.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی

 فارس: مصطفی صابری دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی خبر داد و گفت: با توجه به ورود مهدی هاشمی به کشور، دانشجویان با تجمع مقابل خانه مهدی هاشمی از دستگاه قضایی می‌خواهند هر چه سریع‌تر به اتهامات وی رسیدگی کنند.

وی افزود: تجمع دانشجویان مقابل منزل مهدی هاشمی باعث می‌شود تا از ورود وی جلوگیری شود و دستگاه قضایی نیز هر چه سریع‌تر مهدی هاشمی را بازداشت کند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر محاکمه سران و فعالان فتنه 88، تصریح کرد: مهدی هاشمی از فعالان فتنه 88 به شمار می‌اید که باید دستگاه قضایی به اتهاماتش رسیگی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یونس کجوری گشنیانی 3 مهر 1391
مدیریت محترم شمال نیوز
درودبر نظم و خرد
ای کاش دانشجویان شأن وجایگاه خود رابدانند.چه آنان می خواستند چه نمی خواستند نیروی دادگستری کشور چنین می کرد. هر انسانی حق و حقوقی دارد ولو متهم باشد.دانشجویان به چه مجوزی رفتند دم درب خانه ایشان تجمع کردند؟ آیا مجوز راهپیمائی داشتند؟ کسی که بدون مجوز وزارت کشور و رده های سازمانی آن اقدام به تجمع می کند چه حکمی دارد؟اگرچنین تجمعی را به فرض دفتر تحکیم وحدت یا تشکیلات دانشجوئی اصلاح طلب برگزار می کرد نیروی دادگستری ما به همین نرم خوئی و ((تساهل)) و ((تسامحی)) که با جامعه اسلامی دانشجویان-تشکل کاملاً راستگرا که در سالهای 1369 برابر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام قدبرافراشت- کنش می کرد،موضع می گرفت؟یا با قاطعیت قضائی با این((مرعوبین دشمن)) ،((مذبذبیان)) برخورد می کرد؟
این تساهلات و تسامحات در آینده چگونه باید تفسیر شود؟

یونس کجوری گشنیانی
از روستای گشنیان لفور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.