کانال دیگه
شهروند 27 فروردين 1393
ای جوانان این مرز و بوم شما به قداست کار آقای حسین زاده قسم،به زاری مادران این دو جوان قسم،دیگر دست به این کار نزنید خدایا تو من و همه جوانان این کشور عزیز را هدایت و کمک بفرما
نا شناس 27 فروردين 1393
جناب آقای حسین زاده و مادر محترم عبدالله بدانید روح پسر عزیزتان در آن لحظه در پیشگاههتان حاضر بوده است و وقتی گذشت را انجام داده اید یکی از صفات الهی را در خود بوجود آوردید و زنده نمودید و عبدالله را عبد خدایی نمودید.به نام خداوند بخشنده و مهربان
ابوذر 27 فروردين 1393
باسلام خدمت خانواده گرانقدر و داغدار حسین زاده
انتقام وقصاص حقتون بود ولی گذشت و بردباری نشانه بزرگی و ایثارتون بود.باکاری که همسرگرانقدرتون کرد تمام خوبیهای دنیا جلوشون زانو زدن.خداوند صبرتان دهد اجر این کارتونو از آقا امام رضا بگیرید/
ابراهیمی(نور) مشهدمقدس
پیر پلنگ 27 فروردين 1393
کار بزرگی کردی صاحب دم بودی می تونستی اما پسرت هم گردنت حقی داشت به نظر من اشتباه غیر قابل جبرانی کردی چند وقت دیگه همه چیز را فراموش می کنه وجوان دیگری خانواده دیگری
نا شناس 27 فروردين 1393
خانواده محترم حسین زاده، کلام و قلم در توصیف عملی که انجام دادین قاصر و عاجز هست، دست شما پدر مهربان و مادر فداکار رو میبوسم، ان شاءالله که اجرش رو از خدا بگیرید، نشون دادین که معامله تون با خدا بود نه بنده خدا، معنای واقعی انسانیت و گذشت رو نشون دادین، مطمئن باشین که با این کارتون جگر گوشه نازنینتون هم آرام و خشنود هست. روحش قرین رحمت و با امام حسین همنشین باشد ان شاء الله.
مینا_ چالوس
نا شناس 27 فروردين 1393
دیروزاین خانواده بهترین خانواده جهان بودندتمام گناهانشان بخشوده خواهدشددعاکنیم خدادلشان راخوش کند
نا شناس 27 فروردين 1393
درود خدا بر غیرت و مردانگی این خانواده بزگوار .دستمریزاد
نا شناس 27 فروردين 1393
فقط یک کلام: جوانمرد
سید 27 فروردين 1393
باسلام کارقشنگی هستش فقط ای کاش در قتل های غیر عمد مثل تصادف و... نه اینکه هرکی هرجارسید بزنه بکشه وبره که بدونه ببخشش میگیره!!قانون کمی باید سخت ترباشه.
حسین 27 فروردين 1393
خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید.
بهرام 27 فروردين 1393
خدایی کار بزرگی انجام دادی خدا بهت صبر بده سالار
بهرام -آمل
نا شناس 27 فروردين 1393
خانواده محترم حسین زاده با عرض سلام و درود بر قلب بخشنده تان امیدوارم خداوند با این آزمایش برگی که از شما به عمل آورد و دو آلاله جوان را از شما گرفت.از خداوند می خواهم که با این کار منحصربه فردی که انجام داده اید،هرچه که آرزو دارید به شما و خانواده محترمتان اعطا نماید.
برای آن مادر بخشنده و بزرگوار از ته قلبم و اعماق وجودم آرزوی صبر جمیل دارم.
