.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیرعلمی جشنواره ملی مطبوعات وخبرگزاری های کودک مشخص شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در حکمی جواد محقق را به عنوان دبیر علمی یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران علی رضا حاجیان‌ زاده در حکمی به سوابق درخشان، تعهد و تخصص جواد محقق در حوزه‌ ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرده و دبیری علمی جشنواره مطبوعات را به وی سپرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم اظهار امیدواری کرد  با حضور وی در این سمت، این جشنواره مسیری را که از دیرباز آغاز کرده،  مطمئن‌تر و ثمربخش‌تر ادامه دهد و به مهم‌ ترین هدف خود که رشد کیفی و کمی مطبوعات کودک و نوجوان کشور است، نزدیک‌ تر شود.

در این حکم، کمک به رشد استعدادهای جوان در تمام زمینه‌ های مرتبط با مطبوعات کودک و نوجوان و اهمیت دادن به مباحث نظری به نحوی که تعاریف مربوط به نشریات کودک و نوجوان در جامعه ی اسلامی ملموس‌تر و روشن‌تر شود، تاکید شده است.

یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان اردیبهشت ماه 93 در مازندران برگزار می شود.

جشنواره مطبوعات کودک سبب پویایی فرهنگ مازندران

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه برگزاری جشنواره مطبوعات  کودک و نوجوان  سبب پویایی فرهنگ مازندران خواهد شد، خواستار حمایت مسوولان از این جشنواره شد.

قاسم احمدی لاشکی برگزاری این  جشنواره را سبب پویایی استان دانست و گفت: اگر می خواهیم  که در فضای رکود اطلاع رسانی قرار نگیریم باید از این جشنواره ها حمایت لازم را داشته باشیم.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان آماده همکاری برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشنواره است واز استاندارمازندران نیز می خواهیم تا حمایت لازم را از کانون پرورش فکری استان داشته باشد.

برگزاری 9 دوره آموزشی در کانون پرورش فکری مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، از برگزاری 9 دوره آموزشی در سال 92  برای کارکنان این کانون خبر داد.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: از جمله عوامل حیاتی برای ادامه بقای هر سازمان وجود نیروی انسانی کارآمد و مطلع بوده  تا بتوانند با نقش آفرینی های درخور توجه به بهبود کارایی اثربخشی و خلاقیت و ابتکار کارکنان سازمان ها بپردازند.

وی از آموزش به عنوان فرآیندی در جهت  آشنایی هر چه بیشتر کارکنان با  عملکرد موثر یاد کرد و افزود: کانون پرورش فکری مازندران با اهتمام به این رویکرد، در سال 92 اقدام به برگزاری 9 دوره ی آموزشی جهت ارتقای سطح یادگیری و شغلی کارکنان خود در بخش کانون پرورش فکری و کانون زبان کرده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.632 seconds.