.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه حضور مازندرانی ها در دولت تدبیر و امید ؛ ؛
دکتر دژپسند معاون بودجه معاونت‌ برنامه‌ریزی کشور شد
شمال نیوز: نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور دکتر فرهاد دژپسند را به عنوان معاون بودجه این معاونت منصوب کرد.
دکتر دژپسند معاون بودجه معاونت‌ برنامه‌ریزی کشور شد

به گزارش شمال نیوز، دکتر فرهاد دژپسند از سوی نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به عنوان معاون بودجه این معاونت منصوب شد.

همچنین رحیم ممبینی هم که پیش از این معاونت بودجه را برعهده داشت، به سمت مشاور نوبخت انتخاب شد.

دژپسند فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد در مقطع دکترا از دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت علمی این دانشگاه است. وی که در دولت هشتم معاون برنامه ریزی اقتصادی وزارت بازرگانی بود، در دوره یکساله (1384_1385)حضور فرهاد رهبر در ریاست سازمان مدیریت مدیریت برنامه‌ریزی، معاونت تولیدی این سازمان را بر عهده داشت.

دژپسند به همراه برخی دیگر از معاونان از جمله مهدی رحمتی معاون امور زیربنایی و علی طیب‌نیا معاون اقتصادی وقت این سازمان پس از جدی شدن تغییرات ساختاری و آغاز فرآیند تبدیل سازمان مدیریت به دو معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش شمال نیوز ،دکتر هرهاد دژپسند اصالتآ مازندرانی و اهل رستمکلای بهشهر می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 مهر 1392
اي بابا اين هم مثل احمد توكلي است كه فقط خاكشان بهشهره اما خيري از انها نيست
محمد جواد 13 مهر 1392
عرض تبریک و آرزوی موفقیت و سلامتی روزافزون
نا شناس 13 مهر 1392
چه مردان بزرگي در كشور داريم انشالله از وجودشون استفاده بشه
09112172481 13 مهر 1392
موفق باشی .
نا شناس 13 مهر 1392
آقاي مهدي رحمتي استعفا نداده بودند
نا شناس 13 مهر 1392
آدم قابلی هست.
نا شناس 13 مهر 1392
اينقدر نژاد پرست نباشيد! ملي فكر كنيد
نا شناس 13 مهر 1392
شهرستان بهشهر ( رستمكلا) باز هم افتخار ديگري آفريد وشخصي با لياقت سكان يكي از مسئوليت هاي مهم كشوري را در دست گرفت . اين افتخار را به شهروندان رستمكلا تبريك مي گوييم.
رستمي 13 مهر 1392
مديري توانمند ، متخصص ، مكتبي و مردمي ، از افتخارات كشور و استان مازندران مي باشند با تشكر از آقاي دكتر نوبخت به دليل حسن انتخاب فرزند لايق و توانا استان در جايگاه معاونت بودجه و تبريك به مردم شريف و فهيم استان مازندران و آقاي دكتر فرهاد دژپسند رستمي
با آرزوي موفقيت و توفيقات بيش از پيش
اصغريان 13 مهر 1392
جوانان ، بسيجيان و شهروندان شهر رستمكلا انتصاب بجا و شايسته آقاي دكتر فرهاد دژپسند رستمي فرزند لايق و برومند استان مازندران و شهرمان كه از افتخارات كشور و استان و از مديران توانمند و متخصص و مردمي هستند را به مردم شريف استان و جناب آقاي دكتر دژپسند تبريك عرض مينمايم و توفيقات بيش از پيش ايشان را از خداوند متعال مسئلت داريم
اصغري 13 مهر 1392
تبريك به مردم مدير پرور مازندران انشاء ا... كه اين فرصت براي توسعه استان استفاده گردد
مصطفي اسماعيل زاده 13 مهر 1392

جناب آقای / دکتر دژپسند افتخار مازندران
معاون بودجه معاونت‌ برنامه‌ریزی کشور

احتراما ً

بر خویش فرض می دانم از سوی خود به عنوانخادم مردم شهرستان سيمرغ (كياكلامازندران و همه شوراهاي اسلامي شهرستان انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به عنوان معاون بودجه معاونت‌ برنامه‌ریزی کشور صمیمانه تبریک عرض نمایم.

انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصب معاون بودجه معاونت‌ برنامه‌ریزی کشور بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم نهاد راهبردي سازمانه برنامه وبودجه كشور جمهوري اسلامي ايران گردیده است.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این نظام جمهوري اسلامي ايران تمنا دارد.
ارادتمندتان مصطفي اسماعيل زاده
خادم شهرستان سيمرغ ( كياكلا)

