.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالان IT در مازندران قابليت اجراي طرح‌هاي بزرگ را دارند

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران فعالان IT استان را بالغ بر 200 شركت اعلام و گفت: فعالان IT در مازندران قابليت اجراي طرح‌هاي بزرگ را دارند.


به گزارش خبرنگار فارس ،عباس رمداني امروز در جلسه مشورتي با مديران فناوري اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش مازندران كه با هدف حضور بيشتر فعالان IT در استان برگزار شد گفت: شركت هاي فعال در عرصه فناوري اطلاعات در مازندران توانمندي هاي زيادي دارند و سهم به سزايي در اين بخش در كشور دارند.
وي اظهار داشت: مازندران بعد از استان تهران فعالترين استان از نظر تعداد اعضاي سازمان نظام صنفي است و تاكنون طرح‌هاي بزرگي نظير طرح صادرات نرم افزار به خارج از كشور را اجرا كرده است.
رمداني با اشاره به اينكه توجه دولت به حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات بايد افزايش يابد خواستار توجه بيشتر مديران دستگاه هاي اجرايي به شركتهاي خصوصي فعال در عرصه فناوري اطلاعات و ارتباطات شد.
وي همچنين از تشكيل شوراي هماهنگي نظام صنفي رايانه اي در 11 شهر استان خبر داد و گفت: با تدوين قوانين و دستورالعمل هاي جديد در سازمان نظام صنفي رايانه اي و ساماندهي شركتها و فروشگاه هاي فعال استان، حضور IT در جامعه افزايش مي‌يابد.

در ادامه اين جلسه ،مديرگروه IT سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: 32 شهرستان و منطقه سازمان آموزش و پرورش استان به شبكه فناوري اطلاعات و ارتباطات متصل هستند.
ايرج ديني افزود: 32 شهرستان و منطقه مازندران داراي سيستم LAN بوده و هم اكنون آموزش و پرورش ده شهرستان استان نيز به تجهيزات ISP وصل شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.