.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه افرادی نمی‌توانند برای یارانه ثبت نام کنند
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود افرادی که بالای ۳ یا ۴ میلیون تومان درآمد دارند، نتوانند برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند.

شمال نیوز: غلامرضا کاتب در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: با اتفاق نظری که بین دولت و مجلس وجود دارد، پرداخت‌ها در قانون هدفمندی یارانه‌ها قطع نمی‌شود و دولت از ۱۹ فروردین ماه سال آینده فرم‌های ثبت نام برای دریافت یارانه را توزیع می‌کند.

وی گفت: سقفی برای این بخش پیش‌بینی شده و برآورد می‌شود افرادی که درآمد ۳ یا ۴ میلیون تومانی دارند یا بیش از آن دریافت می‌کنند، نتوانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

به گزارش فارس، کاتب افزود: با این شیوه، دولت در حقیقت به خود‌اظهاری توجه می‌کند و به طور طبیعی بخشی از افراد جامعه برای دریافت یارانه مراجعه نمی‌کنند و بخشی نیز نمی‌توانند در این حوزه ثبت‌نامی داشته باشند



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : یارانه , ثبت‌نام
نظرات خوانندگان :

هلی ایمانی 22 اسفند 1392
همه افراد به نسبت مساوی از فروش نفت سهم می برند و دلیلی برای تبعیض وجود ندارد ، این فلسفه پرداخت یارانه ها بود که آقای احمدی نزاد اعمال کرد و صحیح هم بوده است . کمک مالی به بعضی اقشار جامعه تحت نام یارانه صحیح نمی باشد مگر آنکه نام آنرا عوض کنند و به نام کمک مالی برای تأمین معاش اقشار کم درآمد بنامند و نه هدفمندی یارانه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.