.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت چند فروند شناور در خزر

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا)، گفت: در یک مناقصه حوزه نفت خزر که ساخت چند فروند شناور «سار» برای تکمیلِ تجهیزات پشتیبانی سکوها است برنده مناقصه شدیم اما هنوز ابلاغی برای ساخت آن دریافت نکردیم.
به گزارش شمال به نقل از فارس، مهدی اعتصام بعدازظهر امروز در آیین آغاز ساخت سه فروند شناور جمع‌آوری آلودگی‌های نفتی دریای خزر که در کارگاه کشتی‌سازی حوزه بهشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان داشت: صدرا قابلیت‌های فراوانی در ساخت شناور دارد و این پروژه‌ها برای صدرا بسیار کوچک است به‌ طوری که کار ساخت هر سه پروژه ظرف 14 ماه آینده به همت متخصصان و مهندسان داخلی، تمام می‌شود.


وی تصریح کرد: برای نیازهایی که در مناطق مختلف کشور است و نیازهایی که مدیران استانی تعریف می‌کنند وظیفه داریم اقدام و مشکلات منطقه را برطرف کنیم. دریای خزر در آینده به ظرفیت‌های نفتی دست خواهد یافت و برای جلوگیری از آلودگی‌های نفتی احتمالی، سازمان موظف است پیش‌بینی داشته باشد و این از حداقل‌های ما و یک ظرفیتی برای محیط زیست است.


مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران با بیان اینکه باید برای همه احتمالاتی که در حوزه دریا پیش‌بینی می‌شود، برنامه‌ریزی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بحث زیست محیطی یکی از مباحث مهم است و صدرا در کنار سازمان بنادر و دریانوردی به این امر مهم توجه ویژه ای دارد.


اعتصام همچنین درباره اینکه بعد از اتمام کار ساخت شناورهای کاسپین 1و2و3 قرار بود وزارت نفت پروژه جدیدی را برای صدرا تعریف کند و آیا پروژه جدیدی از وزارت نفت برای صدرا تعریف شده است، به فارس پاسخ داد: ما هنوز از وزارت نفت پروژه‌ای دریافت نکردیم. اخیراً در یک مناقصه که آن هم شناورهای مورد نیاز حوزه نفت خزر بوده شرکت کردیم و در امتیاز فنی و قیمت رتبه یک را به دست آورده و برنده شدیم، اما هنوز ابلاغ صورت نگرفته است و مانعی هم برای ابلاغ پروژه نیست.


وی افزود: این پروژه، ساخت چند فروند شناور «سار» برای تکمیلِ تجهیزات پشتیبانی سکوها است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.