.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه نکا از اختلافات دولت و مجلس

امام جمعه نکا گفت: بگو مگوهای دولت و مجلس برای نظام خطرناک و زیان‌آور است و باید از این اختلافات و نامه پراکنی‌ها خودداری شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه نکا گفت: برخی از اختلافات داخلی موجب سوء استفاده دشمن می‌شود که باید از آن دوری کنیم.

وی با اشاره تصویب واردات 24 میلیارد دلاری اقلام و مواد اولیه و کالای اساسی برای تنظیم بازار گفت: در این اقلام واردات برنج نیز مشاهده می‌شود و هر زمان که بوی برنج‌کاری و شالی بلند شود برخی‌ها به واردات برنج فکر می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: اکنون فشارهای فراوانی به برنج کاران منطقه وارد است و اگر نیاز به واردات برنج دارید، وارد کنید اما نیاز به گفتن نیست که کشاورزان برنج‌کار ما نگران شوند.

محمدی‌لائینی افزود: اکنون مشکلات و نارضایتی‌های فراوانی وجود دارد که باید رفع شود و نظارت بر اداره‌ها و نهادها نیز باید جدی گرفته شود.

امام جمعه شهرستان نکا خاطرنشان کرد: مسئله وحدت، یک مسئله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و فرهنگی است و تفرقه مهم‌ترین عامل تهدید امنیتی است که باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به مسائل داخلی اذعان داشت: امروز دور دوم رای‌گیری  مجلس شورای اسلامی در برخی استان‌های کشور در حال برگزاری است و باید مراقب باشیم که این مجلس بسیار حساس است چرا که دشمن در حال رصد عملکردها و برنامه‌ها است و اینکه چه کسانی وارد مجلس می‌شوند و چگونه می‌توانند در داخل مجلس نفوذ کنند.

محمدی‌لائینی متذکر شد: اختلافات و تنگ نظری‌های انتخابات را باید کنار بگذاریم و معنا ندارد که اکنون آقایانی رای آوردند و نیاوردند بعد از انتخابات گلایه کنند بلکه باید با وحدت و همدلی و اتفاق نظر در کنار یکدیگر به امورات مردم رسیدگی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.