.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خیّر گلستانی 75 نفر را از زندان و اعدام نجات داد
شمال نيوز: حاج محمد شهرکی، خیر و نیکوکار گنبد کاووس استان گلستان که تاکنون با کمک های خیراندیشانه، بیش از 70 زندانی را از بند آزاد کرده و با سازش، شماری از محکومان به قصاص را از مرگ نجات داد.

شمال نيوز: حاج محمد شهرکی، پیر خیران گلستان با جلب رضایت از اولیای دم، تاکنون پنج نفر را از چوبه دار نجات داده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حاج محمد شهرکی، خیر و نیکوکار گنبد کاووس استان گلستان که تاکنون با کمک های خیراندیشانه، بیش از 70 زندانی را از بند آزاد کرده و با سازش، شماری از محکومان به قصاص را از مرگ نجات داد.

این خیر گلستانی درباره رهایی قاتل جوانی که به تازگی از قصاص نفس رهایی یافت، گفت: در سال 75 در پی وقوع قتلی، مرد جوان به قصاص محکوم شد و رای در شعبه 20 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: از مقتول سه فرزند بر جای مانده بود که چون به سن قانونی نرسیده بودند با اجرای بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه قرار شد بعد ار رسیدن فرزندان به سن قانونی، حکم قصاص اجرا شود.

شهرکی بیان داشت: در سال جاری فرزندان مقتول اصرار به اجرای قصاص داشتند و به دلیل سکونت خانواده مقتول در مشهد مقدس برای گرفتن رضایت از اولیای دم راهی این شهر شدم.

وی عنوان کرد: پس از گذشت یک هفته و با صحبت و مشاوره توانستم حکم قصاص را تبدیل به دیه کنم و خانواده مقتول برای رضایت تقاضای 300 میلیون تومان وجه کردند که با پا درمیانی و رایزنی به 150 میلیون تومان کاهش یافت.

پیش از این نیز با حمایت پیر خیران گلستانی، پرونده های قصاصی در شهرهای گنبدکاووس، رامیان، دلند و صادق آباد تبدیل به دیه شد و محکومان از پای چوبه دار رهایی یافتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.