.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر سرزمین زیبای من، استان گیلان
استان گیلان در شمال ایران پوشیده از جنگل و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. این استان شامل مناطق سرسبز شمال غربی رشته‌کوه البرز و بخش غربی کرانه‌های جنوبی دریای خزر است. گیلان به دلیل برخورداری از طبیعت غنی و میراث فرهنگی و تاریخی از قطب‌های گردشگری ایران به شمار می‌رود که سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر را از سراسر کشور جذب خود می‌کند. از جمله می توان به روستای ماسوله، دژ قلعه رودخان در شفت، شهر لاهیجان (پایتخت گردشگری جهان اسلام)، بازارهای انزلی و آستارا اشاره کرد.
۱۳۹۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۸

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 اسفند 1392
خدا را شکر از این همه نعمت های بی منتش ، خوش به حال گیلانیها البته ما در مازندران کمتر نداریم ، الهی استفاده کننده ها قدر ش را بدانند
نا شناس 27 اسفند 1392
بابا این تصاویر فتو شاپه>!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا چون جنگل ورودخونه مادر مازندران پر از آشغالو هزار مرض دیگشت آبشم همش گلالوده رفتیم گفتن آقای فرماندار وبخشدارو شهردار یه ناقابل 20 30تا کارخانه شن وماسه زدن بچه هاشون بیکار نباشند!!!!!!!
پس موافقید که فتو شاپه نه داداش
(( کشاورز بدبدبخت وفلک زده از سوادکوه ))
نا شناس 27 اسفند 1392
سلام دستون دردنکنه عکس مازندران کم بود اینقدر
علیرضا 28 اسفند 1392
یک اسیب شناسی این عکسها این است که متاسفانه در هیچکدام از سایتها مکان یا موقعیت جغرافیایی این عکس ها نوشته نمی شود چون خیلی از افرا د با دیدن این عکس ها قصد سفر به این مناطق را دارند وممکن حتی در خارج از مرزها هم این عکس ها طالب ومشتری داشته باشد که حداقل می توان از قانون کپی رایت برای در امد زایی ان استفاده کرد
نا شناس 28 اسفند 1392
با تشكر از شما خيلي زيبا بود گيلان بهشت زميني خدا بندر زيباي انزلي دروازه تجارت شمال و لاهيجان عروس شهرهاي شمال ايران است ضمنا آمار گردشگران سالانه بيش از 15 ميليون نفر است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.