.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صرفا جهت اطلاع/ لطفا مسئله جدید نسازید!

صرفا جهت اطلاع این هفته با اجرای کامران نجف زاده به محورهایی جنجالی همچون:انتقاد از لشکرکشی برخی ها به فرودگاه برای جنجال بر سر ورود یک متهم مي پردازد.

به گزارش شمال ، کوتاهی دولت در بالارفتن نرخ کاغذ،دلیل اصلی سرگیجه پرسپولیسی ها،17روز تعطیلی تهرانی ها در شهریور ماه و مقایسه با کوزت درخانواده تناردیه،بهانه گیری سایپا برای نصب نکردن ایربگ روی پراید و گلایه ازغضنفری وزیر بازرگانی بابت مفید دانستن بالارفتن نرخ ارز و تقدیر کنایه آمیزاز مسوولان رشت بابت مدیریت بحران باران ديگر سوژه هاي است که نجف زاده انها را شکار کرده است.

مجری صرفا جهت اطلاع این هفته گفت:آدمی که متهمه طبعا برای بازپرسی باید بره دادسرا چه داخل باشه چه از خارج برگشته باشه همانقدر که مظلوم نمایی و حرف های قصد و غرض دار زورگوییه از اون طرف هم پیگیری اتهامات یک نفر که جار وجنجال ولشکر کشی به فرودگاه نمی خواد.مگر مملکت دستگاه قضایی نداره که با این کارها از هر چیزی میخواهید مسئله بسازید.

صرفا جهت اطلاع همچنین گوشه هایی از صحبت های معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در گفتگوی ویژه خبری را بازپخش کرد که می گفت :"این کاغذ نباید این قیمت باشه...نقص در یه جاییه...نقص در یه جاییه... ".نجف زاده بعد از این صحبت مسوول گفت:
"احسنت ...بارک الله... عجب کشف بزرگی ...حقیقتابا کشف ارشمیدس قابل مقایسه است فقط یافتم یافتم کم داشت .به خصوص اینکه ارشمیدس هم با کشف تاریخش یعنی چگالی ووزن مخصوص ارتباطی نداشت وایشون یعنی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد هم طبعا با کاغذ ارتباطی ندارد".

اما صرفنی ها این هفته هم به سراغ سرخپوشان پایتخت رفتند.مجری صرفا جهت اطلاع مقابل باشگاه پرسپولیس رفت و با پخش تصاویری از تلوتلو خوردن پرسپولیسی ها در زمین گفت:
"اینکه چرا بازیکنای تیم پرسپولیس این شکلی شدن تحلیل های زیادی داره .یه سری میگن مسموم شدن.یک سری می گن تا دیروقت بیدار بودن ... ولی کلا به ما هم اینقدر پول می دادن سرگیجه می گرفتیم وتلو تلو می خوردیم .اون موقع ماهم حال راه رفتنم نداشتیم چه برسه دویدن".

صرفا با مقایسه تهرانی ها با خانواده تناردیه و اینکه بقیه باید مثل کوزت کارکنند به امار جالبی اشاره کرد که در آن امده بود تهرانی ها در شهریور ماه امسال تنها هفده روز سرکار رفتند.
انتقاد از معاون فنی سایپا بخاطر فرافکنی های عجیب برنامه بیست و سی بخش دیگری از صرفا جهت اطلاع بود.معاون سایپا در برنامه زنده گفته بود:"تامین ایربگ پراید با این تیراژ بالا مشکل است و شرکت های خارجی با ما کار نمی کنند".

خبرنگار پرسید:"میگم شما چند ساله قراره یه ایربگ بندازید رو پراید اماهنوزامروز وفردا می کنیدحالاهم میگید شرکتهای خارجی همکاری نمی کنند ؟پس هیچ ماشین داخلی ای نباید ایربگ داشته باشه دیگه چون ما مثلاتحریمیم".امادم خروس ماجرا نجا بود که رئیس سایپا خودش چند وقت قبل کارخانه ایربگ سازی داخلی روافتتاح کرده بود.در این لحظه گفتگوی قدیمی ای از رییس سایپا پخش شد که می گفت با ایربگ داخلی صددرصد خودرو ها را ایمن می کنیم.
---------
گلایه از صحبت های وزیربازرگانی بخش دیگری از صرفا این هفته را تشکیل می داد.غضنفری در نمایشگاه فرش گفته بود:"الان با توجه به تغییراتی که در ارز بوجود آمده برای صادر کنندگان فرصت بیشتری ایجاد می کنه ....".

مجری صرفا جهت اطلاع گفت:"شما از دید خودتان از خوبی های ماجرا می گوییدامانگفتید بالا رفتن ارز چه مشکلاتی برای وارد کننده هاایجاد می کنه وچه بلایی سر قیمت برخی اجناس می اره ...نگفتید".

تقدیر کنایه آمیز مجری این هفته برنامه صرفا اما به مسوولان رشتی بود.نجف زاده تصاویر جالبی از آبگرفتگی در "شهر باران"نشان داد و گفت:
تقدیر می کنیم بابت خیابان سازی اصولی که مشکل کمبود استخررا کاملا حل کرد. می دونید که توی رشت اصلا بارون نمی ادبه همین خاطریک بار دیگه از مسئولان شهررشت تقدیر می کنیم چون دربرخورد با پدیده بیسابقه بارش بارون در رشت اصلا کم نیاوردند.

آیتم پایانی صرفا جهت اطلاع هم به کلاس درسی در لرستان اختصاص داشت که دانش آموزان و معلمانش بعد از چهل سال دور هم جمع شده بودند در حالیکه برخی از انها در میانشان نبودند و برخی شهید شده بودند.
خبرنگار گفت :چهل سال دیرتر و چهل سال پیرتر.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.