.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد یک نماینده به هدیه بنزینی دولت

 خانه ملت: جعفر قادری با انتقاد شدید از اعلام معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری مبنی بر افزایش سهمیه بنزین شهریور به ۹۰ لیتر، گفت: این اقدام دولت در شرایط  فعلی کشور چه معنای دارد؟
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که در کشور نیاز به صرفه جویی داریم اضافه کردن ۳۰ لیتر بنزین به کارت سوخت‌های مردم چه توجیهی می‌تواند داشته باشد.
 
به گفته وی: این اقدام دولت فقط جنبه سیاسی دارد و هیچ هدف دیگری مد نظر دولت از این اقدام نبوده است.
 
عضو کمیسون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به افزایش تلفات جاده‌ای فراوان در تعطیلات عید فطر و همراه شدن این مصرف بالا با تحریم‌ها، تأکید کرد: دولت باید پاسخگوی چنین اقدام‌های خود باشد.
 
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری صبح امروز (چهارشنبه یکم شهریورماه) از افزایش سهمیه بنزین شهریور به ۹۰ لیتر خبر داد و گفت: دولت ۳۰ لیتر بنزین به مناسبت عید فطر به مردم هدیه می‌کند و این سهمیه از ساعت ۲۴ فردا شب به کارت‌های سوخت دارندگان خودرو واریز خواهد شد.
 
دراین حال عبدالله جلالی قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفت وگو با تولید ایرانی تاکید کرد: دولت هنوز چنین ابلاغیه‌ای را برای ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور صادر نکرده است و حتی در صورت ابلاغ چنین دستور العملی نیز، امکان عملیاتی شدن آن تا نخستین روز از مهرماه در سامانه وجود ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : انتقاد , هدیه , بنزین , دولت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.