.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در واکنش به اظهارات حجت السلام ناصری ؛
آقای نماینده ،فرمانداري ويژه چرا در بابل ؟
محمد جونيان
آقای نماینده ،فرمانداري ويژه چرا در بابل ؟

شمال نیوز: در روز های اخیر رسانه های خبری استان به نقل از حجت السلام ناصري نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي نوشتند: فرمانداري بابل به فرمانداري ويژه تبديل مي شود. داشتم فكر مي كردم چرا نمايندگان استان مازندران هر كدامشان ساز خود را مي نوازند و شايد همين امر باعث عقب افتادگي استاني مثل مازندران شده است.

سوال من از اين نماينده محترم اين است براي فرمانداري كل يا ويژه اي كه مورد تقاضاي مردم و بعضي از مسولين غرب استان مستقر در تنكابن بوده آن هم به خاطر مسافت زيادي كه با مركز استان داشتند و چند سالي هم راه اندازي شده چه اقداماتي انجام داده ايد؟ بالاخره درست است جناب عالي نماينده مردم شهر بابل هستي اما حضرتعالي را به عنوان وكيل ملت می شناسند ملتي كه مردم غرب استان هم شامل آن مي شود.

بنده شخصاسري به فرمانداري ويژه در غرب استان زدم فقط يك ساختمان آنهم شبيه به همه چيز بود جز فرمانداري ويژه مثل اينكه به ما اسلحه بدهند اما فشنگ نداشته باشد سوالم از نماينده محترم بابل اين است بدون تعصب عرض مي كنم خداوكيلي چه نيازي به فرمانداري ويژه در بابل است؟ البته اگر نياز حس بشود باعث افتخار ما مازندراني ها خواهد بودكه شهرهاي مان با داشتن پتانسيل هاي لازم از نظر امكاناتي كه دولت در اختيار آنها قرار مي دهد نهايت بهره را ببرند.

اي كاش آقاي نماينده محترم براي مردم غرب استان هم دغدغه اي داشتند و براي رفاه حال مردم غرب استان فرمانداري ويژه در تنكابن را تقويت مي كردند به هر حال خود ما هم متوجه نشديم چرا اينجوري شده و چرا مسولين اين نگاه را دارند و استان مازندران را قطعه قطعه مي خواهند.
شما را بخدا بيائيد بجاي اين اداره كل و آن اداره كل كردن به داد مردم برسيد به گرفتاري ها و مشكلات مردمي كه به شما راي دادند تا وضعيت معیشتي آنها را فراهم كنيد مشكل بيكاري جوانانشان را حل كنيد و.... البته اين بخش صحبت من تنها به آقاي ناصري نيست بلكه به همه نمايندگان شهرهاي استان مازندران علی الخصوص نمايندگان شهر خودمان ساري را هم عرض می کنم كه هرخدمتي به اين مردم بكنيد به قول فرمایش امام راحل (ره) قریب به این مضمون، هم دنيايتان بيمه خواهد شد و هم آخرتتان.

