.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند نبویان از روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت از وی به شورای امنیت ملی، اظهار داشت: شکایتی که از من شده که من برخلاف امنیت ملی حرف زدم.

به گزارش شمال نیوز  به نقل از رسا حجت الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در جمع فعالان مذهبی شهرستان بابل در مرقد علامه سعید العلمای بابل با بیان  گفتمان انقلاب اسلامی در جهان معاصر گفت: انقلاب اسلامی جهان‌بینی مدرن را به چالش کشید و در بحث مدیریت اسلامی، انقلاب اسلامی مدعی است که شیوه و روش مدیریت جهانی که به مدیریت مدرن مطرح شده، باطل است باید مدیریت خدایی حاکم شود.

 

وی ادامه داد: این اعتقاد را داریم که  خداوند متعال برترین مدیر جهان هستی است و در حقیقت جهان‌بینی اسلامی نخستین اندیشه و فکری است که در مقابل اندیشه مدرن قد علم کرده است.

 

حجت الاسلام نبویان ادامه داد: انقلاب اسلامی تئوری جدیدی را در حوزه سیاسی در مقابل نئو لیبرالیسم ارائه داد و آن حکومت ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است.

 

نماینده مردم تهران  به بحران هایی که از سوی دشمنان از اول انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: کودتای نوژه، ساختن گروهک های ضد انقلاب از دموکرات تا انواع خلق ها سعی در تضعیف و نابودی انقلاب گرفتند.

 

وی عامل قدرت نظام جمهوری اسلامی را ظهور اندیشه ای مخالف با نظام امانیسم و مادی‌گرایی بیان و تصریح کرد: در سفری که به کشور آفریقایی غنا داشتم رهبر مسلمانان اذعان داشت که ایران توانسته دشمنان را وادار به عقب نشینی کند و اگر ما عزتی داریم و دشمن از ما حساب می برد به خاطر انقلاب اسلامی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به ناتوی پرحجم فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: برای ایرانیان هزاران کانال ماهواره ای به صورت رایگان برای تغییر فکر در کشور برنامه ریزی کرده اند و در صورتی که در هیچ جای دنیا نمی توانید این هجمه را ببینید و در صورتی که برای دیدن شبکه ها ی ماهواره ای دیگر کشورهای باید پول پرداخته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به شدت کار می کنند که ارزش ها و اسلام را در کشور کمرنگ شود تا ام القرای جهان اسلام را به شکست بکشانند.

 

حجت الاسلام نبویان، فعالیت رسانه های معاند فرهنگی را برای تغییر ذائقه فرهنگی ملت ما برشمرد و افزود: یکی از شگردهایی که پیش روی گرفتند استفاده از شبکه های ماهواره ای برای تغییر نگرش فکری و تغییر ذائقه فرهنگی در کشور است و در حقیقت منکر را به جای معروف و معروف را به جای منکر جا بزنند.

 

وی با اشاره به کلام صریح خداوند در قرآن که خداوند به مسلمانان وعده داده است که در صورت ایستادگی در مقابل دشمنان خدا به آنها عزت خواهد داد تصریح کرد: طبق نص صریح قرآن عزت از آن خدا و در راه خدا بودن است و نه داشتن رابطه با حکومتی که امام راحل آن را شیطان بزرگ نامید.

 

حجت الاسلام نبویان ادامه داد: آیا عزت این است که ما با غرب با وجود تهدیدات و دشمنی ها و تحریم ها علیه ایران رابطه داشته باشیم؟ ما نمی گوییم که رابطه مان با جهان قطع شود و با کسی رابطه نداشته باشیم اما مگر می شود که با کشورهایی که به ما زور می گویند سر تسلیم فرود آورد و رابطه داشت، باید ایستاد. این ایستادن، عزت می آفریند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دیدگاه مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای با غرب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی بارها فرمودند که در مذاکره با غرب بدبینم، قرآن صریحاً مطالب را بیان می کند اما برخی از آقایان در کتاب خودشان می نویسند که یکی از عوامل مشکل آفرین در کشور دیدگاه بدبینانه نسبت به غرب است، این اظهارات آقایان برخلاف منش و سیره رفتاری امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

