.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز صدور کارت ملی هوشمند گلستانی‎ها

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان گفت: با فراهم شدن زیرساخت‎ها صدور کارت ملی هوشمند را تا پایان امسال و آغاز سال جدید فراهم خواهیم کرد.


به گزارش شمال نیوز سیف‎الله ابوترابی امروز در گفت‎وگو با فارس اظهار داشت: با اتمام این پروژه ارائه خدمت به مردم تسهیل یافته و تنها از یک محور ارائه خدمات انجام می‎شود.

وی در خصوص اهداف سازمان ثبت احوال بیان داشت: سازمان ثبت احوال کشور در قالب تفاهم‎نامه‎ای با سازمان مرکزی و وزارت کشور سه ماموریت اصلی را پیش‎بینی کرده که ثبت وقایع حیاتی کشور شامل ولادت، وفات، ازدواج، طلاق و ثبت مهاجرت در تمام کشور است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان اتقان اسناد هویتی و مدارک سجلی را از دیگر ماموریت‎های این سازمان برشمرد و متذکر شد: دستیابی به آمار جمعیتی به روز و انتشار آن برای مسئولان نظام برنامه‎ریزی کشور از دیگر فعالیت‎های این سازمان است و برای این منظور ساز و کارهای لازم باید پیش‎بینی شود.

ابوترابی از راه‎اندازی شورای ثبت احوال استان خبر داد و یادآور شد: ریاست این شورا در استان به عهده استاندار و در شهرستان‎ها به ریاست فرمانداران است که باید تمام مشکلات این بخش مورد توجه قرار گیرد که با عضویت دستگاه‎های مختلف نتایج مورد بررسی قرار می‎گیرد.

وی در خصوص زیرشاخه‎های شورای ثبت احوال استان خاطرنشان کرد: کمیته نظارت و پشتیبانی و شبکه اعلام از زیرشاخه‎های این شورا است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی را یکی از طرح‎های مهم خواند و افزود: تمام خدمات بیش از 90 سال گذشته اعم از صدور اسناد ولادت و وفات طی یکسال گذشته انجام شده و همچنان این فعالیت ادامه دارد.

ابوترابی ابراز امیدواری کرد تا سه ماه آینده آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی استان به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سخت‎افزارهای مورد استفاده همه از تولید داخل بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.865 seconds.