محمد جونيان
خبرنگار مطبوعات


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 ارديبهشت 1392
تنکابن اگر خواستار فرمانداری ویژه شده حق داره آخه فاصلش تا ساری خیلیه. اما بابل به نظر من اصلاح نیازی به این نداره. اگه این طوریه آمل هم باید فرکانداری ویژه بشه؟!!!!1 اینها همش کارای تبلیغاتیه و سودی به حال مردم نداره
نا شناس 16 ارديبهشت 1392
حرف هایت منطقی بود برادر عزیز اقای جونیان-از محله کتی غربی،بابل
محمدعلی رضاپور 16 ارديبهشت 1392
سوال:چراشماساروی ها این قدر از ف.ویژه ی بابل می ترسید؟اگرفایده ای هم نداشته باشد،باز هم برای ماشیرین است.همین قدرکه احساس کنیم کمی از تمرکزگرایی ساری خلاص شده ایم،خودش شیرین است.پس لطفا در کارما دخالت نکنید! (محمدعلی رضاپور)
نا شناس 16 ارديبهشت 1392
آقای محمدعلی رضاپور سلام علیکم!
- گفتید تمرکز زدایی از ساری! برادر باید خدمتتان عارض شوم که خوشبختانه استان مازندران یکی از یا باید گفت تنها استانی است که بین شهرهای آن اختلاف چندانی از جهات توسعه یافتگی وجود ندارد. منظور این نیست که همه شهرهای مازندران توسعه یافته اند یا اینکه همه در یک سطح اند. بلکه نسبت به سایر استان ها که همه امکانات در مراکز متمرکز شده استان مازندران این گونه نیست. کمی هم انصاف داشته باشید. در کدام استان مرکز استانی مانند ساری سراغ دارید که این قدر محروم باشد.
- گفتید فرمانداری ویژره برای شما شیرین است! آری حق با شماست. نه تنها برای شما بلکه برای سایر شهرها نیز شیرین است. مثلا آمل نه تنها چیزی از بابل کم تر ندارد بلکه موقعیت ثوق الجیشی آن بیشتر ایجاب می کند که تبدیل به فرمانداری ویژه شود. ولی برادر من مگر بحث فقط شهر من یا شهر توست. بحث سر توسعه کل استان است.
- آقای نماینده شما باید بدانید کار شما بخشی نگری نیست. شما نماینده کل استان هستید. به فکر رای آوردن در دوره بعد نباشید. بخدا برای رضای مردم و کل استان کار کنید مردم از شهرهای دیگر می آیند و به شما رای می دهند.
- ضمنا تبدیل شدن به فرمانداری ویژه برای خود تعریف دارد برادر من. این تعریف نه از من بلکه از سوی وزارت کشور است. جمعیت، فاصله تا مرکز استان، موقعیت استراتژیک و .... از جمله آنهاست. احتمالا آقای نماینده نیز اینها را بهتر از من و شما می دانند. حال چگونه این حرف ها زده می شود و افکار هم استانی ها و انرژی ها به سوی بی راهه کشیده می شود نمی دانم.
- ضمنا چرا شما لقمه را از پشت سر می چرخانید. وقتی خیل عظیم مردم منطقه بندپی(تا آنجا که من از نزدیک خبر دارم) تقاضای تبدیل شدن به شهرستان را دارند و این می تواند کلید خروج از محرومیت مردم این منطقه باشد، تبدیل شدن به شهرستان وپژه بیشتر به کاخ شیشه ای نمی ماند!!!!!!!
محمد از جامخانه میاندرود- با تشکر از شمال نیوز بابت انعکاس نظرات موافق و مخالف
عیسی پور از قائمشهر 17 ارديبهشت 1392
از اینکه مخالفت ها سازنده نبود و تنگ نظرانه بود جای گلایه وجود دارد. فرمانداری ویژه،کلان شهر شدن باعث بزرگی شهر و ادغام شهرها شده و از تخریب و کم و کاستی می کاهد.
.... 17 ارديبهشت 1392
آقای ... شما و آقای ... دست به یکی کردید و دارید بابل را نابود می کنید. چطور شیرگاه که به اندازه یک دهستان جمعیت ندارد تبدیل به شهرستان شده ولی بندپی و بابلکنار نباید تبدیل شود؟ چطور بابل نیاز به فرمانداری ویژه دارد ولی مردمان دور دست بابلکنار و بندپی نباید امکانات لازم برای رسیدگی به مشکلاتشان را داشته باشند؟
نا شناس 17 ارديبهشت 1392
ساری و مازندران را که شما و نماینده وکیل الدوله شما 40تکه کرد.دیگه چه میخواهید.شما بروید 13نفر را تکمیل کنید که نخواهید توانست
علي 17 ارديبهشت 1392
با سلام خدمت همه دوستان،بحث فرمانداري ويژه ي بابل به خاطر ترس آقايان از جداشدن جنوب بابل(بندپي)و تبديل شدن آن به فرمانداري مجزا است،چون مي ترسند بابل از ديگر شهرستان ها كوچك تر و ضعيف تر شود اما اين درست نيست،چرا تنگ نظري؟چرا خودخواهي؟ همش به دنبال اين مسائليد،كمي به فكر مردم باشيد،حالا بابل دو وجب بيشتر يا كمتر،شما كه با اين وضعيت فعلي بابل، نمي تونيد كاري براي مردم و عمران وآبادي آن انجام بديد، اگه بزرگتر بشه كه هيچ.زود قضاوت نكنيد كه بي غيرتم،غيرت من به تمام بابل و مازندران و مازندرانيها در همه جاست.آرزوي ما پيشرفت تمامي شهرهاي مازندران است،البته اگر عده اي زياده خواه بگذارند.(علي بابلي از تهران)
