.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احساسات شیروانی‌ها در دیدار رهبری

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح دوشنبه در میان استقبال هزاران نفر از مردم شهرستان شیروان، وارد ورزشگاه کارگران این شهر شده و در جمع مردم سخنرانی کردند.

هم اکنون سخنرانی رهبر انقلاب به پایان رسیده و مردم در حال بازگشت از ورزشگاه هستند، اما ازدحام جمعیت حرکت را در خیابان‌های اطراف ورزشگاه با مشکل روبرو کرده است.

 

با یکی از کسانی که در حال بازگشت از ورزشگاه است هم کلام می‌شود ، خود را حسین مقدسی معرفی می‌کند و می‌گوید: دیشب اصلا نخوابیده و الان نیز از یک طرف خوشحال است و از طرف دیگر ناراحت.

وی می‌افزاید: خوشحال به خاطر اینکه سرانجام به آرزوی خودم رسیدم و از نزدیک موفق به زیارت رهبر انقلاب شدم اما از اینکه دیدار کوتاه بود و من هم نتوانستم خود را به ردیف‌های جلوتر برسانم ناراحت هستم.

مقدسی در ادامه می‌گوید: البته همین دیدار نیز ارزش تمام دعاها و چشم انتظاری‌های ما را داشت، آمده بودم بگویم برای جان فشانی آماده‌ام اما در میان دریای جان بر کفان راه ولایت همانند قطره‌ای گم شدم.

از یکی از بانوان مسیر بازگشت در مورد احساس دیدار رهبری می‌پرسم، می‌گوید: چه احساسی بالاتر این اینکه انسان عزیزترین کس خود را پس از سال‌ها ببیند.

وی که خود را مریم صارمی می‌افزاید: مردم شیروان در روزهای اخیر سر از پا نمی‌شناختند و شوق رهبری همه را به طرب آورده بود، امروز نیز سیل عظیم جمعیت همگان را متعجب کرده بود.

صارمی می‌گوید: من پیش از این نیز در سال 64  و در زمانی که حضرت آیت الله خامنه‌ای ریاست جمهوری کشور را بر عهده داشتند، موفق به زیارت وی شده بودم و هم اکنون پس از 27 سال دوباره به آروزی خود رسیدم.

 

 چند تن از نوجوانان شیروانی در حالی که تمام سر و صورت خود را رنگ‌های سبز و سفید و قرمز زده‌اند به جمع ما می‌پیوندند.

می‌گویند از روستاهای اطراف پیاده آمده‌اند، گویا از ساعت 12 نیمه شب حرکت کرده و ساعت هفت صبح وارد شیروان شده‌اند.

می‌پرسم احساس خستگی نمی‌کنید؟ یکی از آنها می‌گوید: احساس خستگی؟ اگر امکان دیدار رهبری باشد حاضریم از شیروان تا بجنورد را نیز همین الان پیاده برویم.

یکی دیگر که خود را جواد معرفی می‌کند، می‌گوید: می‌توانستیم صبح امروز خود را با ماشین به شیروان برسانیم اما خودمان دوست داشتیم با پای پیاده به زیارت "آقا" نایل شویم.

شور و شوق مردم شیروان پس از دیدار رهبر انقلاب وصف ناپذیر است و در قالب کلمات نمی‌گنجد.

در حال حاضر حضرت آیت الله خامنه‌ای در گلزار شهدای شیروان حضور دارند و پس از آن نیز در منازل تعدادی از خانواده‌های شهدای این شهر حضور می‌یابند.

رهبر انقلاب پس از اقامه نماز شیروان را به مقصد بجنورد ترک می‌کنند و عصر امروز نیز در بجنورد و در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهر با هفت هزار نفر از بسیجیان خراسان شمالی دیدار می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.