.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج جديد بارش‌ها در راه است
موج جديد بارش‌ها در راه است

مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي نسبت به بارش باران و رعد و برق در حداقل 15 استان و كاهش تا 10 درجه‌اي دما در كشور هشدار داد. عبدالرضا اميدوار شهري در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: بررسي نقشه‌هاي پيش‌يابي نشان مي‌دهد كه يك سامانه جوي از روز پنج‌شنبه از شمال غرب و شمال به ايران نزديك مي‌شود و تا روز شنبه به ترتيب از شمال غرب تا شمال شرق كشور را تحت تاثير قرار مي‌دهد.

 

وي با اشاره به صدور هشدار سازمان هواشناسي در اين خصوص افزود: بر اين اساس از بعدازظهر پنج‌شنبه و طي روز جمعه ابتدا در استان‌‌هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل و سپس گيلان،‌ مازندران، گلستان و دامنه‌هاي جنوبي البرز در استان‌هاي زنجان، قزوين، البرز، تهران و سمنان بارش باران با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.
علاوه بر اين علي محمدرضايي، مديركل روابط عمومي سازمان هواشناسي به دنبال بارش‌هاي اخير در شمال كشور، ضمن انتقاد از عدم توجه لازم متوليان بحران به هشدارهاي هواشناسي گفت: به‌رغم اخطاريه‌هاي صادره در خصوص وقوع سيلاب در استان‌هاي شمالي باز هم شاهد بروز خسارت‌ بوديم.
وي افزود: متاسفانه متوليان بحران كشور آن‌گونه كه بايد به هشدارهاي هواشناسي توجه نمي‌كنند و با توجه به هشداري كه در خصوص سيل در رشت و باران‌هاي قبلي آن داديم، انتظار درنظر گرفته شدن تمهيداتي براي كاهش خسارات جاني و مالي در اين خصوص داشتيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : موج , جديد , بارش‌

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.