از طرف فوتبالیست های مازندران
علی 27 فروردين 1393
آفرین براین پدربرگواربزرگترین درس رابه این جوان دادید.خدای سبحان فرزنددلبندتان راغریق رحمت واسعه خودش قراربدهدآمین یارب العالمین
محمد احمدی 27 فروردين 1393
درود و رحمت بی پایان خداوند بر خانواده حسین زاده و فرزنده مرحومش ، باید همه ما از این کار درست درس بگیریم و این درس را به دیگران تدریس نمائیم
رنجبر- 27 فروردين 1393
سلام جناب آقای حسین زاده
بخدا چند سالی است که اشم نریختم وقتی این خبر را خواندم و عکس ها را دیدم اشک از چشمانم جاری شد قلبم شکست از جوری که بر شما رفت دوست دارم خودم فرزندتان بشوم فرزندتان تکثیر شده در میان این همه کسانی که از خصلت ازادگی شما بهره مند شدند. کار بزرگی کردبد آنقدر بزرگ که کلاه از سر کوک عقل می افتد
نا شناس 27 فروردين 1393
كار پسنديده اي بود جا داره به خانواده داغدار حسين زاده به خاطر اين كارشان تبريك بگويم و براي روح عزيز اين خانواده علو درجات را از خداوند متعال مسئلت كنم.شادي روحش صلوات
نا شناس 27 فروردين 1393
اقاي حسين زاده خيلي مردي.درسته بعضي ها ميگن از اين به بعد با ببخشش شما ممكنه همه آدم بكشن ولي نه اينطوري نيست . شما جريان رو مي دونستين و رضايت دادين . خدا عزيزاتو رحمت كنه.امواتتو بيامرزه.شك نك اگر موضوع ناموسي بود هيچكس دلش به رضايت دادن نبود . به نظر من قاتلين كه متهم به آزار و اذيت ناموس مردم باشند بايد شش بار اعدام بشوند. دمت گرم.خيلي مردي
نا شناس 27 فروردين 1393
خداوند هر دو پسرتون رو بیامرزه.
خیلی سخته آدم از قاتل پسرش بگذره.
امیدوارم اون آقایی که الان آزاد میشه تغییراتی به رفتار و زندگیش بده و متنبه شده باشه.
امیدوارم روزگار بهتر شه این نزاع ها کمتر شه که خانواده ای داغ دار نشه.
جوادزروک 27 فروردين 1393
خوشا به سعادت شما که هر کسی چنین گذشتی نداره
نا شناس 27 فروردين 1393
بچه ای که تو 17 سالگی آدم بکشه بزرگتر شه می خواد چکار کنه!! درسته از پیش نقشه قتل نداشته ولی در هر صورت آلت قتل در دسترسش بوده پس اینطور نیست که اصلا تو فکر زد و خورد نبوده
نا شناس 27 فروردين 1393
من كه نميتونم خودم رو جاي هيچكدومشون بذارم!!! نه خونواده مقتول نه خونواده قاتل !!!! خيلي سخته واسه هر دوخونواده واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!‌فقط كافيه تو ذهنتون يه لحظه خودتون رو جاشون تصور كنيد !!!!!!! ولي واقعا حمل چاقو چه توجيهي ميتونه داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا حملش جرم محسوب نميشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه همه شغلشون قصابيه كه چاقو دارن؟؟ به چه كارشون مياد؟؟؟
حمید امینی از امیرکلا لفور 27 فروردين 1393
گذشت خصلت مردان بزرگ است.درود خدا بر آقای حسین زاده وخانواده محترمشان.کلمات در مقابل عمل خداپسندانه وخیرخواهانه ایشان قاصر است.خداوند متعال به شما وخانواده محترمتان طول عمر با عزت وروح دلبند شما را غریق رحمت بفرمایید.آمین یا رب العالمین
نا شناس 27 فروردين 1393
کار آقای حسین زاده عزیز قابل تقدیره

اما یه سوال ؟ فکر نمیکنید با این کار از این به بعد تو هر دعوا مخصوصا تو نور و چمستان یه آدم بکشن و بعد انتظار رضایت داشته باشن ؟؟؟؟؟؟
مهدی 27 فروردين 1393
حالم دگرگون شد.
سلام من تو اداره این مطلب رو خوندم. اشکم در اومد.
علی یاورت باشه پهلوان
آخ که چقدر دلت بزرگه
دست این مادر و باید بوسید.
واقعا که شیعه علی هستین.
