.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 11دستگاه موتورسيکلت مسروقه در نکا

شمال نیوز: ماموران پليس آگاهي نکا مازندران ، 11 دستگاه انواع موتور سيکلت را از دو سارق حرفه اي کشف و ضبط کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مقابله با سارقان ، ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان نکا با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ، فردي به نام " فرزاد – پ " را به اتهام سرقت موتور سيکلت شناسايي کردند.
ماموران با شناسايي مخفيگاه اين متهم در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير و در بازجوئي ها و تحقيقات از وي دريافتند ، اين فرد با همدستي فردي ديگر به نام " عباس – ذ " در امر سرقت موتور سيکلت و اوراق آن فعاليت داشته است .
براساس اين گزارش ، ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي همدست متهم اين فرد را نيز دستگير و مورد بازجوئي قرار دادند .
متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به سرقت 11 دستگاه موتور سيکلت اعتراف کردند ، موتور سيکلت هاي مسروقه در بازرسي از محل فعاليت اين افراد کشف و ضبط شد .
اين گزارش حاکي است ، ماموران انتظامي کلانتري 11 شهرستان نکا نيز شب گذشته در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 از سرقت يک دستگاه وانت نيسان در يکي از خيابان هاي اين شهر با خبر و سريعاً وارد عمل شدند.
ماموران با اجراي طرح هاي انتظامي و کنترلي در مبادي ورودي و خروجي شهر ، حين گشت زني خودروي سرقتي را شناسايي کردند.
اين گزارش مي افزايد ، سارق خودرو که با مشاهده ماموران قصد فرار از دست قانون را داشت با عکس العمل سريع ماموران پس از دقايقي تعقيب و گريز به ناچار با رها کردن خودرو پا به فرار گذاشت و به داخل باغ متواري شد.
ماموران با محاصره اين محل ، متهم به نام " محمد حسين – چ " را دستگير و خودروي مسروقه را به صاحبش بازگردانند.
متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند .

 
توقيف خودرو حامل سيم برق سرقتي در ساري
ماموران پاسگاه انتظامي" پشتکوه " شهرستان ساري ، بامتوقف کردن خودرو حامل سيم برق سرقتي بيش از 100 متر از اين سيم ها را کشف و ضبط کردند.
به گزارش شمال نیوز، در راستاي مقابله با سرقت ماموران پاسگاه انتظامي پشتکوه شهرستان ساري حين گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودرو وانت پيکان مظنون شدند.
ماموران براي متوقف کردن اين خودرو دستور ايست صادر کردند، اما راننده خودرو با مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزوده و اقدام به فرار کرد.
براساس اين گزارش ، ماموران در ادامه با تعقيب و گريز و اخطار ايست به راننده خودرو در اقدامي غافلگيرانه خودرو را متوقف کردند.
ماموران در بازرسي از خودرو موفق شدند ، 100 متر سيم برق سرقتي را به همراه تجهيزات دستگاه بلوک زني کشف و راننده خودرو به " م – ح " را اتهام سرقت دستگير کردند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.54 seconds.