.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع مشکل کمبودآب شرب بابل امیرکلاوبابلسر

شمال نیوز: نماینده مردم بابل خبراز اختصاص 39 میلیارد و 700 میلیون تومان بودجه برای آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران را داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، حسین نیازآذری در بازدید از تصفیه‌خانه فیلترشنی طلوت در بخش بابلکنار خبراز اختصاص 39 میلیارد و 700 میلیون تومان بودجه برای آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران رادوبیان داشت: امیدواریم با عنایت و توجه ویژه وزیر نیرو به زودی شاهد اتمام پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب برای آبرسانی به شهرهای گروه الف استان باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز پاسخگویی در عرصه خدماتی به دلیل مشکلات مالی کار بسیار مشکلی است، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود آب در برخی از شهرهای مازندران عملکرد شرکت آبفای شهری مازندران رضایت بخش بوده است.

نماینده مردم بابل بابیان اینکه در حال حاضر با کمبود 600 لیتر آب در ثانیه در بابل مواجه هستیم، ادامه داد: با بهره‌برداری تصفیه‌خانه روستای طلوت مشکل کمبود آب شرب شهرهای بابل، امیرکلا و بابلسر رفع می‌شود.

نیازآذری بااشاره به اینکه، مقرر گردیده بود تصفیه‌خانه 5/1 متر مکعب در ثانیه طلوت بابل درآبان ماه سال جاری به بهره‌برداری رسد، خارنشان کرد: امید این داریم که شرکت آب منطقه‌ای مازندران به تعهدات خویش در مورد تصفیه‌خانه بابل عمل کرده تا این تصفیه‌خانه در موعد مقرر بهره‌برداری رسد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران نیز در این بازدید بیان داشت: برای انتقال آب شرب از سد آیت الله صالحی به شهرهای گروه الف به حمایت جدی مسئولان نیاز داریم.

این مسئول بابیان اینکه، تعهدات شرکت آبفای شهری مازندران در مورد احداث تصفیه خانه طلوت به پایان رسیده است، تصریح کرد:ما منتظر انجام تعهدات شرکت آب منطقه ای مازندران هستیم تا این پروژه افتتاح و بهره‌برداری رسد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران خاطرنشان کرد: با تصفیه‌خانه مشکل آب شرب شهرهای بابل، امیرکلا و بابلسر حل می‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه، تصفیه‌خانه فیلتر شنی تند طلوت با ظرفیت 250 تا 300 لیتر در ثانیه دارای پنج مخزن تحت فشار تصفیه آب آشامیدنی آب‌های سطحی میباشد، ادامه داد: در این تصفیه خانه آب سد وارد فیلترهای شنی شده و از این فیلتر خروجی آب شرب با کیفیت مناسب با ظرفیت 250 تا 300 لیتردر ثانیه وارد خط انتقال موجود طلوت شده و در مخازن آب بابل ذخیره می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 شهريور 1392
خدا قوت بردار بسیجی جتاب حاج حسین نیاز
خسرو دادیار 25 شهريور 1392
شهر بابل سالهاست از کمبود آب رنج می بره چرا اقدام جدی و عاجل صورت نمی گیره . خواهشا فقط حرف نزنید تابستان امسال بعضی روزا پشت سر هم هر زوز پنچ شش ساعت طرفای کمربندی شرقی آب قطع می شه واقعا سخته. آیا این مسئله را مسئولین درک می کنند. از اون طرف پول فاضلاب شهری رو چند سال قبل رو فیش آب از ما گرفتند ولی می گن شهرداری با سازمان آب فاضلاب مشکل داره نمیان کانال نمی کشند برید شهرک دانش، صالحین... ببینید بوی گنداب فاضلاب چه دعواهای که بین محلی ها راه انداخته...... این شهر فرماندار یا نماینده هم داره!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟ چی کار میکنند؟ اگه با ماشین سر هر چهار بایستید گداها بهت حمله می کنند بهشون پول ندی خصوصا اگه زن باشی بی ادبی می کنند خدایا به ما رحم کن با این مسئولین.
اصلا شهردار ، فرماندار یا ..... غیره به سطح شهرستان میان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.