نا شناس 27 فروردين 1393
گذشت خصلت مردان است بي شك نعمت هايي به شما روي خواهد آورد كه جبران نبودن اين عزيرز را خواهد نمود
نا شناس 27 فروردين 1393
دمت گرم مرد
نا شناس 27 فروردين 1393
اشکام دراومد از دیدن همچین قلب های بزرگوار و بخشنده ای
نا شناس 27 فروردين 1393
درست است که می گویند لذتی که در عفو است در انتقام نیست ولی برای کسانی نباشد که جان انسانی را بگیرند و بعد انتظار داشته باشند مورد عفو خانواده مقتول قرار می گیرند. خدایش بیامرزد
علیرضا 27 فروردين 1393
در قصاص حیات شماست ای صاحبان بصیرت امیدورارم سرکه ای که میریزید شراب نشه این یک هشدار بود
رضا 27 فروردين 1393
خیلی بزرگید! خیلی خیلی خیلی....
نا شناس 27 فروردين 1393
سلام خدمت خانواده حسین زاده .مطمئنا زجری که شما می کشید رو کسی نمی تونه درک کنه اما بخشیدن دوباره زندگی به یک انسان دردتون رو کمتر می کنه وقلبتون رو ارومتر،درود بر شما .ر
سید کمال موسوی 26 فروردين 1393
الله و اکبر صحنه های دلخراشی برای من بود.. خدا خیرش بده مرد این روزگااران نامرد همین پدر بود.
نا شناس 26 فروردين 1393
سزایش قصاص بود تا کسی دیگه از این غلطها نکنه..........ولی کار این پدر مادر شرافتمندنه بود،
امیدوارم این قاتل با دلی دردمند تا آخر عمرش روزگار را سپری کنه.
نا شناس 26 فروردين 1393
درود درود درود آفرین آفرین آفرین خدا پسرش را رحمت کند
نا شناس 26 فروردين 1393
احسن و تبریک به خانواده حسین زاده مخصوصاً عمو غنی و خانم محترمشان که الحق و الانصاف کار برزگی انجام داده اند و اما آقا بلال باید بداند که زندگی دوباره که به او بخشیده شده در جامعه الگو باشد و منبعد هر کسی با او برخورد می کند اعمال ایشان برای دوخانواده مورد تحسین قرار گیرد . عمو غنی دوستت داریم .
مهدی 26 فروردين 1393
لذت بخشش یه چیزه دیگه ای هستش.خدا پسرت را بیامرزه آقای حسین زاده
نا شناس 26 فروردين 1393
خانواده محترم و بزرگوار حسین زاده شما افتخار اسلام و ایران هستید . روح فرزندتان شاد باد . ایثار شما موجب افتخار انسانیت است . جعفر قربان پور از ساری
نا شناس 26 فروردين 1393
بهشت برین جایتان باد
علی 26 فروردين 1393
خدایا دو جوان مرحوم این خانواده را بامحمدوال محمد محشور بفرما.خوشحالم از اینکه درجامعه ماادمهای بزرگ کم نیستند.صدا وسیما برای ترویج فرهنگ عفو وگذشت باید ازاین صحنه ها مستند تهیه کند.
رضا اسرمی 26 فروردين 1393
الان که دارم این مطلب رومینویسم اشکم سرازیر شده .... واقعا که جوانمردی کردی ... روح جوان از دست رفته ات شاد باد
محمدي از نور 26 فروردين 1393
سلام
با تشكر از اقائحسين زاده وهمسر محترمشان بخاطر اين عمل خداپسندانه
از مدير عامل انجمن زندان نوراقاي كاميار سالاريان كه تلاش بسيار زيادي جهت انجام رضايت انجام دادن تشكر ميكنيم.
حسین - از نور 26 فروردين 1393
سلام . به نظر من چون قتل از پیش تعیین شده نبود بخشش جایز بود .اما اگر قتل مربوط به مسائل ناموسی ، زورگیری ، شرارت ، سرقت ..... باشد بخشودن لازم نیست . باید این شخص در یک برنامه تلوزیونی حاضر و به تمام جوانان و نوجوانان این مملکت هشدار دهد که همیشه فردوسی پورها نیستند که در یک برنامه تلوزیونی زنده شفاعت آنان را طلب کنند . خداوند به مدد این بخشش گناهان پسر این خانواده عزیز را ببخشد . درود براراده استوار شما جناب حسین زاده و همسرتان .کلام آخر :از امروز به بعد شما پدر و مادر تمام جوانان این مملکت شدید و ما همه جای پسر از دست داده شما .
