.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمال‌ نیوز گزارش می‌دهد:
دستگاهی که با خدمات قهر است

قطعی مکرر اینترنت موجب ناراحتی جمعی از اهالی متقاضیان مخابراتی شهرستان محمودآباد شد.

به گزارش شمال‌نیوز، با توجه به تبلیغات وسیع شرکت مخابرات مازندران در زمینه اینترنت پرسرعت با پهن‌باند وسیع متاسفانه در برخی از روستاهای مازندران با مشکل قطعی اینترنت مواجه است به طوری که داد برخی از این متقاضیان را درآورد.
اگرچه امروزه شرکت‌های خصوصی به ارائه خدمات اینترنتی ADSL به متقاضایان اینترنت می‌دهد و سعی در جلب رضایت آنها با خدمات برتر را می‌کند در این بین شرکت مخابرات کشور نیز به جرگه این شرکت‌های خصوصی رفته و به ارائه اینترنت پرسرعت می‌پردازد.
اما با تلاش و کوشش دستگاه‌های اجرایی این شرکت در شهرستان‌های مختلف استان متاسفانه گزارش می‌شود که برخی از نقطه‌های تحت پوشش این شرکت با مشکل قطعی اینترنت مواجه است و با ارائه گزارش به مسئولان پشتیبانی هیچ‌گونه خدماتی جهت رفع مشکل داده نمی‌شود.
یکی از متقاضیان یکی از روستاهای بخش سرخرود شهرستان محمودآباد بدلیل شغل‌شان نیاز شدید به اینترنت بوده در ارائه خدمات شرکت مخابرات این شهرستان شاکی بوده و عنوان کرد: حدود یک‌سال پیش بدلیل عدم خدمات شرکت خصوصی به روستایمان با شرکت مخابرات محمودآباد برای درخواست اینترنت پرسرعت به مدت یک‌سال اقدام کردم.
وی بیان داشت: از زمان آغاز ارائه اینترنت از سوی شبکه مخابراتی روستای عبدالله‌آباد به عنوان روستای مادر اوایل هیچ‌گونه مشکل قطعی وجود نداشت اما پس از گذشت سه ماه بنده با مشکل قطعی مواجه شدم.
این متقاضی افزود: اوایل این قطعی‌ها زیاد به‌گونه‌ای نبود که بخاطرش کلافه شوم و با یک تماس با پشتیبانی مشکل حل می‌شد اما با گذشت پنج‌ماه این قطعی‌ها دیگر غیرقابل تحمل بوده است.
وی ابراز داشت: متاسفانه بارها با قسمت پشتیبانی تماس گرفته و متذکر شدم که قطعی‌ اینترنتم رفع نشده و هربار آنها مشکل مودم،‌سیستم کامپیوتری،‌ خط تلفن را به میان آوردند و مرا مجبور کردند تا مودم خود را به مخابرات مادر برده تا در آنجا تست کنم و حتی سه بار ویندوز کامپیوترم را عوض کنم اما باز با مشکل قطعی اینترنت مواجه بودم.
این شهروند محمودآبادی با بیان اینکه هم‌اکنون قرارداد یک‌ساله‌ام با این شرکت به اتمام رسیده است، اظهار داشت: اما بدلیل شرایط شغلی‌ام مجبورم باز دوباره با این شرکت قرارداد ببندم درحالی‌که همچنان با قطعی مکرر اینترنت مواجه هستم و نمی‌دانم چه کار کنم!!!.
وی خاطرنشان کرد: در آخرین تماس با مسئول پشتیبانی و معاونت اداره مخابرات محمودآباد قرار شده بود یک نفر به عنوان کارشناس را برای بررسی مشکل به منزل‌مان بیاورند اما با انتظار تا پایان ساعت اداری هیچ کارشناسی جهت بررسی نیامدند با توجه به اینکه سه بار با این مسئول تماس نیز گرفته شد.
این متقاضی اضافه کرد: جالب است که در زمان تبلیغات مسئولان مازندرانی مطرح می‌کنند که شرکت مخابرات این استان با کامل‌ترین خدمات به متقاضیان و شهروندان ارائه می‌شود و حتی وعده یک مودم رایگان را می‌دهند اما متاسفانه پس از گذشت اندک زمانی به خلف وعده می‌پردازند به طوری‌که مسئولان شرکت مخابرات با خدمات قهر هستند.
نکته جالب این گزارش در این است که مسئول پشتیبانی شرکت مخابرت محمودآباد به عنوان عضو شواری این شهر مشغول خدمت‌گذاری است در حالی‌که به نظر می‌رسد براساس قانون عضو شورای شهر نباید سمت اداری داشته باشد احتمالا دو شغله بودن این مسئول اموراتی را برای مردم باقی نمی‌گذارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 11 بهمن 1392
برادر گرامی وقتی در مخابرات مازندران افراد تحصیلکرده دانشگاهی فوق لیسانس مدرس دانشگاه و دانشجوی دکتری دانشگاه در پست های کارشناس و پایین مشغول باشند ومدیران با مدارک معادل مرکز مدیریت دولتی و مرکز مدیریت صنعتی وحتی فوق دیپلم در پستهای کلیدی باشند از این بهتر نمی شود
حسن 13 بهمن 1392
