.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله سید حسن تائبی(ره) عبد مخلص خدا
آیت الله سید حسن تائبی(ره) عبد مخلص خدا

آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی از اساتید حوزه های علمیه مازندران در خصوص آیت الله سید حسن تائبی( امام جمعه موقت ساری) رحمت الله علیه فرمودند: شناخت و آشنائی من از ایشان بر می گردد به سالهائی كه با ایشان در محضر استاد جلیل القدر حضرت آیت الله العظمی كوهستانی – در كوهستان بهشهر- طلبه بودیم . به خاطر دارم در همان دوران نوجوانی حاج آقای تائبی در بین طلاب بیش از همه مراقب نفس خویش بود و در ترك معصیت و دوری از گناه دقت زیادی داشت



 ایشان هم چنین افزودند: سالها بعد كه این سید جلیل القدر به مشهد و از آنجا به قم مشرف شدند دوستی و آشنائی من با ایشان بیشتر گردید. در آن روزها  به اتفاق از محضر علمای بزرگی نظیر آیت الله ستوده(ره)، آیت الله حاج شیخ مصطفی اعتمادی، آیت الله مشكینی(ره) و آیت الله العظمی سلطانی طباطبائی(ره)،  بهره می بردیم .
این عالم ربانی در كسب علوم دینی و حوزوی  بسیار علاقه مند بود و با شور و اشتیاق در درس ها حاضر می شدند و به جهت علاقه شدید او به تحصیل علوم دینی بود كه بعدها به مدت پنج سال به نجف اشرف مهاجرت نمود و از محضر مراجع عالیقدر آن زمان كسب فیض نمود. پس از بازگشت از نجف اشرف نیز با ایشان در درس خارج حضرات آیات عظام گلپایگانی(ره)، میرزا هاشم آملی(ره) و حضرت امام (ره)نیز تلمذ كردیم.

آیت الله عموزادی در خصوص شخصیت این عالم بزرگوار گفت: آیت الله حاج سید حسن تائبی به راستی یك روحانی وارسته، پرهیزگار، با تقوا، عبد مخلص خدا و مهذب نفوس بود. ایشان در رعایت حدود شرعی بسیار احتیاط می نمود و تواضع و فروتنی خاصی داشت.در طول سالهای متمادی دوستی و شناخت، من از ایشان هیچ كوتاهی و قصوری ندیدم و به جهت همین ضمیر پاك و خلوص باطن، همواره محور و پناهگاهی برای دوستان، شاگردان و مریدانش بود.

این استاد حوزه در پایان ضمن ابراز تسلیت و اظهار تاسف از ارتحال این عالم ربانی(ره) گفت: فقدان شخصیتهای همچون آیت الله سید حسن  تائبی(ره) خسران جبران ناپذیری است برای جامعه و مراكز علمی و دینی. از خداوند متعال علو درجات این روحانی عالی‌مقام را مسألت دارم.

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کیا بوداغی 10 ارديبهشت 1392
خدایش رحمت کند.....ومارا بعد.کیا بوداغی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.