نا شناس 27 فروردين 1393
کار این مرد نمونه کوچکی از کار خداونده
تولد دوباره انسان
فقط از خدا میخوام قاتل آدم بشه تا از کارشون پشیمون نشن
تقی 27 فروردين 1393
روحش شاد آفرین بر خانواده حسین زاده که روح بلندی دارند انشاالله این قاتل هم متنبه شده و به خود برگردد و از این پس در خدمت خلق و کارهای خداپسندانه انجام دهد.
نا شناس 27 فروردين 1393
درود بر شما خانواده آزاده.

جمعی از جوانان سوادکوه شمالی
نا شناس 27 فروردين 1393
شاید باز تاب خوبی برای شرورها نباشد.
نا شناس 27 فروردين 1393
قربان دل این مادر بشم
خدا بچه تونو بیامرزه
آهایی قاتل تورو خدا تو هم مرد شو مرد
نا شناس 27 فروردين 1393
خدا رحمت کند مرحوم را. خدا جزای خیر دهد به خانواده این جوان که کلام خدا را روی زمین اجرا نمودند.
شک نکنند که بهشت روزی انها و جوانشان خواهد بود.
رحمت خدا بر انسانهای بخشنده که یکی از صفات باریتعالی را در زمین یدک میکشند
کارکنان فدراسیون فوتبال ایران 27 فروردين 1393
احسن بر خانواده بزرگ حسن زاده با این عفو وگذشت روح پسرت شاد شد
pooria 27 فروردين 1393
روحی را که خداوند متعال در انسان دمیده فقط و فقط خودش باید پس بگیرد نه خلق خدا خواهشا مسئولین دقت کنند که خلق خداوند هستند نه خود خدا
نا شناس 27 فروردين 1393
من با اشک چشمانم غمهای صورتت را می شویم وای قهرمان وای پدر پهلوان سلام خدا بر توی جوانمردخدا بهت صبر جزیل عناین فرماید
نا شناس 27 فروردين 1393
ای پدر ومادر قهرمان سلام ودرود خداوند برساحت حسین گونه وزینب گونه شما خاک پایتان سرمه چشمان من
نا شناس 27 فروردين 1393
پهلوون این یل مازنیه که اینجوری خشم خودشو خورد.خرد شد.له شد اما مرد بود . پهلوون اونایی نیستن که 200 کیلو 200 کیلو وزنه میزنن اما ذره ای معرفت که چه عرض کنم انسانیت هم ندارن .چه کسی میتونه ادعا کنه از این انسان مردتر و بزرگوارتره . و اما این قاتل تا اخر عمرش قاتله . خداوند دلش رو به اندازه همین خانواده درد بده.
نا شناس 27 فروردين 1393
دمت گرم مردی بخدا
نا شناس 27 فروردين 1393
این پسر باید بداند که از این به بعد زندگی خود را مدیون فداکاری این خانواده بزرگوار میباشد و تا اخر عمر باید نوکری این خانواده و راه درست و سالم را برای خود پیشه کند
سوادکوهی 28 فروردين 1393
ممنون از ان خانواده داغدار از عمل خداپسندانه شان روح نوجوانشان شاد
راحله رفاه کار 28 فروردين 1393
در پاسخ به کاربر محترمی که فرمودند بخشش جناب حسین زاده ربطی به سریال پایتخت نداشت باید عرض کنم که .خواستم به نویسندگان داستانهای پوچ و بی اساس که برای خنداندن مردم حاضرند دست به هر کاری بزنند عرض کنم که بزرگی در مردم مازندران موج میزند پاکی دل پدر و مادری که از خون فرزند خود میگذرند تا خانواده ای را دلشاد نماید با هیچ قلمی قابل توصیف نیست . ضمنا تلویزیون یک رسانه ی ملی است تو همانقدر از آن سهم میی بری که من و دیگری از آن پس شایسته نیست تا کسی را از دیدن آن منع کنیم . در ضمن هزینه ساخت این سریال ها پول بابای کسی نیست بلکه سرمایه هر فرد ایرانی است. خب هر سریال موافقین و مخالفین خود را دارد اگر نطر موافق شما شهروند ایرانی محترم است نطر مخالف بقیه شهروندان مازنی نیز محترم است. با توجه به این که این سریال در خصوص مردم مازندران است پس نطر سنجی معتبر است که از مردم شریف مازندران باشد.
