.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران نیازمند چشم‌انداز 20 ساله است

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه روش بودجه دولت قبل اشتباه بود، گفت: مازندران نیازمند چشم‌انداز 20ساله است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحید فیاضی در شانزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران با تأکید بر استفاده صحیح از تمامی ظرفیت‌های بودجه سال آینده استان مازندران، اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در بودجه سال 93 این استان وجود دارد که باید به شکل صحیحی از آن استفاده شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مسئولان باید برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند، ادامه داد: نمایندگان مردم مازندران در مجلس انتظار دارند به بعضی از کاستی‌های موجود در استان رسیدگی شود.

فیاضی با اشاره به اینکه مازندران در بخش‌های مختلف دارای مشکل است، اضافه کرد: بخش کشاورزی و صنعت استان دارای مشکلات فراوانی است.

وی با تأکید بر اینکه نباید با نگاه یک‌ساله برای استان برنامه‌ریزی کرد، بیان داشت: مازندران برای پیشرفت و توسعه نیازمند چشم‌انداز 20 ساله است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ابراز داشت: کاستی‌ها و مشکلات امروز حاصل برنامه‌ریزی نادرست سال‌های گذشته است.

فیاضی با بیان اینکه ظرفیت بخش‌های مختلف استان باید دیده شود، یادآور شد: کشاورزی، صنعت و گردشگری مازندران پویا نیست.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات امروز از گذشتگان به ما ارث رسیده است، افزود: بیس آمار و اطلاعات بخش کشاورزی مازندران اشتباه است.

فیاضی، بخش کشاورزی را یکی از شاخص‌های اصلی استان مازندران دانست و عنوان داشت: مازندران در مهار آب‌های سطحی دارای مشکل است.

وی تصریح کرد: وجود مشکلات متعدد در زمینه زباله زیبنده طبیعت استان نیست.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در فصل بهار در مازندران شاهد میلیون‌ها مسافر هستیم، بیان کرد: باید برنامه‌ریزی شود تا ببینیم این تعداد مسافر برای استان چه میزان درآمد و چه میزان زیان در بر می‌آورد.

فیاضی با بیان اینکه مازندران در معضل ترافیک در حال دست و پا زدن است، افزود: اگر در صنعت گردشگری استان کار نکنیم در اصل به مردم و استان خیانت کردیم.

وی تصریح کرد: با حمایت مردم و مجلس صنعت گردشگری استان باید به رونق اصلی خود برسد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی سبب شناسایی منابع عظیم داخلی می‌شود، تأکید کرد: جای اقتصاد مقاومتی در بعضی از دستگاه‌های اجرایی استان خالی است.

فیاضی در پایان با تأکید بر اینکه روش‌های بودجه دولت قبل اشتباه بود، افزود: اقدامات دولت روحانی در تحویل به موقع بودجه به مجلس ارزشمند است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 اسفند 1392
تا چند ماه قبل از بودجه سال 93 ناله می کردید. حالا چی شده که تعریف می کنید؟
نا شناس 23 اسفند 1392
اقای فیاضی صبح بخیر کمی دیر بلند شدی شما که نماینده هستی باید بخوبی بدانی که برنامه 20ساله کشور حاوی نظام یکپارچه در سطح استانها است بنابر این نیازی به برنامه ریزی مستقل نیست کافی است بر نامه ها را اجرایی کنید و با بر نامه موجود حرکت کنیم ما در کشور بر نامه زیاد داریم اما مجری سالم و صادق کم داریم شما هم که .........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.492 seconds.