.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بایدبلندشدوایستاد!
فرامرز درخشنده

باید بلند شد وایستاد و در این ایستادگی برای کسانی قلم زد که زبانی برای گفتن ندارند و اگر هم بگویند از قوت خود لا قوت میشوند .
باید بلند شد و دست در دست کسانی گذاشت که امروز دست خالی به بیت خود میروند واز حداقل ها محرو مند.
باید بلند شد و ایستاد بخاطر فائزه کوچولویی که دادمیزند به کی بگم بابام چند ماه است که حقوق نگرفته است.
باید بلند شد و ایستاد و نوشت کارگران قربانی دلالی واسطه گریی و سیاسیون هستند.
باید بلند شد و ایستاد و از دلتنگ هایی امید علی نوشت.
باید بلند شد و ایستاد و نوشت فاصله فقر و غنا بیداد میکند وعده ایی سر بی شام بر زمین میگذارند وعده ایی در تالار ها ومتینگ ها خراجی چندصدمیلیونی میکنند وآب تودل کسی تکان نمیخورد.
بایدبلند شد ونوشت برای کسانی که در این مملکت بالاترین هزینه را برای درمان خود و عزیزان خود میدهند و هرچه اندوخته دارند باید بدهند تا نفسی بدون درد بکشند.
باید بلند شد ایستادو سوزنی به دیگران زد که دم از عدالت اجتماعی میزنند وکارگران این طعم را نچشیدند و غریبه ایی بیش نبودند.
باید بلند شد وایستاد تا سر نوشت خودمان را به دست خود مان رقم بزنیم و همت بلند داریم و سرافرازانه زندگی کنیم زیرا وعده پروردگار دروغ نیست واین دنیا روز ی توسط فقرا اداره خواهد شد.
بایدبلند شد وایستاد و فریادکارگران نساجی ،چیت سازی،حریرقائمشهر،خزرخز،افشره،گونی بافی،فرش البرزبابلسر،فیبربابلسر،ذغال سنگ البرز مرکزی،کولر گازی ایران ،نساجی چوخا،چل الکتریک ،ریسندگی چل و... شد و با جان تازه ایی این کالبد بیمار را از بستر بلند کرد و پنجره دل را به سوی صاحب اصلی باز کرد واز او مدد خواست که فرج نزدیک است.
باید بلند شد وایستاد و تکیه زد به قامت خمیده بازنشسته گانی که در زمان خود راست قامتان تاریخ جبهه و جنگ و سنگر تولید بودند و از این خانواده بیشترین شهید وجانباز را به انقلاب هدیه نمودند و امروز در بدترین شرایط معیشیتی قرار دارند و پیش نوه ها وعروس وداماد خود شرمنده وخجول.
باید بلند شد و ایستادو عالمی دگر ساخت و با اعتقاد بدانیم و بگوییم که همدلی از هم زبانی بهتر است.

باید بلند شد و ایستاد برای خدمتی دیگر برای کسانیکه در شبهای عزیز قدر واین شب های عزیز دست بر آسمان شدند تا این کمترین فرصت دیگری برای خدمت گذاری به این قشر محروم پیدا کند.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آذر 1392
بایدبلندشدوایستادوراه ورفت وخونه به خونه گشت ودیدچه کسانی به اسم خودواسمی اعضای خانواده شان چندین دستگاه ویلاوملک ومنزل دارندوبعضی ها حتی سالهای سال خالی وبعضی ها اجاره های بالایی ازمردم میگیرندوبرخی اثاث به دوش دربدرومستاجرومنت کش این وآن،ای خدا سخن پیامبرعظیم الشان که میفرماید:کسی که صبح کندوبه صدای استغاثه مسلمانی رانشنودمسلمان نیست.کجای کاری برادرکی پا میشه کی می ایسته توهم دلت خوشه!
نا شناس 3 آذر 1392
هوشیاری بیار اینجا کسی هوشیار نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.