.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، گفت: به علت بار ترافیکی سنگین جاده چالوس، تردد از میدان امیرکبیر به سمت چالوس از ساعت ۱۲ و در جاده هراز، تردد از رودهن به آب اسک، مشاع از ساعت یک بعدازظهر امروز (جمعه) ممنوع است.

به گزارش شمال نیوز سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که وضعیت جوی تمام محورهای کشور مساعد است گفت: محورهای خراسان شمالی، رضوی، گلستان، گیلان، رشت، مازندران، قزوین، فیروزکوه، فارس، بوشهر، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی و تهران به سمت استانهای شمالی و بالعکس بار ترافیکی پرحجم و روان هستند.

وی با بیان اینکه محور چالوس به کرج و بالعکس از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است، افزود: به همین علت از ساعت ۱۲ امروز تردد خودروها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ نیز مسیر از چالوس به سمت تهران یکطرفه خواهد شد. همچنین در جاده هراز از ساعت یک بعدازظهر تردد از رودهن به سمت آب اسک، مشاع ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ این محور از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محورهای جنوبی کشور که از روز گذشته به علت بارندگی دچار انسداد شده بودند، اظهار کرد: از امروز تمام محورهای جنوبی کشور از جمله محورهای میناب – جاسک و جاسک به کنارک بازگشایی شده است.

حمیدی در پایان با توصیه به رانندگان در حال سفر، اظهار کرد: رانندگان با گذشت و صبوری، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.