.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار سایپا به خریداران خودرو

مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا از برنامه‌ریزی برای برخورد با برخی نمایندگی‌های فروش متخلف این شرکت خبر داد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ایسنا، امیرحسن امیری اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی‌هایی که به هر طریقی مرتکب تخلف در مراحل قانونی ثبت‌نام مشتریان و فروش خودرو شوند، شدیدا برخورد خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: نمایندگی‌های سایپا به هیچ وجه حق دریافت وجه خودرو به صورت نقد و یا واریز به حساب خود را ندارند و مبلغ خودرو باید به حساب شرکت‌های گروه سایپا (سایپا، پارس خودرو و زامیاد) واریز شود.
 
امیری با بیان اینکه گروه خودروسازی رعایت اصل مشتری مداری و رضایت خریداران را به عنوان سرلوحه فعالیت‌های بازاریابی و فروش خود قرار داده است، اظهار کرد: در صورت مشاهده تخلف نمایندگی‌ها در قالب دریافت مبالغی اضافه بر وجه مصوب خودرو از مشتری، با نمایندگان متخلف شدیداً برخورد خواهد شد.
 
مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در صورت مواجه مشتریان با تخلفاتی از این دست، آنها می‌توانند شکایت خود را به معاونت بازاریابی و فروش سایپا ارسال کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ تماس حاصل کنند./0465


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : سايپا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.