این استاد حوزه با استناد به سخنان امام راحل در خصوص رابطه با آمریکا و هشداری بسیار شدید ایشان در این خصوص گفت: در صحیفه امام جلد 14 صفحه 428 آمده است که جریانی در کار است که در این اواخر پیش آوردند که آن جریان انسان را از این می ترساند که بخواهد به صورت خزنده  کشور را به سمت آمریکا سوق بدهد و این مسأله ای که آنقدر در نظر اسلام اهمیت دارد که در نظر شما نیز باید اهمیت داشته باشد که اگر احتمال این را بدهید باید مقابلش بیایستید نه اینکه اول یقین کنید و بعد دنبال آن بروید.

 

وی ادامه داد: این هشداری است که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند اما برخی ها به راحتی از کنار آن می گذرند.

 

عضو فراکسیون روحانیان مجلس به ریشه یابی فتنه 88 در کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: بعد از امام فتنه ها شروع شد و در زمان اصلاحات به اوج خود رسید و بیشترین حملات علیه دین و ارزش های دینی شد.

 

وی به حرکات خزنده در این خصوص اشاره کرد و ادامه داد: از سال 76 سعی بر این شد که مراجع که مفسران دین محسوب می شوند را  به کنار بگذارند و این گونه القا کنند که افرادی که به علوم شیمی و فیزیک آشنایی دارند می توانند تفسیری از دین برای جامعه داشته باشند و موضوع فهم های مختلف و قرائت شخصی از دین از دین مطرح شد.

 

حجت الاسلام نبویان با بیان این که در دوران اصلاحات شدیدترین حملات علیه دین و ارزش های انقلاب شد افزود: آنقدر برخی ها در دوران اصلاحات جلوتر رفتند که الهی بودن قرآن و کلام خدا را زیر سؤال بردند و گفتند که قرآن کلام پیامبر نه خدا و در آن تناقض پر است و نمی تواند راهگشا برای بشریت باشد.

 

وی، ولایت فقیه را عامل اصلی به شکست کشاندن انواع توطئه ها علیه ارزش های دینی و انقلاب بیان کرد و گفت: دشمنان بعد از فتنه 88 فهمیدند که آن که می تواند کشور را نجات دهد، ولایت فقیه است، امروز برنامه های سنگین و حساب شده ای را علیه ولایت فقیه آغاز کرده اند که در ادامه دوران اصلاحات است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس به بیان نمونه ای از هتاکی های اخیر به ارزش ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دوباره همان برنامه ها را در دست اجرا دارند و می گویند که ارزش ها باید مقابله شود و در روزنامه بهار در عید غدیر فردی مقاله ای می نویسد، در روزنامه قانون تیتر اول قرآن را زیر سؤال می برد و روزنامه آسمان به حکم مسلم و صریح قرآن که همان قصاص است حمله می کند، هشدار می دهم حمله به اسلام دوباره آغاز شده است.

 

 آقای جنتی کار غیر قانونی نکنید

 

حجت الاسلام نبویان خطاب به وزیر ارشاد گفت: آقای جنتی شما خودتان قبلاً در فیس بوک فعالیت می کردید  و الآن هم در فیس بوک هستید و تبلیغ آن را می کنید اولاً طبق بند یک ماده 15 قانون مصادیق مجرمانه رایانه ای تبلیغ در سایت های ممنوع جرم است، اولاً شما مجرم هستید و با شما باید برخورد شود، ثانیاً وزیری که مسؤول فرهنگی کشور است چرا باید ترویج بی قانونی کند.

 

وی در ادامه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای جنتی نمی خواهد نامه بدهید و با زبان اعلام تبعیت از رهبری کند از همین الان اعلام کنید که کار غیر قانونی و خلاف قانون انجام نمی دهید؟

 

 اگر آزادی بیان است چرا از من شکایت کردید

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به طرح شکایت از خود به دلیل انتقاد از دولت اشاره کرد و افزود: آقای رییس جمهور که ادعا می کند در دولت گذشته انتقاد را بر نمی تافتند و با آن برخورد می شد و سخن از انتقاد آزاد می کند پس چرا پس انتقادهای بنده، از من به شورای امنیت ملی شکایت شد؟

 

وی با تکرار مواضع خود و با اشاره به دیدگاه رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای تصریح کرد: نظر حضرت آقا این است که نسبت به مذاکرات هسته ای خوشبین نیستند اما آقایان دولت اصرار کردند  و آقا به مذاکرات رضایت دادند.