علیرضا ساروی 17 ارديبهشت 1392
خوبه حالا تمام امکانات مخابراتی اعم از تلفن ثابت و همراه اول و ایرانسل با تمام دفاتر و تشکیلات مرکزیشون تو بابله چقده شما نمک نشناسین که دم از تمرکز رو ساری می زنید تازه علوم پزشکی هم که تو بابله با همه رشته هاش و دانشگاهاش اینهمه چیز و ساری داده بهتون کمه؟
می خاین مرکز استان رو ÷یشکش کنیم چطور؟
نه اصلا می خاین بابل یه استان جدا بشه خوبه؟
نکنه هوس کردین شمارو پایتخت کنن ؟
فکر نکنم این جوری ها هم شما سیر بشین بخدا اصن یه وضیه کصافتا
ا 17 ارديبهشت 1392
برادرعزیزی که فرمودید بابلکنار وبندپی باید شهرستان بشن مسئولان به فکر کلان شهرشدن بابل هستن همچین می گویید مردم دوردست بابل که ......در مورد فرمانداری ویژه بابل هم مخالفم بهتره نماینده گان محترم به فکر کمک برای پیشرفت استان باشن نه اینکه باعث تفرقه بشن
0111 16 ارديبهشت 1392
اقای جونیان چرا شما از فرمانداری ویژه بابل میترسید؟؟ اگه قراره ضرری بما برسه اشکالی نداره مال ما اما گه سودی داره خب بزار باعث پیشرفت بابل بشه چرا شمایی که میگی دنبال پیشرفت استانی ناراحت میشی ؟؟ مورد بعدی اینکه مسئولان شهر شما نمیگذارن فرمانداری تنکابن راه بیفته و دوست دارین همه زیر سایه شما باشن؟ چطور از حمایتهای بی دریغ اقای ناصری در حمایت پروژه فرودگاه احمدکلای بابلسر نمیگین همین همشهریانتون تو کامنتاشون از احداث این فرودگاه انتقاد کردن. چرا از حمایت ناصری برای احداث خط مترو تهران به امل چیزی نمیگین، اقای جونیان شما بعنوان کسی که سالهاست در شبکه تبرستان فعالیت میکنید به شما با عرض پوزش پیشنهاد میکنم یا در این مباحث شرکت نکنید یا در صورت شرکت بیطرفانه و غیر مغرضانه مطلب بنویسید با تشکر 0111
حبیب-ساری 17 ارديبهشت 1392
باسلام آقای محمد علی رضاپور داستان شما شبیه اون طنزی است که یک ترک گفته بود که خدا کنه تبریز بشه پایتخت به ما بگن بچه تهران, یادت باشه ساری پایتخت مازندرانه ...........
بندپی 18 ارديبهشت 1392
تنها راه نجات بندپی ازمشکلات و محرومیت استقرار فرمانداری درآن منطقه است .
نا شناس 17 ارديبهشت 1392
باسلام وآرزوي خوش براي همه هموطنان عزيز.آفرين به اين دوست عزيزكه پيشنهاد عادلانه اي براي استقرار فرمانداري ويژه در غرب استان دادن.آقاي ناصري اگه شما بتوني وضعيت آسفالت كوچه ها وخيابوناي شهر بابل رو درست كني وبراي راه اندازي هرچه سريعتر كمربندي جنوبي بابل تلاش كني ما بابليا چيز ديگه اي ازت نميخوايم،آوردن فرمانداري ويژه واحداث فرودگاه دربابل پيشكش حضرتعالي!آقا مردم ديگه از اينهمه ترافيك كلافه شدن.اگه شما نماينده ها بشينين تو مجلس و فكري به حال تورم وگروني بكنين، مردم توقع ديگه اي از شما ندارن.شمارو نفرستاديم مجلس كه سياسي بازي بكنين واز اعتماد مردم سو استفاده بكنين.ول كنين اين بازيارو! پاشا از بابل
نا شناس 17 ارديبهشت 1392
سلام به دوستان " آقای جونیان یک موردی از صدها گرفتاری مورد استان رو گفتند ، شما بجای جدل و مرز بندی راهکار بدهید ، انتقاد زمانی خوبه که پیشنهاد باشه ، چه سود بوردید از این لجاجت چه نکته مثبتش را فکر نمی کنید و.....
بابائی
نا شناس 19 ارديبهشت 1392
سلام،صبح بخير.شمال نيوز توهم از عدالت چيزي به ارث نبردي.كه اگه غير اين بود پيام منو به نمايش ميزاشتي.چون حرف بي ربطي نگفتم وتوهيني به كسي نكردم. پاشا از بابل
طاهری درکاهی 20 ارديبهشت 1392
اگربراساس نیاز وتعریف شده باشد اشکالی ندارد ولی باجداشدن بابلکنار وبندپی ازبابل مخالفم، بگذارید کلان شهر درمازندران وجودداشته باشد حتی ساری نیز نبایستی کوچک می شد بیشتر این جداشدن ها کوته فکرانه است ونمایندگان کم کار ونه لحاظ کارایی درسطح کلان ناتوان واظهار وجود و روکم کردن رقیبان به فکرجدایی هستند .طبرستان تبدیل شدبه تهران وسمنان وگلستان ومازندران کوچک باگویش محلی تکه پاره و غرب مازندران که تبدیل به تهران شمالی خواهدشد!
حسین از بابل 20 ارديبهشت 1392
سلام . متاسفانه تعصبات کورکورانه همیشه به ضرر مازندرانی ها بوده است هیچ یادم نمی رود که برای مرکزیت دانشگاه علوم پزشکی در مازندران چقدر اختلافات بالا گرفت و در آخر نه بابل و نه ساری هیچ کدام موفق نشدند حالا دوباره همان قضیه و به شکلی دیگر تکرار شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.671 seconds.