.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه جبهه پایداری برای انتخابات شوراها

شمال نیوز: سخنگوی جبهه پایداری تقسیم بندی فضای انتخابات به سه قطب دولت ، اصلاح طلبان و سایر اصولگرایان را انتزاعی دانست و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری گفتمان ها رقابت می کنند نه افراد.

کامران باقری لنکرانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که برخی سیاسیون فضای سیاسی انتخابات ریاست جمهوری را متشکل از سه قطب دولت، اصلاح طلبان و سایر اصولگرایان پیش بینی کرده اند؛ جبهه پایداری در کدامیک از این دسته ها جای می گیرد؟ اظهارداشت: کشور ما ظرفیت های متعددی پیدا کرده که در قالب آن چارچوب های انتزاعی قابل خلاصه شدن نیست.

وی افزود: آنچه که در انتخابات ریاست جمهوری شاهد آن خواهیم بود رقابت گفتمان ها است و این گفتمان ها هستند که رقابت می کنند و نه افراد.

سخنگوی جبهه پایداری  در پاسخ به این سوال که هر کدام از این جریان ها یک گفتمانی را نمایندگی می کنند، گفت: نه این تقسیم بندی ها گفتمانی به موضع نگاه نکرده است.

باقری لنکرانی همچنین در مورد برنامه جبهه پایداری برای انتخابات شوراها ، تصریح کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم ، ممکن است به اعلام شرایط و ضوابط بسنده کنیم و ممکن است در برخی از کلان شهرها کاندیدا داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.