.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آلودگی صوتی به بهانه جشن عروسی ، جرم است

دادستان ساری در نشست مشترک کمیته‌های هفتگانه ستاد مبارزه با جرمهای خاص در مازندران ، مهم ترین برنامه‌های مربوط به سال 87 را تشریح کرد.
به گزارش ایسکانیوز، جعفری با بیان اینکه پرهیز از سطحی‌نگری و اقدام های پراکنده‌ای و جزیره‌ای پیشگیری و مبارزه با جرم به ویژه در بخش امنیت اخلاقی از هدفهای اصلی ستاد است ، اضافه کرد : امید است در سال 87 شاهد همدلی و انسجام بیش از پیش سایر اعضا در این راستا باشیم.
دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با جرمهای خاص در مازندران گفت: اجرای طرحهای پاکسازی مناطق آلوده با شدت بیشتر در دستور کار قراردارد.
دادستان ساری ادامه داد : در بخش مبارزه با اخلا‌ل‌گران نظم و امنیت اجتماعی و سلب‌کنندگان امنیت عمومی، دادستانها در سراسر شهرهای مازندران، برابر اختیارات و وظایف قانونی با حضور در محل اجرای طرحها در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی حضور خواهندداشت.
جعفری ، مبارزه با مشروبات الکلی را از دیگر برنامه‌های ستاد در سال جاری برشمرد: امسال مبارزه با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی شدت بیشتری خواهدیافت.
این مقام قضایی ، نظارت و برخورد با فعالیتهای غیرمجاز واحدهای شنیداری و دیداری را از دیگر برنامه‌های ستاد دانست: درقانون پیشین ، نظارت بر فعالیتهای سمعی و بصری نگهداری سی‌دی‌ها و نوارهای غیرمجاز ، جرم نبود.در قانون الحاقی جدید اما این مساله ، جرم شناخته‌شده است و با افرادی که لوحهای فشرده مبتذل و مستهجن ، نگهداری می‌نکنند برخورد قانونی خواهدشد.
دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با جرمهای خاص مازندران، تاکید کرد: مزاحمتهایی که در قالب ایجاد ترافیک و آلودگی صوتی به بهانه جشن عروسی ایجاد می‌شود براساس مصوبه ستاد پیشگیری، جرم است و با متخلفان برخورد می‌‌شود. همچنین با صاحبان اماکنی که در آنجا به بهانه برپایی مراسم شادی اختلاط زن و مرد صورت می‌گیرد برخورد جدی خواهد شد.
گزارش ایسکانیوز می افزاید، عفری با اعلام اینکه ساماندهی کافی نتها براساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی بر عهده مرکز دیتاست اظهار داشت : مجریان دیتا در استان تاکنون اقدامات بسیار ضعیفی داشته‌اند که در سال 87 ا باید ساماندهی شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.