.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب سخنان منتسب به وزیر اطلاعات

به گزارش شمال نیوز ، حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه عصر روز (سه‌شنبه) این کمیسیون که با حضور وزیر ارشاد و اطلاعات برگزار شد اظهار داشت: در جلسه عصر دیروز، آقای حسینی وزیر ارشاد برای پاسخ به سؤال آقای حقیقت‌پور نماینده اردبیل به کمیسیون آمدند و به سؤال آقای حقیقت‌پور پاسخ گفتند.

وی با بیان اینکه جعفری و دهقان دو سؤال ازوزیر اطلاعات درباره نوسانات ارزی داشته‌اند، افزود: آقای مصلحی که برای پاسخ به سؤال نمایندگان به کمیسیون امنیت ملی آمده بود تأکید کرد که وزارت اطلاعات با اخلالگران ارز برخورد کرده و کاملا بر موضوع اشراف دارند.

نقوی همچنین گفت: وزیر اطلاعات در جلسه کمیته امنیت ملی تأکید کرد که وزارت اطلاعات با نگاه دقیق به مسائل ارزی برای مقابله با نوسانات ارزی و اخلال در بازار ارز اقدامات لازم را اعمال کرده است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات منتسب به وزیر اطلاعات که به نقل از یکی از نمایندگان مطرح شده بود گفت: بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون گزارش جلسه کمیسیون را ارائه می‌کنم و هرگونه نقل قول درباره جلسه عصر سه‌شنبه کمیسیون مورد تأیید کمیسیون نیست.

*گزارش جلسه کمیسیون را تنها سخنگو بیان می‌کند

همچنین علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات منتسب به حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات در جلسه عصر سه‌شنبه این کمیسیون گفت: گزارش جلسه کمیسیون تنها از سوی سخنگو معتبر است.

وی افزود: گزارش تمام جلسات کمیسیون امنیت ملی را سخنگوی این کمیسیون ارائه می‌کند و اظهارات مختلف درباره جلسه کمیسیون به غیر از نظر سخنگو، نمی‌تواند گزارش کمیسیون تلقی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.