وقتی قصه قاتل و مقتول پیش می آید اگر قتل با نقشه قبلی نباشد چیزی جز از کوره دررفتن آنی نیست . زمانی که پشت فرمانی ماشینت نشسته ای و راننده ی کناری سرش را از شیشه اتومبییل پلاک تهرانش بیرون می کند و تو را نقی می خواند . من تحملم را بالا بردم اما اگر جای من یک پسر جوانی نشسته بود فکرش را بکن چه اتفاقی می افتاد !!!!
اتفاقا چای این سخن اینجاست عده ا تماشاگرنما که برای خنداندن خود و دیگران با حرکات ابلهانه و گفتار احمقانه ی خود حاضرند چان عده ای را به خطر بیندازند. آن وقت من و مائی که به دفاع از فرهنگ و شرفمان حرکتی کنیم می شویم قاتل !!!
و درد اینجاست .....
ضمنان زیبائی های زبان گیلکی و لهجه ی مازنی را دوست دارم و برای زبان مادری خود احترام قائلم و هیچ مایه خجالت نیست و آموزش آن به فرزند خردسالم گواه این مدعاست.
نامه مخالفت مرا می توانید در همین سایت و سایتهای دیگر تحت عنوان "از پایتخت تا پای تخت " بخوانید.
به امید فردائی بهتر
راحله رفاه کار

hamed 27 فروردين 1393
خدا پسرت را بیامرزه
سروی 27 فروردين 1393
امیر حسین جان روحت شاد انشاالله با سیدالشهدا محشور شوی خوشا به سعادت این والدین با عزت وشرف با آنکه جگر گوشه خود را از دست دادن ولی بخاطر رضای خدا بخشش نمودند بخدا قسم بهشت از آن امیر حسین عزیز و والدینش خواهد بود
(از سوادکوه مازندران)
نا شناس 28 فروردين 1393
از سومين شهر بزرگ كَردنشين ايران برشرافت و وجدان آقاي حسين زاده درود مي فرستيم ،آفرين برتعقل و انديشه چنين پدر و مادر بزرگواري كه درس گذشت و ايثار را از حضرت علي مرتضي (رضي الله عنه) به ارث برده اند،انشالله كه خداوندمتعال به واسطه اين بخشش بزرگوارانه غم هاي آنها را به شادي تبديل كند.جمعي از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بوكان از استان آذربايجان غربي
شهروند 28 فروردين 1393
...خدایا به خانواده شریف این پهلوان خطه مازندران صبر بده...
منصور 28 فروردين 1393
با خوندن این ماجرا و این بخششی که صورت گرفت به عنوان یه ایرانی به خودم میبالم که چنین هموطنانی هنوز در این مملکت وجود دارن که در اوج حس انتقام و قصاص باشن ولی تصمیم به عفو بگیرند ...با این امید و آرزو که فردی که بخشیده شد شایستگی و لیاقت این عفو رو منبعد از خودش در زندگی نشون بده تا پدر و مادر عبدالله ضرب المثل " ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوشفندان " رو شعار هر روز خودشون قرار ندن... یا علی
يك مادر از ساري 28 فروردين 1393
وقتي تصاوير اين مادر عزيزو ديديم ناخودآگاه اشك از چشمانم جاري شد اي مادر زينب گونه اي مادر فداكار احسن بر غيرتت احسن به بزرگواريت انشاالله دختر گلت خوشبخت بشه و شادي زندگيتون روزافزون باد و تو اي پدر مهربان احسن بر صبرت انشالله در هر دو عالم مورد عفو ايزد تعالي قرار بگيرد
نا شناس 28 فروردين 1393
آقای حسین زاده از اینکه دوباره به ما انسان بودمان را گوشزد کردید متشکرم
نا شناس 28 فروردين 1393
تصاویر جالبی هست
به تیپ اقوام قاتل نگاه کنید؟انگار اومدن عروسی
به نظر بنده باید اعدام می شد تا درس عبرتی شود،حاضرم دستم را روی قرآن بگذارم و قسم بخورم که اگه این اتفاق برعکس می افتاد،هیچ وقت اون خانواده گذشت نمی کردند.
