.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقام جويان پرسپوليسي‌ها چه کساني بودند؟!

پرسپوليس در هفته نهم ليگ برتر مغلوب سپاهان شد که گل اول اين تيم را بازيکن سابق پرسپوليس به ثمر رساند.

به گزارش خبرآنلاين، در يک دهه اخير بسياري از بازيکنان پرسپوليس پس از جدايي از اين تيم درخشش عجيبي مقابل تيم سابق خود داشته‌اند. اما در طول يک دهه اخير کدام بازيکنان پس از جدايي از اين تيم به پرسپوليس گل زده‌اند و انتقام جويي کرده‌اند؟

1378- نعيم سعداوي: در آخرين بازي ليگ آزادگان فولاد نياز به يک امتياز داشت تا از سقوط نجات پيدا کند. فولاد و پرسپوليس در آزادي مقابل هم قرار گرفتند، در حالي که پرسپوليس قهرمان شده بود. نعيم سعداوي که ابتداي فصل از اين تيم جدا شده و به فولاد پيوسته بود، گل به ياد ماندني را به پرسپوليس زد و باعث کسب يک امتياز لازم براي فولاد شد.

1379- مهدي‌هاشمي نسب: بعد از جدايي پر‌حرف و حديث از پرسپوليس، در بازي داربي منصور پورحيدري او را در خط حمله قرار داد تا اين بازيکن بتواند انتقام خود را از پرسپوليس بگيرد. در نيمه دوم و روي يک سانتر‌، با ضربه سر دروازه عابدزاده را در حالي که سر خورده و روي رمين افتاده بود، باز کرد و شادي عجيب و غريبي را به نمايش گذاشت و در کنار زمين غش کرد! حال عجيب ‌هاشمي نسب باعث شد تا منصور پورحيدري سريع دست بکار شده و او را از زمين بيرون بکشد.

1380- بهنام سراج: مهاجم محجوب آباداني سرخپوشان در ميانه‌هاي فصل قبل بطور قرضي از پرسپوليس راهي فولاد شده بود، اما در پايان فصل متوجه شد که مديريت باشگاه پرسپوليس او را به طور دائم راهي فولاد کرده است! سراج در اولين بازي ليگ برتر در فصل 80 دروازه پرسپوليس را گشود، اما به احترام هواداران پرسپوليس شادي نکرد. فصل بعد دوباره در بازي رفت، سراج اين بار 2 گل به پرسپوليس زد و باز هم شادي نکرد.

1381- ادموند بزيک: ادوي پرسپوليس بعد از افت شديد در پرسپوليس به اصفهان رفت و در گلزني‌هايش را براي سپاهان ادامه داد. بزيک در فصل 81 و در بازي رفت دروازه پرسپوليس را باز کرد و البته شادي هم نکرد. فصل بعد در ورزشگاه آزادي نيز در تساوي 3-3 پرسپوليس و سپاهان دو گل ديگر به پرسپوليس زد، ولي باز هم پس از گل عکس‌العملي نداشت.

1382- بهروز رهبري‌فر: در پروژه اصلاحات اکبر غمخوار بازيکن فدايي پروين جايي نداشت و به همين خاطر راهي پاس شد. در اولين رويارويي با پرسپوليس، پاس در دقايق پاياني صاحب ضربه پنالتي شد و رهبري فرد پشت توپ قرار گرفت و پس از گل کردن توپ شادي عجيبي در حد‌هاشمي نسب به نمايش گذاشت! رهبري فرد سال بعد دوباره به پرسپوليس بازگشت.

1384- علي دايي: بازگشت سلطان به پرسپوليس مصادف با جدايي دايي و پيرواني بود. دايي به صبا باتري پيوست و در فصل 84 با تيم صبا يک گل به پرسپوليس زد و فصل بعد نيز با سايپا در بازي رفت که 2-2 شد، دايي هر دو گل سايپا را به ثمر رساند و يک ضربه پنالتي را نيز از دست داد که عليرضا حقيقي آن را مهار کرد. شادي‌هاي دايي و مشت‌هاي گره کرده‌اش پس از هر گل نيز منحصر بفرد بود!