خانم نویسنده از شغله خودتون سو استفاده نکنید ازین ک قلم دستون است به نفع خودتان قلم نزنید من ب عنوان یک شهرونده محمدآبادی بسیار از سیستم اینترنت محمدآباد راضی هستم هم از نظر قیمت هم از نظر پشتیبانی در ضمن جامعه اماریتونو از کدوم قسمت شهر انتخاب کردین لازم ب ذکر است ک شورا شغل حساب نمیشه
محمود آباد 14 بهمن 1392
مدیران ارشد مخابرات استان و شهرستان ها همه تحصیل کرده دانشگاه های معتبر می باشند.
علی 14 بهمن 1392
دوست عزیز - دعا بفرمایید که مدیران حاضر مخابراتی برای خدمت واقعی !!به مردم و برای حل مشکل آنها !!در اسرع وقت استعفا و کناره گیری کنند .
قابل توجه استاندارمحترم و نمایندگان محترم
www 14 بهمن 1392
مدیران ارشد شرکت مخابرات استان و شهرستان ها ی تابعه همه تحصیل کرده دانشگاه های معتبر می باشند.
نا شناس 14 بهمن 1392
قابل توجه دوست عزیزی که مدعی هستید مدیران ارشد مخابرات استان و شهرستان ها همگی تحصیل کرده دانشگاه های معتبر می باشند:
ابتدا باید دانشگاه معتبر را تعریف نماییم. همان دانشگاهی که مدرک آن فقط در مخابرات ارزش و اعتبار دارد و کرره آن را بسته اند؟منظورم دانشگاه مخابرات است! یا دانشگاه مدیریت دولتی و صنعتی یا دوره های پودمانی؟!!! در وصف بیسوادی آقایان همین را خدمت شما عرض کنم که به کرات در صحبت های آنها میشنوید: افرادها، مراکزها، اسنادها....کلمات جمع را با "ها" جمع میبندند!
مدیر بازنشسته ایی را میشناسم که راننده اش پایان نامه کارشناسی ارشدش را به مرکز مدیریت دولتی تحویل داده و ایشان فارغ التحصیل شدند!
مدیر ارشدی را میشناسم که حتی نمیتواند به اندازه نیم ساعت به زبان فارسی روان صحبت کند و در هنگام جلسات رسمی، بر روی کانال پنج استانی میرود. ایشان با این پتانسیل در حال تلاش جهت کسب مدیر عاملی نیز میباشد!....خدا عاقبت مردم این استان را ختم به خیر نماید!....امیدوارم موضوع به زودی مرتفع گردد.امید به خدا!!!
نا شناس 14 بهمن 1392
کدام مدیر را دعا کنیم؟!!!...مدیری که موی سر خود را به هفت رنگ در می آورد؟!!!
نا شناس 14 بهمن 1392
برادر گرامی تحصیل کرده های واقعی که نفوذ سیاسی ندارند! سند پست سازمانی برای افرادی سند خورده است که از نفوذ سیاسی بسیار قوی برخوردارند!
نا شناس 21 بهمن 1392
پس كجايند اين همه فارغ تحصيلان رشته هاي كامپيوتر و شبكه ؟
نا شناس 29 بهمن 1392
رئیس ما که آخرشه و اصلا هم معتاد و . . نیست
نا شناس 2 اسفند 1392
جالبه تنها نهاد دولتی که این حق رو برای خودش قائله که مدیران و مسئولین رو فقط از شهری که توش واقع شده(بابل) انتخاب کنه شرکت مخابراته. یه سوال، تا حالا مدیر عامل شرکت مخابرات غیر بابلی بوده؟ حالا مردم ساری اگه یه نماینده ازمدیران کل تو شهر خودشون بخوان میشه زیاده خواهی! البته خبر ندارم سازمان تبلیغات چه خبره دوستان اگه اطلاع دارن به ما هم بگن.
ادمین محترم لطفا کامنت بنده رو حذف نفرمائید
نا شناس 3 اسفند 1392
وضع مخابرات داره میشه مثل نساجی و البرز مرکزی
اونهم بدست مدیران بالا
نا شناس 3 اسفند 1392
خدا به خیر بگذرونه
نا شناس 14 اسفند 1392
دوستان عزیز
من خودم افرادی درمخابرات می شناسم که ازتحصیلات بالای دانشگاهی برخودارند ولی هیچ جایگاهی در مخابرات برخوردار نیستند.زیرا عضو هیچ گروه یا باندی نیستند واغلب افراد بی سواد که هیچ شناختی از سیستمای مخابراتی ندارند.حال می خواهید وضع مخابرات بهتر شود
نا شناس 22 اسفند 1392
کجای محودآباد قعطی اینترنت داشت؟

شمال نیوز باز داری با آبروی بابلی ها بازی میکنی!؟!؟
نا شناس 22 فروردين 1393
شرکت مخابرات مازندران بظاهر یک شرکت تخصصی بحساب میاد ولی عملا بصورت کاملا سیاسی و باندی مدیریت میشه. بسیاری از مدیران میانی و ارشد مخابرات در مازندران چندین و چند سال مدیرند بدون اینکه عملکردشون در ابتدائی ترین سطح ارزیابی بشه. در عوض کارشناسانی هستند که بصورت شبانه روزی کار میکنند و کسی هم خبری از انها نمیگیرد.
نا شناس 22 فروردين 1393
مدیران شهرستانی در مخابرات مازندران صرفا با شفارش نماینده مجلس یا مسئولین امنیتی منصوب میشوند و اهمیتی ندارد که تحصیلات و تخصص داشته باشند یا خیر.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.