چند ماه صبر کنید و ببینید که این متهم جان یک جوان دیگه رو هم می گیره.
نادر 28 فروردين 1393
سلام بر مرد مازندان از طرف تمام مردم گیلان زمین دستان مهربانت را می بوسم خدا می داند شما چه کار بزرگی کردید.
ازسوادکوه دیار مردان بزرگ مازندران 28 فروردين 1393
سلام واقعا این خانواده را باید تحسین کرد احسن به خانواده حسین زاده روح هردو فرزندش شاد بشرط اینکه این انسانهای خبیس که در کوچه وخیابان مزاحم میشن سر عقل بیان همیشه نباید گفت اتفاق بود میشود جلوی این فاجه راخود انسان با گذشت بگیرد
نا شناس 28 فروردين 1393
سرکار خانوم رفاه کار سپاسگذارم.تحلیلاتون در عین روون بودن منطقی و بجاست.
احمد کرد 28 فروردين 1393
ماشالله..دورد برشرف وغیرتت..چه پهلوانه از خون جگرگوشه ات گذشتی زنده باشی پهلوان..درود بر نوری ها مردان با غیرت...هیچکسی در اون لحظه حال ان دو مادر رو نمیفهمد.گل گاشتی مادر بی جهت نیست که میگن بهشت زیر پای مادران است..
مهدی ن 28 فروردين 1393
درو بر مادر ی بزگوار وطن که با بخشیدن یکی از فرزندان این آب خاک درس فداکاری وعشق ورزیدان را برما آموخت وبه جهانیان ثابت کرد اسلام سرشار از رحمت وازادگیست درود بر تو ای مادر داغ دیده که با بخشش خود باعث شدی که مادری عزیز دیگر داغ فرزند خودرانبیند وهمانند تو لباس سیاه برتن نپوشد باورکن من با این تصاویر اشک شوق ونشاط بر صورتم جاری شد خداوند روح فرزندت را شاد بگرداند
امیر 28 فروردين 1393
خانواده محترم حسین زاده با سلام و احترام . دست این پدر و مادر را از دور می بوسم .دل مردم فهیم و با شعور مازندران را شاد کردین . پاداش این عمل را از خدا میگیرید . مازندران هیچوقت گذشت تحسین برانگیز شما را فراموش نمی کند .روح پسر شما هم شاد است . خدا شما را دوست دارد . دوستتان دارم . اگه روزی به شما را ببینم دستتان را می بوسم . امیر از ساری
نا شناس 27 فروردين 1393
بهشت و رحمت ابدی خداوند را به پسرتان و خودتان هدیه دادید .

مرحبا به این بزرگی ................
سید 28 فروردين 1393
به نام خداوند بخشنده ومهربان و چه زیباست بخشش و بخشیدن، نشانه فرهنگ بالای یک خانواده ی مازتی است، خانواده ای از دیار علویان از دیار پهلوانان بزرگ...
نا شناس 28 فروردين 1393
به نظرم قانون قضایی ما ایراد داره . نباید قانون همه یا هیچ در این موارد اجرا شود . باید قانون سومی هم وجود داشته باشد یعنی مجرم اگر اعدام نشد آزاد هم نشود و باید حداقل چند سال حبس داشته باشد
( احمد - از نور)
ترکمن صحرا 29 فروردين 1393
آفرین برای این مادر و پدر بزرگوار.واقعا که تحت تاثیر بزرگواری این خانواده قرار گرفتم.ولی امیدوارم که هیچ وقت جوانان این مملکت دچار این اشتباه و جاهلیت قتل و چاقوکشی نشوند.آمین
نا شناس 29 فروردين 1393
سلام . به عقیده من پدر مرحوم عبدالله باید به عنوان[مردسال ایران] ومادرش به عنوان[ بانوی سال ایران] معرفی شوند .