 

عضو فراکسیون روحانیان مجلس با استناد به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای با 5+1 گفت: مقام معظم رهبری در مطلبی بسیار ظریف فرمودند که از این مذاکرات و بی ادبی ها و اظهارات مقامات آمریکایی مردم عبرت بگیرند، این جمله برای نخستین بار مطرح می شود یعنی اینکه باید مردم متوجه باشند و رفتارها را زیر نظر بگیرند.

 

وی با طرح سؤالی از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: آیا از روی ضعف به مذاکره رفتیم یا قدرت؟ آقایان که خودشان مرتب اعلام می کردند که خزانه خالی است با یک بمب می شود سیستم دفاعی کشور را از کار انداخت بعد برای این که فلاکت مردم را نشان بدهند این وضع فلاکت مردم در سبد کالا به جهان نشان دادند. آیا این از روی قدرت بود یا ضعف؟

 

حجت الاسلام نبویان با ارائه آماری از وضعیت بودجه کشور و نتایج مذاکرات گفت: به صراحت می گویم که 95 درصد دستاوردهای هسته ای مان را دادیم  و تنها پنج درصد تحریم ها برداشته شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این مطلب که بودجه سالانه کشور حدود 170 هزار میلیارد دلار است، افزود: در مذاکرات توافق شد که اندکی بیش از چهار میلیارد دلار از پول هایمان را به ما می دهند و  با معامله کالا در مقابل نفت حداکثر بیست میلیارد دلار دارایی های ایران آزاد می شود و این مقدار در مقابل کل بودجه سالانه چند درصد است؟

 

نماینده مردم تهران خواستار رفتاری صادقانه از سوی مسؤولان شد و تصریح کرد: اگر آقایان ادعا می کنند که این حرف هایی که من از آنها نقل قول کردم را نزدند و سخنان من را تکذیب می کنند اجازه بدهند کمیسیون امنیت ملی نوار سخنرانی هایشان را پخش کند و آن وقت مردم قضاوت خواهند کرد چرا به مردم با صداقت سخن نمی گویید، چرا در مقابل دشمن موضع گیری صریح ندارید؟

 اخراج دانشمندان هسته ای به چه جرمی

وی با اظهار تأسف و نگرانی از اخراج دانشمندان و مسؤولان سازمان انرژی هسته ای گفت: جالب است دانشمندان هسته ای را یکی پس از دیگری دارند اخراج می کنند و بعد منکر اخراج انها می شوند، من با دو دانشمند هسته ای صحبت کردم.

 

حجت الاسلام نبویان ادامه داد: با دانشمندی نشستم که می گفت محافظ را از من گرفتند و حقوقم را قطع کردند آقای صالحی باید جواب دهد و ما طی نامه ای از آقای لاریجانی خواستیم که پیگیر شود که چرا اینها را دارند اخراج می کنند؟ آقای صالحی در پاسخ به پیگیری ها گفت که اصلا این حرف ها نیست.

 

وی این رفتارهای دولت را خلاف امنیت ملی کشور بیان کرد و افزود: شکایتی که از من شده که من برخلاف امنیت ملی حرف زدم. آیا آوردن عوامل فتنه 88 به کشور و بازگردادن آنها خدمت است یا خیانت؟ آیا اینها خلاف امنیت ملی نیست؟ آیا بازگشتن یک زندانی فراری به کشور و حضور آزادانه او در محافل و سخنرانی او خلاف امنیت ملی نیست؟
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1392
واقعا برای کاری که خودمان کردیم متاسفیم و پشیمان از کار خودمان هستیم ای کاش که چنین کاری نمی کردیم که قدرت خودمان را با چه ذلت وخواری داریم از دست میدهیم تلاش چند ساله را یک شبه داریم به باد میدهیم افسوس اف...................................................که نمی امدی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.