.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ بیکاری در مازندران 8/7 درصد است

شمال نيوز-سید علی اکبر طاهایی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی رفاه استان اظهار داشت: در شش ماهه اول امسال تعداد بیمه‌شدگان در مازندران 3/6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

طاهایی بیان داشت: ضریب نفوذ بیمه در مازندران 51 درصد بوده که این میزان فراتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: براساس آمار رسمی ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در مازندران در پایان فصل تابستان 8/7 درصد اعلام شده است.

طاهایی ایجاد سازمان بیمه سلامت در کشور را گامی مثبت در جهت جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها دانست و اذعان داشت: یکی دیگر از اقدامات مهم و اساسی در حوزه سلامت کشور اجرای طرح پزشک خانواده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دراین جلسه با اشاره به هماهنگی‌های خوب مسئولان از استان مازندران به عنوان بهترین استانی یاد کرد که بهترین عملکرد را در بحث اجرای پزشک خانواده شهری داشته است.

سید عبدالله عمادی وظیفه اصلی سازمان بیمه سلامت را تجمیع سازمان‌ها و صندوق‌های بیمه‌ای برشمرد که در امر بیمه درمان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: همپوشانی‌های زیادی بین سازمان‌های بیمه‌گر وجود دارد که با تشکیل سازمان بیمه سلامت که خریدار واحد در خرید خدمات بیمه سلامت کشور است این همپوشانی‌ها برطرف می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور سلامت‌نگر شدن بیمه‌ها را بحث مهمی برشمرد که بیمه سلامت به دنبال آن است که با اجرای برنامه پزشک خانواده شهری این امر محقق می‌شود و با این کار بسیاری از مشکلات حوزه سلامت برطرف می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 54 درصد از جمعیت مازندران زیر پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: در این راستا 2 هزار و 358 موسسات درمانی با این اداره کل طرف قرارداد هستند.

یحیی صالح طبری تصریح کرد: 3 هزار و 836 بیمار خاص استان از خدمات این اداره کل بهره‌مند هستند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با تشکر از دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در اجرای طرح پزشک خانواده شهری بیان داشت: این اداره کل در ارزیابی‌های به عمل آمده رتبه دوم رضایت‌مندی مراجعان را در سال 90 کسب کرده که این امر با توجه به نوع کار و میزان نیرو بسیار قابل توجه است.

وی از دیگر خدمات این اداره کل به تأیید اینترنتی دارو و صدور دفترچه اینترنتی اشاره و اعلام کرد: مدت زمان صدور دفترچه بیمه در این استان در سال 74 به تعداد 30 روز بوده که این کار در حال حاضر به 19 دقیقه رسیده است و این در حالی است که میانگین کشوری این زمان 25 دقیقه است./210/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : طاهايي , بيكاري , سلامت
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 آبان 1391
آقاي طاهايي راستشو بگو همه ميدونن كه بيكاري خيلي بيشتر از اين صحبتها هستش
نا شناس 21 آبان 1391
استانداري كه خودش دستور اخراج كارمندان رو ميده چه برسه به بخش خصوصي بايد منتظر اخراج ما از كارخونه باشي طاهايي
نا شناس 21 آبان 1391
اي بابا شما وضعت خوبه به فكر ما پدر مادرا نيستي كه بدوني اخراج فرزند و بيكاريش چه دردي داره به نظر شما خودت اين نرخ بيكاري رو قبول داري وجداني فكر كن و حرف بزن
نا شناس 21 آبان 1391
شنيدم كه از دولت حقوق نمي گيري پس شكر خدا شرايط مالي خوبي داري تو رو به خدا به ياد ما باش كه دستور اخراج فرزندمون رو دادي مي خوام زمين باز بشه و فرو برم بيكاري بچه خودم رو نبينم استاندار محترم خودت رو جاي منه پدر بزار بعد دستور بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.