1385- علي عليزاده: در پرسپوليس دوره موفقي نداشت و راهي استقلال شد. اما در مهم ترين بازي فصل يعني بازي داربي موفق به گلزني شد که اين شايد مهم‌ترين گل دوران فوتبال عليزاده باشد. در بازي برگشت فصل 85 که داربي 1-1 شد، عليزاده دروازه پرسپوليس را گشود که البته بعضي‌ها آن گل را يک گل به خودي به اسم شيث رضايي ثبت کردند.

1388- ابراهيم توره: اين بازيکن سنگالي بدون مشکل از پرسپوليس جدا شد و عليرغم تنش‌هايي که با افشين قطبي داشت، اما بعد از جدايي او در پرسپوليس خوب گل مي زد و به خاطر پيشنهاد مالي بهتر به سپاهان رفت. توره در بازي رفت فصل 88 و بار دوم در فصل 89 دروازه پرسپوليس را باز کرد و شادي‌هاي عجيب و غريبي از خود نشان داد.

1388- فرهاد خيرخواه: بعد از 3 سال نيمکت نشيني در پرسپوليس فصل گذشته راهي تراکتورسازي شد و در هر دو بازي رفت و برگشت دروازه پرسپوليس را در آزادي و تبريز گشود.

1388- مهرداد اولادي: اولادي در پرسپوليس رشد و کرد و شکوفا شد، سپس راهي امارات شد و در بازگشت به ايران به اجبار سربازي پيراهن ملوان را بر تن کرد. اولادي در بازي برگشت فصل 88 دروازه پرسپوليس را گشود و سپس با درآوردن پيراهنش دور افتخاري در ورزشگاه انزلي زد! او در بازي رفت فصل 89 نيز با زيرکي يک ضربه پنالتي از پرسپوليس گرفت و آن را تبديل به گل کرد، اما در آزادي شادي نکرد.

1389- پژمان نوري: زننده گل پيروزي تيم ملوان در آزادي بود که موفق شد 3-2 پرسپوليس را شکست دهد. نوري در دقيقه 86 گل برتري تيمش را به ثمر رساند و کلي هم شادي کرد و در مصاحبه بعد از بازي هم از حرکتش دفاع کرد، چرا که به گفته خودش بايد تعصبش به تيم ملوان را نشان مي داد. نوري در بازي برگشت همين فصل يک بار ديگر در انزلي به پرسپوليس گل زد.

1389- نبي‌الله باقري‌ها: پرسپوليس در هفته پانزدهم ليگ برتر 89 در مغلوب مس در کرمان شد. تنها گل مس را در دقيقه 3 بازيکني به ثمر رساند که سه فصل را در پرسپوليس سپري کرده بود و با دلخوري از اين تيم جدا شد. نبي‌الله باقري‌ها بعد از اين گل هنوز موفق به گلزني در ليگ برتر نشده است. البته او اين فصل يک گل به خودي زده است!

1389- ميثم رضاپور: او فقط يک فصل در پرسپوليس بود، اما با تيم پيکان در پيروزي 3- صفر اين تيم گل دوم را به ثمر رساند.

1390- ايوان پترويچ: بازيکن صرب شاهين بوشهر در دومين بازي فصل يک گل زيبا به پرسپوليس زد تا ثابت کند يک‌سال قبل او را بي جهت از اين تيم کنار گذاشته‌اند.

1390- ميثم بائو: علي دايي اين بازيکن را کنار گذاشت، اما بائو با گلزني براي شهرداري از حميد استيلي انتقام گرفت!

1390- بهادر عبدي: بازيکني که در دوران حضورش در پرسپوليس سوهان روح هواداران بود، در بازي رفت راه‌آهن- پرسپوليس يک گل و در بازي برگشت هت تريک کرد!

1390- محسن خليلي: او بعد جدايي از پرسپوليس فقط يک گل زده است: بازي پرسپوليس- مس در فصل گذشته ليگ برتر!

1391- مجتبي زارعي: بازيکن نيمکت نشين گهر در اين فصل فقط يک گل زده است آن هم بازي مقابل پرسپوليس در آزادي.

1391- عادل کلاه‌کج: بازيکن نيمکت نشين پرسپوليس در دوران علي دايي که با نظر او از اين تيم کنار گذاشته شد، بالاخره در بازي سپاهان- پرسپوليس بعد از سال‌ها گلزني کرد و از تيم سابقش انتقام گرفت!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : پرسپوليس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.