.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

نایب قهرمانی پسران اسکواش گلستان در مسابقات جوانان کشور و درخشش پسران کیوکوشین کار از جمله اخبار کوتاه ورزشی این استان است.

به گزارش مهر، مسابقات قهرمانی اسکواش پسران زیر 19 سال ایران در رشت با قهرمانی تیم کیش و نایب قهرمانی تیم گلستان پایان پذیرفت.
در این مسابقات که طی چهار روز برگزار شد برای نخستین بار تعداد شرکت کنندگان به 140 نفر رسید که در قالب 20 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فدراسیون اسکواش کشور نیز به تیمهای برتر کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا کرد.

در تیم پسران اسکواش گلستان، یاسر دودانگی و مازیار توسن مربیگری کردند و محمد دهباشی هم در این دوره از مسابقات سرپرستی تیم را بر عهده داشت.

در تیم گلستان، سید امین حسینی در رده زیر13 سال، کیارش فدائی در رده زیر 15 سال، فرزاد شکوهی در رده زیر17 سال، بهرام قاصدآبادی و میلاد دوستی نوری در رده زیر 19 سال موفق شدند با درخشش خود اسکواش این استان را به نایب قهرمانی کشور برسانند.

کسب 5 مدال برای پسران کیوکوشین کار گلستانی در کشور

کاراته کاهای کیوکوشین کار گلستانی در مسابقات قهرمانی کیوکوشین ماتسوشیمای پسران کشور که در مشهد برگزار شد به دو مدال نقره و سه برنز دست یافتند.

این مدالها در شرایطی برای کیوکوشین ماتسوشیمای گلستان به دست آمد که در هفته گذشته تیم دختران این رشته در استان برای نخستین بار قهرمان ایران شدند.

در مسابقات قهرمانی کشور مشهد، که در دو رده نونهالان و نوجوانان برگزار شد تعداد 628 کاراته کا در قالب 15 تیم روبروی هم قرار گرفتند.

برای تیم پسران کیوکوشین ماتسوشیمای گلستان میثم نوری در منهای 55 کیلوگرم نونهالان مدال برنز و در اوزان منهای 40 و به اضافه 60 سعید کوچکی و امیرحسین مقصودلو به مدالهای نقره دست یافتند.

در رده نوجوانان هم علی بهرامی و احمدعلی حسینی در اوزان منهای 60 و به اضافه 65 کیلوگرم به مدالهای برنز رسیدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.741 seconds.