احمد ذاتی 12 مهر 1392
امیدوارم بتواند موفق تر باشد.شایسته ، توانا و متخصص در برنامه و بودجه می باشد.در 15سال قبل جناب دکتر دژپسند مدیرکل اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور بودند. به امید استفاده از تخصص و تجربه ایشان در رفع مشکلات اقتصادی کشور و استان.
نا شناس 13 مهر 1392
سرور ارجمند جناب آقای دژپسند
انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصب معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور را تبریک عرض می نماید.
ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی در سال حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی تمنا دارد.
جامعه اسلامی مهندسین شهرستان بهشهر
پیراسته فر 13 مهر 1392
مازندرانی ها هروقت که به پست ومقامی رسیدند دست همسایه"غربی"خودرا نگرفتند!بلکه بدشان نمی آمد که اگر"گیلانی"قبلاً هم "صاحب منصبی"بودند،یجورایی حذفش کنند! ولی این گیلانی های همسایه نواز هوای دیگران رادارند.
شایدبا این "اخلاقمداری "رابطه "حسن همجواری"دکترنوبخت "شرمنده شان کند ودرصدد"جبران مافات"باشند.
حسینی 14 مهر 1392
مدیری بسیار توانمند و لایقی است در خدمت به مردم کشور و استان موفق باشند
امير 14 مهر 1392
يه روزي صاحب منصبان از انتصاب مازندرانيها در پستهاي مديريتي پشيمان ميشوند اگرچه پشت پرده زدوبندها صورت گرفته و كاسبكارانس ولي نمي دونن هر كس به مازنيها اعتماد كنه زيرابش مي خوره و ازپشت خنجر ميره تو پشتش.يكي پيدا ميشه از عملكرد مفيد يك مازندراني در سطوح مختلف مديريتي بگه؟البته غير از زيراب زدن و باند بازي كه هميشه مقام اول رو دارن و موفق تر از همن!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 14 مهر 1392
فكر مي كنم اولين پستي كه براي مازندراني ها قابل تامل ويژه است تبريك عرض ميكنم . منصوريان
هلو 14 مهر 1392
مديرهاي مازندراني مثل فوتباليستهاي مازندراني اسپانسر ندارند اگر داشتند در استان مي ماندند .آقا سيد
آلبالو 14 مهر 1392
همه كه رفتن پايتخت نشين شدن فكر زادگاه خود نيستند حال كه بازنشسته شدن فكر زادگاه افتادن تا حلا آنقدر مدير مازندراني مثل توكلي ناطق نوري لاريجاني ها و...... داشتيم بقول مازندراني مرغ كه تخم نمي گذارد كلاغ آسمون مرغ من .
رستميان 13 مهر 1392
ايشان مديري دلسوز و علاقمند به مازندران و مازندراني است . سالهاي متمادي مناصب معاون وزير و معاون سازمان مديريت و .... را دارا بوده اند اما منصبها تاثيري در روحيه و مردمي بودن ايشان نداشته است . اميد است استان مازندران قدر مديران مكتبي و دلسوز ش را بداند و از فرصت ، ظرفيت و توانمندي آنان استفاده نمايد . موفق باشند
نا شناس 15 مهر 1392
آقاي دژپسند فارع التحصيل دانشگاه آزاد است نه شهيد بهشتي
111 16 مهر 1392
همه می دانند که دژ پسند دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی است ورودی 1362
نا شناس 16 مهر 1392
با آرزوی موفقیت وسربلندی برای دکتر دژّسندوتبریک ویژه برای همه رستمکلایی ها
.. 16 مهر 1392
توکلی بهشهری نیست پدرش تاجر ورشکسته اصفهانی بود که بعد از ورشکستگی به بهشهر پناه اورد وبعد از رشد ریشه همه مازندرانی ها رادرو کرد .بخاطر سادگی ومخلص بودن ما مازندرانیها .
سعید ذاتی 24 مهر 1392
آقای دکتر دژپسند فردی با سواد و روشنفکر میباشند . ایشان از جمله مدیرانی است که به دلایل مختلف حاضر نشده اند مسئولیت های بزرگی راقبول نمایند ، به دلیل اینکه با افکار شان هیچگونه مناسبتی نداشته است . ایشان تازه بدوران رسیده نیستند و برای جامعه و شخص خودشان احترام قائل اند . و لایق این سمت میباشند . قبلا هم در نظر سنجی ها ، جهت استاندار شدن ایشان گفته ام که ایشان صد البته برای این پست مناسب هستند ، اما جایگاه مناسبتر ایشان در سازمان برنامه ریزی یعنی در حد مدیریت کلان کشور میباشد. سپاس سعید ذاتی
کاویان 13 آبان 1392
استاد بهتون تبریک میگم.فارالتحصیل اقتصاد ورودی 83.دانشگاه شهید بهشتی
مریم 23 دي 1392
استاد گرامی بهتون تبریک میگم و واقعا شایسته و لیاقتتوت بود . با آروزی موفقیت برای شما
الهه 15 بهمن 1392
دکتر تبریک !!!!ولی .....
نا شناس 17 بهمن 1392
مردان بزرگ همیشه در صحنه اند و وجودشان همیشه خیر وبرکت است . (ساعدی)
محمود قاسمی 20 ارديبهشت 1393
شهررستمکلا - استان مازندران و کشور ایران به وجود اساتید دانا ، اهل فن و متخصصی چون دکتر دژپسند می بالد- با آرزوی توفیق و سلامتی برای عزیزان و زحمتکشان شهرمان ، رستمکلا
جهانبخش شريفي 8 مهر 1393
سلام آقاي دژپسند اينجانب جهانبخش شريفي هم كلاسي و هم دانشگاهي شما هستم ضمن تبريك انتصاب شما آرزوي توفيق و سلامتي را براي شما دارم.
نا شناس 7 دي 1393
هه,خوشيات خوش بحالت...
معلمان کردستان 15 ارديبهشت 1394
جناب آقای دکتر ضمن خسته نباشید خواهشمند است نسبت به اجرای هر چه زودتر برقراری حق نوار مرزی فرهنگیان استان کردستان مساعدت فرمایید
با تشکر جمعی از فرهنگیان بانه
ثباتی-مسعود 31 فروردين 1395
دکتر دژپسند مدیر لایق وبا تجربه همه رابه یک چشم نگاه میکند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.