.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدرسه شهرک چوکای رضوانشهر آتش گرفت/35 کلاس درس سوخت

آتش مدرسه بزرگ شهرک چوکای رضوانشهر با تلاش نیروهای آتش‌نشان هشت شهر گیلان مهار شد اما 35 کلاس این مدرسه به طور کامل سوخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حریق سنگین مدرسه شهرک چوکا آتش‌نشانان این منطقه و شهرهای همجوار را به طرف خود کشاند.

آتش‌نشانان اکنون در حال انجام عملیات مهار این آتش‌سوزی سنگین هستند ضمن اینکه حجم این آتش‌سوزی بسیار زیاد است و به نظر می‌رسد نیاز به نیروهای زیادی برای کنترل آتش است.

تمام دانش‌آموزان مدرسه بزرگ پسرانه شهرک چوکای رضوانشهر از حادثه آتش‌سوزی مهیب نجات یافتند.

در لحظات اولیه آتش‌سوزی با تلاش تمام معلمان، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی، مسئولان و مردم تمام دانش‌آموزان از مدرسه به سلامت خارج شدند و تا این لحظه هیچ موردی از تلفات جانی و یا آسیب بچه‌ها گزارش نشده است.

به دلیل ویلایی بودن ساختمان مدرسه و وسعت بزرگ آن حجم آتش‌سوزی بسیار زیاد است.

آتش مدرسه بزرگ شهرک چوکای رضوانشهر با تلاش نیروهای آتش‌نشان هشت شهر گیلان مهار شد اما 35 کلاس این مدرسه به طور کامل سوخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، آتش مهیبی که پیش از ظهر امروز مدرسه بسیار بزرگ شهرک چوکای رضوانشهر را در خود بلعیده بود با تلاش نیروهای کمکی آتش‌نشان هشت شهر گیلان مهار شد.

سرپرست آتش‌نشانی بندر انزلی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با فارس در رضوانشهر اظهار کرد: با اطلاع حریق آتش‌سوزی مدرسه شبانه‌روزی شهرک چوکای رضوانشهر بلافاصله بنده به همراه نیروهای آتش‌نشانی انزلی برای کمک به محل حادثه رسیدیم.

احمد جعفری، گفت: مدرسه شبانه‌روزی پسرانه امام خمینی(ره) شهرک چوکای رضوانشهر با داشتن 35 کلاس درس دچار حریق شد.

وی زیربنای این مدرسه را 3 هزار و 150 متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: این مدرسه با مدیریت آموزش و پرورش رضوانشهر اداره می‌شد.

سرپرست آتش‌نشانی انزلی با اشاره به اینکه این مدرسه 70 دانش‌آموز پسر داشت، تصریح کرد: آتش‌نشانان رضوانشهر، فومن، ماسال، انزلی، شاندرمن، اسالم، پره‌سر و چوکا برای مهار آتش و انجام عملیات به محل حادثه آمدند.

وی اظهار کرد: در این عملیات 14 دستگاه خودرو، دو دستگاه تانکر آب و 37 نفر حضور داشتند.

وی درباره دلیل حادثه مدرسه ویلایی شبانه‌روزی پسرانه شهرک چوکا افزود: دلیل این آتش‌سوزی در دست بررسی است اما اتصال برقی دور از ذهن نیست.

جعفری خاطرنشان کرد: دادستان رضوانشهر از بنده خواستند تا در 48 ساعت آینده نظریه کارشناسی دلیل آتش سوزی و خسارت را به این دادستانی اعلام کنم.

به گزارش فارس، آتش مدرسه پسرانه شهرک چوکای رضوانشهر مهار و 70 دانش‌آموز این مدرسه نجات یافتند و هیچ‌گونه تلفات جانی در بر نداشته است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1392
خیلی جالبه
مدرسه 35 کلاس داشته ولی تو نوشته ها تعداددانش آموزان را 70 نفر اعلان می کنه !!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.