.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای انفجار خمپاره در محموله ضایعاتی در محمودآباد

 با گذشت ساعتها از انفجار خمپاره موجود در محموله ضایعات آهن در شهرک صنعتی واقع در محمودآباد هنوز اطلاع رسانی دقیقی از سوی مسئولان استان مازندران درباره این حادثه و کاهش نگرانیهای مردم ضورت نگرفته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، انفجار مهیبی دو روز گذشته در یک شهرک صنعتی در شهرستان محمودآباد سبب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن کارگری دیگر شده است.

داریوش هندویی رئیس خانه صنعت و معدن مازندران که انفجار در کارگاه متعلق به وی در شهرک صنعتی محمودآباد رخ داد، در این زمینه به خبرنگار مهر می گوید: یک تامین کننده (پیمانکار) ضایعات آهن داریم که برای کارگاه ضایعات تامین می کند و این محموله را از مازندران تامین و به کارگاه منتقل شده است.

وی اظهار داشت: این ضایعات از قائمشهر، بابل و ... از سوی شرکت پیمانکاری تامین مواد اولیه جمع آوری شده بود.

وی عنوان کرد: این شرکت اقدام به جمع آوری ضایعاتمی کند و پس از باسکول کردن آن به کارگاه ما تحویل می دهد.

هندویی، بیان داشت: در حادثه انفجار یک کارگر پیمانکار کشته شد و یک کارگر کارخانه ما به دلیل آنکه مسائل ایمنی را رعایت نکرده بود،در اثر موج انفجار زخمی شد.

وی تاکید کرد: باید بررسی شود که چرا گلوله عمل نکرده در محموله ضایعات وجود دارد و باید این موضوع بررسی شود .

وی با اشاره به اینکه ما آخرین حلقه ای بودیم که خمپاره در کارگاهمان عمل کرده است، خواستار بررسی موضوع از سوی مسئولان امر شده است.

هندویی افزود: محموله ضایعاتی که به کارگاه منتقل شده را جدا کردیم و باید برگشت داده شود.

وی افزود: این محموله ضایعات که خمپاره در آن وجود داشت، شامل ضایعات آهن، نبشی و ... بود و باید بررسی شود این محموله از کجا بارگیری شد و چه کسی آن را فروخت.

وی عنوان کرد: آن فردی که فوت کرد نیز از کارگران مربوط به پیمانکار بود و کارگر کارگاه ما ربط مستقیم به انفجار نداشت و متاثر از آن بوده است.

هندویی در پاسخ به اینکه آیا خسارتی ناشی از انفنجار به کارگاه وارد شده است، با بیان اینکه خسارت زیادی وارد نشده است، گفت: درحال برآورد خسارتها هستیم.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1392
در حادثه انفجار یک کارگر پیمانکار کشته شد و یک کارگر کارخانه ما به دلیل آنکه مسائل ایمنی را رعایت نکرده بود،در اثر موج انفجار زخمی شد.
به دلیل آنکه مسائل ایمنی را رعایت نکرده بود چی !!!
اجب کارگرایی هستین چرا روی کوره سنگر نساختین خوب معلومه که مقصر خودتونین دیگه .خوب مگه چیه یه خمپاره تو قراضه ها بود این که چیزی نیست.
اگه همون پارسال که تو شرکت آقای هندویی یک نفر بر اثر برق گرفتگی مرده بود مسئولین پیگیر میشودن دوباره این مسئله پیش نمیومد.
نکنه ازشون میترسن چون رئیس خانه صنعت و معدن مازندرانه
عدالت یعنی همین!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 19 اسفند 1392
آقای که دم از عدالت می زنی، خیلی از موارد هست که خبر نداری
اصلا قصد ندارم صحبتهای آقای هندویی را تایید و یا دفاع کنم
نمی دونی که ما در اینجا کار می کنیم با چه مشقاتی دسته و پنجه نرم می کنیم
توی این شرایط بسیار بد اقتصادی کسی اومده در کار خانه شو باز گذاشته و داره تولیدی می کنه که کارگراش شب عیدی بیکار نشن و نون سر سفره زن و بچه اش ببره کما اینکه بسیار ضرر سنگینی بابت همین تولید داریم میدیم.
مرگ یک انسان یک همکار بسیار سخته. ولی عدالت این نیسن که تمام تیر ها به سمت موسس این کارخانه بره
ایا ایشان به قصد ادمکشی کارخانه احداث کرده یا اینکه در رو با زکرده که هم خودش و همشهریاش نون بخورن.
درسته که حقوق و دستمزد با کمی تاخیر پرداخت میشه و عموما در همه جا در این شرایط نا راضی هایی هم هستن. . ولی هیچ وقت نگفته که نمی دم.
آسیب شناسی این حادثه را باید کسانی جواب بدن که وضعیت تولید این مملکت را به اینجا رسوندن..
ما هم از خدا می خواهیم که مسبب این حادثه پیدا بشه .تا ازاین نوع حوادث دلخراش دیگه توی کشور و استان و شهرمان نداشته باشیم.
نا شناس 18 اسفند 1392
تو رو به خدا اگه تاییدش نمیکنین که توی نظر ها قرار بگیره لطفا کامل بخونیدش اینها که چیزی نیست سالها قبل توی شرکت فولادین ذوب آمل هم این مهمات جهت ذوب پیدا میشد همین دو سال قبل بود که بر اثر چند مورد انفجار قراضه داخل کوره نزدیک به یک تن ذوب به بیرون پرتاب شد(البته به علت وجود آب در داخل قراضه و عدم وجود مکامن مناسب برای دپوی قاضه ها) که خوشبختانه به خیر گذشت اما پارسال یکی از کارگران به قول اونها پیمانکار بر اثر برق گرفتگی در همین فولادین ذوب آمل مرد. که روز بعد از تمام پیمانکارها امضا گرفتن که در قبال مسائل ایمنی نیروهاشون در شرکت هیچ مسعولیتی ندارند . جالبتر از این !!!!!!!!!!!!!! هر دو ماه از کارگران مشغول در این مجموعه کارگران خود فولادین ذوب آمل نه پیمانکار امضاء میگیرن که تمام وسائل ایمنی رو به اونها دادن و تمامی اصول ایمنی در شرکت رعایت شده و اگر اتفاقی افتاد به پای خودتونه چند سال پیش یه نفر پشت جک کمرش پرس شد که همون شب اون قسمتو نرده و علامت ورود ممنوع زدن بعد فهمیدیم کارگر مقصر بود اون نردها و علامت خطر بودن اون ندید به ما ربطی نداره یا قظیه عدم حفاظت در نوار نقاله ها که همین دو سه ماه پیش دست و کتف و اعضای داخلی بدنش داغون شد البته کارگر مقصر بود یا نوار احتمالا نوار کارگر رو ندید ضمنا !!!!! یادتون نره تمامی حقوق و مزایاتون رو هم گرفتینا خوب احتمالا اونا دادن گارگرا نگرفتن. ....
علی 19 اسفند 1392
در حال بر اورد خسارت هستیم
داره کیسه میدوزه
نا شناس 24 اسفند 1392
و کارگر دوم هم که به کما رفته بود جان بجان آفرین تسلیم کرد روحش شاد یادش گرامی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.