.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
40 درصد وقایع طلاق در مازندران در یك سال اول بعد ازعقد


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندرانی ها خانواده محور هستند و آمار رو به افزایش طلاق زیبنده این استان و مردم آن نیست.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل: هادی ابراهیمی در جلسه بررسی وضعیت ازدواج و طلاق در استان مازندران كه در سالن اجتماعات فرمانداری بابل برگزار گردید، بیان داشت: متاسفانه در سالهای اخیر ازدواج توافقی شیوع یافته است؛ مازندرانی ها خانواده محور هستند و آمار رو به افزایش طلاق زیبنده این استان و مردم آن نیست.
این مقام مسئول تصریح کرد: در سال 92، پنج درصد از بودجه استان، فرهنگی خواهد بود كه امیدواریم در راستای اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برنامه هایی برای كاهش طلاق بتوانیم گام های اساسی و موثر برداریم.

وی گفت : استانداری مازندران با تشكیل كارگروه تحكیم بنیان خانواده اهتمام ویژه ای برای ریشه كنی این معضل اجتماعی دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین درادامه بیان داشت: ازدواج های خیابانی و پیامكی، احساسی و تلفنی عاملی مهم در طلاق و شكست در ازدواج می شود.

ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه ایران برخوردار از یك فرهنگ بسیار غنی است كه ریشه در اعتقادات دینی دارد، افزود: مردم ایران بخاطر داشتن غنای فرهنگی از حقوق فرهنگی نیز برخوردار است و بر همین اساس توجه به این موارد و رفع ناهنجاری ها باید در راس امور قرار گیرد.
این مقام مسئول همچنین بااشاره به لزوم حفظ كیان خانواده و كرامت انسانی خاطرنشان کرد: شاید در برخی از جوامع از هم گسستگی خانواده ها یك هنجار و وضعیت عادی تلقی شود ولی در جامعه ما طلاق و جدایی بعنوان یك عمل زشت و بد مطرح است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درپایان، افزایش آمار طلاق در جامعه را تاسف بار دانست و گفت : بررسی ها نشان می دهد كه 40 درصد وقایع طلاق در مازندران در طول یك سال اول بعد از عقد رخ می دهد. /ف252


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.