حسین از نور
نا شناس 29 فروردين 1393
باید به پاس این گذشت و فداکاری یکی از خیابانهای شهرستان نور یا رویان به نام زنده یاد عبدالله حسن زاده نامگذاری شود . شورای شهر و شهرداری نور و رویان ملاحظه فرمایند.
نا شناس 28 فروردين 1393
انشاالله خداوند به این پدر و مادر گرامی اجر عطا نماید. امتحان بسیار سختی بود و کار بخشش کار هر کسی نیست واقعاً دل بزرگی میخواهد. اون جوان خطاکار هم حتماً تا الان تنبیه شده و به اشتباهش پی برد. تا آخرین لحظه مرگ رو در کنار خودش احساس کرد. انشاالله از این به بعد بتونه باعث سربلندی خودش و خانواده اش بشه و مهمتر از همه کاری بکنه که تا زمانیکه زنده است از بابت اعمالش همگان خانواده محترم حسین زاده رو بخاطر این کار بزرگشون تحسین کنند
سید احمد 29 فروردين 1393
من بعده این همه نظر که دادن نمیدونم چی بگم ولی به خدا اشک تو چشمام جم میشه هر وقت این خبرو میخونم .روح پسرتون شاد آقای حسین زاده
معصومه 29 فروردين 1393
کسانیکه دم از قصاص میزنن اگه بخوان به دستور خدا مراجعه کنند باید دیده باشن که خداوند در ادامه دادن حق قصاص و اینکه خداوند با انتقام گیرندگان است،میفرماید که اگر شما عفو کنید این برای شما بهتر است،،پس شما هم در عوض اینکه به سرنوشت جوونیکه از 17 سالگی بهترین سالهای عمرش بخاطر یک اشتباه و نادانی لحظه ای توی زندان سپری شده بخندین،به اینکه مادر مقتول 2تا فرزندش رو تو خواب میدیده ایمان داشته باشین و بدونین که اونا اجرشون پیش خداوند محفوظه و اون مدتیکه این شخص زندان بوده هر روزش از مرگ برای خودش و خوانوادش بدتر بوده،آیا نمیشه بجاییکه حرف سریال و حرفای بیربط بزنین از خدا بخواین که به دو طرف کمک کنه؟در صورتیکه این قتل از روی نقشه قبلی نبوده و اونم مثل همه ما حق زندگی داره حالا که خوانواده مقتول بخشیده،شما رضایت نمیدین؟؟بجاییکه به بدبختی دیگران بخندیم و بگیم تیپشونو نگاه کن!یه کم رحم داشته باشیم چون خدا اگه بخواد بدتر از این سر ما هم بیاره براش کاری نداره!
نا شناس 29 فروردين 1393
فدایی داری داداش فدایی داری
نا شناس 30 فروردين 1393
اجرتان با خدا
جهانگیر بنی مهد 30 فروردين 1393
با سلام
خانواده بزرگ وبا روحیه پهلوانی و ورزشی جناب آقای حسین زاده روح امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را شاد کردند . و ثابت کردند فرزندان جهان پهلوان ببر مازندران امامعلی حبیبی هستند . درود خدا بر این خانواده پهلوان باد .
م.ع.ر 30 فروردين 1393
مادر وپدر گرامی درود خدا برشما باد انشاالله خدا دختران را برای شما حفظ وهر آنچه را که برای او آرزو دارید برآورده سازد
سرمد از زنجان 30 فروردين 1393
کار خیلی بزرگی کردید. خداوند به شما صبر دهد.
مهدي 31 فروردين 1393
قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
پارسا 4 ارديبهشت 1393
ثابت کردی مردی دمت گرم.
نا شناس 10 خرداد 1394
خدا روح همه اموات رو شاد کند و همه ما عاقبت به خیر شویم انشاءالله
نا شناس 3 مرداد 1395
روحش شاد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.872 seconds.