.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد در دیدار با نمایندگان مجلس چه گفت؟
احمدی‌نژاد، اهمیت تمرکز مدیریت در کشور را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: بدیهی است اگر چند نفر خارج از مجموعه دولت بخواهند برای انجام امور اجرایی تصمیم‌گیری و اعمال نظر کنند، بدون تردید نمی‌توان بدرستی مدیریت کرده و نتیجه مطلوب گرفت.

شمال نیوز: رييس‌جمهور با بيان اينكه دولت ‌با اطمينان، آرامش و عالمانه در مسير پيشرفت كشور، اصلاح امور و خدمت خالصانه به مردم گام برمي‌دارد، گفت: باور عميق دارم كه با همدلي و همكاري مي‌توان تحريم‌هاي دشمنان را به يك عنصر مثبت در اقتصاد كشور تبديل نمود لذا بايد با حركت در اين مسير كاري كرد كه تحريم‌ها بي‌اثر شده و كارايي خود را به طور كامل از دست بدهد و اين شدني است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، رييس‌جمهور با بيان اينكه دولت ‌با اطمينان، آرامش و عالمانه در مسير پيشرفت كشور، اصلاح امور و خدمت خالصانه به مردم گام برمي‌دارد، گفت: باور عميق دارم كه با همدلي و همكاري مي‌توان تحريم‌هاي دشمنان را به يك عنصر مثبت در اقتصاد كشور تبديل نمود لذا بايد با حركت در اين مسير كاري كرد كه تحريم‌ها بي‌اثر شده و كارايي خود را به طور كامل از دست بدهد و اين شدني است.

 



دكتر محمود احمدي‌نژاد شامگاه يكشنبه در ديدار جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه دشمن تمام توان خود را بسيج كرده و سخت‌ترين تحريم تاريخ را عليه ملت ايران اعمال كرده است، اظهار داشت: در مقابل اقدامات دشمنان دو راه تسليم يا ايستادگي و مقاومت وجود دارد و دولت راه ايستادگي و راه امام حسين (ع) را انتخاب كرده و دنبال آن است تا با تدبير و درايت فشارهاي دشمنان را بي تاثير و خنثي كند.

دكتر احمدي‌نژاد همه را به خدمت خالصانه و هوشياري در مقابل توطئه‌هاي دشمنان توصيه و خاطرنشان كرد: بايد مراقبت داشت كه بخاطر برخي مطامع شخصي و گروهي، نگاه و توجه مردم از توطئه و فشار دشمن به ساير موضوعات منحرف نشود چرا كه اگر علت اصلي مشكلات به مردم گفته شود بدون ترديد مردم با اتخاذ رفتار مناسب و تقويت روحيه شجاعت و ايمان و وحدت در خود، مي‌توانند دشمنان را در رسيدن به اهداف خود ناكام بگذارند.

رييس‌جمهور معوقات بانكي و شبكه دلالان را از جمله عوامل مشكلات اقتصادي در كشور دانست و گفت: برغم وجود اين مشكلات، معتقدم با تدبير، همدلي و همكاري يكديگر مي‌توانيم نه تنها اين مشكلات را برطرف كنيم بلكه باعث رونق و شكوفايي روزافزون اقتصادي در كشور باشيم.

دكتر احمدي‌نژاد اهميت تمركز مديريت در كشور را مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: بديهي است اگر چند نفر خارج از مجموعه دولت بخواهند براي انجام امور اجرايي تصميم‌گيري و اعمال نظر كنند، بدون ترديد نمي‌توان بدرستي مديريت كرده و نتيجه مطلوب گرفت.

رييس‌جمهور تصريح كرد: در شرايط كنوني كشور، بايد كاري كنيم كه داغي بر دل دشمنان گذاشته شود كه وقتي بخواهند عليه ملت ايران حرف بزنند قادر به آن نباشند و به فضل الهي اين كار را خواهيم كرد.




دكتر احمدي‌نژاد تأكيد كرد: ما جانمان را فداي انقلاب و ارزش‌هاي الهي مي‌دانيم و هرگز اجازه نخواهيم داد كه بخاطر مطامع سياسي و قدرت و ثروت‌اندوزي صدمه‌اي به اصول و آرمان‌هاي انقلاب وارد شود.

رييس‌جمهور در ادامه بر كار خالصانه براي خدا تاكيد كرد و گفت: بايد از فرهنگ انقلاب و اصول و ارزش‌هاي الهي صيانت كنيم و نبايد اجازه‌ داد كه عده‌اي با خودخواهي و بي‌تقوايي فضاي عمومي كشور را آلوده كنند.

دكتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: دولت بدون مجلس و مجلس بدون دولت معنا ندارد و دولت خود را همراه و دوست نمايندگان و بازوي كارشناسي مجلس شوراي اسلامي مي‌داند.

رييس‌جمهور افزود: اگر چه عده‌اي تلاش دارند با خبررساني‌هاي ناجوانمردانه و دروغ‌پراكني، القائاتي عليه دولت انجام دهند اما بي‌ترديد از چنين اقداماتي سودي نخواهند برد و دولت و مجلس با هم و در كنار يكديگر از موانع و فشارهاي دشمنان عبور خواهند كرد.

دكتر احمدي‌نژاد خطاب به نمايندگان مجلس تصريح كرد: هر موقع به مردم فشار و زحمتي وارد مي‌شود بايد كنار مردم باشيم و تصميمات ما بايد به سمتي باشد كه مشكلات زندگي مردم را جبران كند.

رييس‌جمهور گفت: هركس براي رسيدن به عزت و قدرتي به غير از خدا متوسل شود خدا از همان كانال او را دچار خسران خواهد كرد.

دكتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: يقيناً همه تحولات به نفع آرمان‌هاي انقلاب در حال پيش‌روي است و اگر چه خودخواهي و آلودگي‌هايي پيدا شده است، اما اگر از افق بالاتر نگاه شود، خواهيم ديد كه اين زلال انقلاب است كه در حال پيش‌روي است.

رييس جمهور در ابتداي سخنان خود با تسليت ايام عزاي امام حسين(ع) به ملت ايران و جامعه بشري اظهار داشت: عاشورا متعلق به طايفه، دسته و گروه خاصي نيست بلكه متعلق به همه بشريت است.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه در عاشورا صحنه تجلي خدا و انسان بود و دو عامل در آن به هنر نمايي كردند، اظهار داشت: در روز عاشورا خداوند در وجود نازنين امام حسين(ع) به طور اتم و اكمل تجلي پيدا كرد و به جز انسان كامل محال است كه كسي بتواند چنين نقشي را ايفا كند.

رييس جمهور افزود: عاشورا صحنه توحيد، اخلاص و جلوه‌گري خداست.

دكتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: روز عاشورا صحنه هنرنمايي ياران امام حسين(ع) نيز بود. خصوصيت ذلت‌ناپذيري، شجاعت و اخلاص همه به ياران امام حسين(ع) برمي‌گردد و خود امام حسين(ع) نقطه آخر اين خصايص و ويژگي‌هاست و عينيت مطلق ايمان، توحيد و عدالت است. درس عاشورا اين است كه اگر كسي به انسان كامل و امام بپيوندد به نسبتي كه قلب او سرشار از امام شود، شبيه امام خواهد شد و اين راه كمال است و هيچ راهي براي كمال و سعادت جز پيوستن به امام وجود ندارد.

رييس جمهور در ادامه سخنان خود قطعه شعر زير را بعنوان استغاثه به درگاه امام عصر (عج) خواند:



ناله خفته در گلو، کاري بکن
سينه پر درد است فريادي بکن

کار رسمان و دو دست مرتضي
رد گل‌ ميخي به پهلوي ضحي

ديو و دد بر منبر و محراب شد
زهر نامردي درون آب شد

شد جوانمردي به نامردي اسير
تخت پور مصطفي آماج تير

رأس فرزندان مصباح الهدي
اختر رخشنده بر سرنيزه‌ها

شير پنجم مانده از اهل کسا
سر برآورد از زمين کربلا

جاي پيغمبر ولي سفيان و جهل
کشتن ياران حق آسان و سهل

اين حديث جاري و زخم دل است
قصۀ پيکار حق و باطل است

اي خدا دنيا پر از بيداد شد
طاقت ياران مولا طاق شد

کشتي نوح است بر گل مانده است
چشم‌ها بر مهر آخر مانده است

گو بيا آرام جان کاري بکن
سينه پر دَرد است فريادي بکن


در اين ديدار حجت‌الاسلام رضا آشتياني نماينده قم، حجت‌الاسلام علي‌اكبر ناصري نماينده بابل، جواد كريمي قدوسي نماينده مشهد و سيدمهدي هاشمي نماينده تهران در سخناني بر وحدت و همدلي، مقاومت در برابر هجمه فرهنگي و اقتصادي دشمنان، نظارت و كنترل قيمت‌ها، صيانت از تفكر اصول‌گرايي و بر لزوم اطلاع‌رساني از اقدامات دولت به مردم تاكيد كردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

واقع بین 2 آذر 1391
خداراشکر که اگرکاردانی در دولت کم است درعوض زبان بازی و مغلطه، تا دلتان بخواهد هست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.