.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاسم رضایی به کمک مردم سیل زده بهشهر می رود

به گزارش شمال نیوز به نقل از شمال ورزشی بدون شک قاسم رضایی را باید یکی از مفاخر ورزشی استان مازندران و کشور دانست.کشتی گیری که با رشادت ستودنی در مهمترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک با کسب مدال طلای خود شادی را به میلیون ها هموطن خود هدیه کرده است.

دیدن قاسم رضایی فرصتی بس مغتنم برای عوامل سایت شمال ورزشی بود که به پای حرف این دلاور مرد ایران و جوان محجوب و پرصبر مازندرانی نشسته و دقایقی را با او گپ و گفتگو بپردازند.

گزارش زیر خلاصه ای از این گفتگوست:

 

آقای رضایی ضمن تشکر از وقتیکه به ما دادید وضعیتتان از لحاظ تمرنی چگونه است؟

ضمن عرض ارادت خدمت تمامی مردم مازندران،باید عرض کنم که روزی یک جلسه تمرین کشتی را این روزها در آمل پیگیری میکنم همچنین تمرینات مداوم بدنسازی، دومیدانی، استخر و شنا را هم در برنامه های تمرینی خود دنباله گیری می کنم.

البته تمرینات اردوی تیم ملی هم از دهم آبان ماه شروع می شود که باید در اردوها حضور پیدا کنیم.

 

وضعیت کشتی فرنگی را چگونه می بینید؟

مطمئنا وضعیت کشتی فرنگی از این به بعد با آمدن مجدد استاد بنا بهتر می شود چرا که بنا بخاطر اشرافیتی که به کشتی فرنگی و مسائل پیرامون آن دارد و همچنین اختیارات تازه ای که فدراسیون به ایشان داد باید روزهای موفقی را در آینده در کشتی فرنگی ایران شاهد باشیم.

 

عملکرد کشتی فرنگی در المپیک را چگونه ارزیابی می کنید؟

صادقانه می گویم کاری را که تیم کشتی فرنگی و تمامی عوامل آن در المپیک انجام دادند چیزی شبیه به معجزه بود که اگر بعضی از کشتی گیران با بدشانسی روبرو نمی شدند تمام اعضای این تیم استحقاق گرفتن مدال را داشتند.

 

شنیدیم که احتمالا"لیگ کشتی فرنگی شکل خواهد گرفت نظرتان در این مورد چیست؟

یقینا" یکی از کاستی های کشتی فرنگی نبود لیگ است که اگر راه اندازی شود نتایج بسیار بهتری برای کشتی فرنگی رقم خواهد خورد.مضافا" اینکه اگر مازندران تیمی برای لیگ کشتی فرنگی بخواهد بدهد انتخاب اول و آخرم تیم مازندران خواهد بود و حتی حاضرم مجانی برای مازندران کشتی بگیرم  چرا که در قبال محبت  و بزرگواری مردم مازندران واقعا خودم را بدهکار می دانم.

 

چه برنامه هایی برای آینده ورزشی خود دارید؟و آیا قاسم رضایی را در المپیک2016 می بینیم؟

اولین مسابقاتی که در پیش رو داریم مسابقات جام جهانی تهران در مجموعه آزادی است ومسابقاتی که در برنامه فدراسیون است.به المپیک 2016 هم فکر می کنم البته باید دید تا آن موقع شرایط چگونه است و خدا چه می خواهد.

 

یک انتقادی می خواهیم به قاسم رضایی داشته باشیم و آن اینکه حرکت بسیار خوب و جوامردانه ای را از شما با حضور در مناطق زلزله زده اردبیل شاهد بودیم که واقعا جای تقدیر است اما در سیل بهشهر حرکتی از شما ما مشاهده نکردیم.

اتفاقا" به نکته خوبی اشاره کردید بنده اولا" به خانواده های مصیبت دیده تسلیت می گوییم و ارادت خالصانه خودم را به مردم بسیار خوب بهشهر اعلام می کنم.اما در مورد سئوال شما باید عرض کنم قرار بود پنجشنبه گذشته برنامه ای را در این مورد در سطح استان اجرا کنیم که به دلیل برخی مسائل به این هفته موکول شد.

که با برنامه ریزی های که بعضی از دوستان انجام دادند قرار است پنجشنبه این هفته مراسمی با حضور اهالی ورزش و هنر برای کمک به مردم بهشهر انجام دهیم که با افتخار در این مراسم شرکت می کنم.

 

و اما صحبت پایانی قاسم رضایی:

جا دارد از همه کسانی که در این مدت برای من زحمت کشیدند از جمله مسئولین مربیان ، دوستان ،خانواده و بالاخص پدر و مادر عزیزم تشکر داشته باشم اما آن چیزی که این روزها باعث ناراحتی می شود این است که برخی از مدیران با برخوردهایشان باعث دلسردی ما ورزشکاران می شوند که امیدوارم این حرکات عامدانه نباشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.