.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمهیدات ویژه شهرداری بابل درآستانه بازگشایی مدارس

شمال نیوز: سرپرست شهرداری بابل گفت:شهرداری بابل تمهیدات ویژه ای در آستانه بازگشایی مدارس اندیشیده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، مهندس فرهاد عسکری سرپرست شهردای بابل بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، کلیه امکانات شهرداری جهت ارائه خدمات ویژه این ایام بسیج شده است.

مهندس فرهاد عسکری از ماه مهر بعنوان خاطره دوست داشتنی و مشترک همه مردم یاد کرد و افزود: سعی ما در شهرداری بر این است که روزهای بازگشایی مدارس روزهای زیبایی باشد که برای همیشه در ذهن کودکان و خانواده ها ماندگار شود.

این مسئول با اشاره به افزایش ترافیک در ساعات اولیه و پایانی مدارس گفت: علاوه بر جمع آوری سدمعبر و دست فروشان ، خط کشی عابر پیاده در کلیه مسیرهای منتهی به مدارس بهسازی و نقاشی خواهد شد.

مهندس عسکری همچنین اظهار داشت: لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر و مسیرهای منتهی به مدارس از دیگر برنامه های شهرداری می باشد.

وی در ادامه اظهارداشت: کلیه دیوارهای بیرونی مدارس نیز توسط شهرداری رنگ آمیزی خواهد شد تا فضای بصری دلپذیرتری میزبان دانش آموزان عزیز باشد.

سرپرست شهرداری بابل افزود: از سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز خواسته شده تا نسبت به تنظیف ظاهری تاکسی ها و اتوبوس ها اقدام نماید.

سرپرست شهرداری بابل در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان خاطرنشان کرد: با اجرای تمهیدات در نظر گرفته شده شرایط مطلوبی جهت آغاز سال تحصیلی جدید فراهم گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.