.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت 1028 واحدي مسكن مهر در بابلسر

رئيس اداره مسكن و شهرسازي بابلسر از ساخت يك هزار و 28 واحدي مسكن مهر در پنج پروژه تعريف شده اين شهرستان خبر داد.

علي ثباتي اظهار داشت: در حال حاضر در بابلسر دو پروژه با 456 واحد مسكوني در اراضي دولتي در دست احداث داريم.
وي تصريح كرد: سياست دولت در اين زمينه نيز حذف قيمت مسكن از اين تعداد با مصوبه شوراي مسكن استان، 15 درصد سهم واجدين شرايط زير پوشش بهزيستي و سه درصد سهم واجدين شرايط زير پوشش كميته امداد امام است.
رئيس مسكن و شهرسازي بابلسر بيان داشت: اين پروژه‌ها در دو مجموعه تحت عنوان پروژه 162 واحدي مسكن مهر دانش و 294 واحدي مسكن مهر تلاش در منطقه بابل تنگه بابلسر در حال احداث است و علاوه بر آن تعدادي از تعاوني‌هاي مسكن مهر هم با مشاركت مالي اعضا و حمايت مسكن و شهرسازي در تامين تسهيلات نسبت به خريداري زمين هم اقدام كردند كه از جمله اين پروژه‌ها مي‌توان به پروژه مسكن مهر مهرگان و پروژه 256 واحد مسكوني در بلوار نيروي هوايي اشاره كرد.
وي تصريح كرد: همچنين پروژه 60 واحدي مسكن مهر سه در بلوار نيروي هوايي، پروژه 48 واحدي مسكن مهر چهار در بلوار شهيد ذوالفقاري و پروژه 208 واحدي مسكن مهر جوانان در خيابان پاسداران در دست احداث است.
ثباتي افزود: با تدابير مديران استاني و شهرستاني بعد از گذشت سال‌ها حساب 100 امام در بنياد مسكن بابلسر افتتاح و مردم از خدمات آن بهره‌مند شدند.
وي بيان داشت: براي مهندساني كه واجد صلاحيت انجام خدمات مهندسي هستند از سوي معاونت مسكن پروانه اشتغال نظام مهندسي صادر مي‌شود.
اين مسئول گفت: اداره‌كل مسكن و شهرسازي در چهار حوزه معاونتي املاك و حقوقي، شهرسازي و معماري، معاونت اجرايي و حوزه معاونت مسكن فعاليت مي‌كند كه علاوه بر اين بخش پشتيباني نيز كار درون سازماني را انجام مي‌دهد.
وي افزود: از مهم‌ترين وظايف حوزه معاونت معماري و شهرسازي تهيه طرح‌هاي جامع و تفصيلي و ساير طرح‌هاي مرتبط با شهرسازي است.
رئيس اداره مسكن و شهرسازي بابلسر بيان داشت: آخرين طرح جامع بابلسر در سال 1384 تهيه شد و طرح جامع دو شهر كله بست و بهنمير كه اخيرا شهر شدند در حال تهيه و عقد قرارداد است.
وي تصريح كرد: براي شهر بهنمير عقد قرار داد انجام و عكس‌هاي هوايي تهيه شد و در مرحله تبديل عكس به نقشه در قسمت‌هاي پاياني است.
ثباتي بيان داشت: براي طرح جامع شهركله بست نيز امسال قرارداد منعقد شده، كميسيون و كميته فني ماده پنج نيز به طور ميانگين ماهانه يك يا دو بار براي بررسي مغايرت‌هاي موجود در طرح تفصيلي شهر بابلسر و اعمال كنترل‌هاي مرتبط با مواد 34 و 35 قانون نظام مهندسي كه همان نظارت بر ساخت و سازهاي سطح منطقه از حيث رعايت ضوابط و مقرارات از جمله مقرارات ملي ساختمان، مقررات شهرسازي و معماري و ضوابط سيما از نظر شهري است تشكيل جلسه مي‌دهد.
وي افزود: كار اصلي حوزه معاونت مسكن، نظارت بر ساخت و ساز سطح منطقه است كه از سال 1386 كه مسكن مهر در تبصره دال قانون مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسيد فعاليت‌هاي اين حوزه متمركز در مسكن مهر شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مصطفی اصلی پامساری 28 تير 1390
لطفا در مورد تعاونی مسکن اجاکسر که تقریبا 3سال است که از افراذ مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان بصورت پلکانی گرفته وپیشرفتی در کار نداشته نیز گزارشی در این سایت تهیه فرمایید
با تشکر از زحمات فراوان شما متشکرم
علی فتاحی 23 تير 1391
من خوزستانی ام راهی هست بیام مسکن مهر شمال ثبت نام کنم از گرما خسته شدم لطفااگر امکان هست خبرم کنید09370226320
م 10 ارديبهشت 1393
با سلام. می خاستم بدونم که مسکن مهر بهنمیر ( واقع در گالشکلا) کی تحویل داده میشه. الان یکی دوسال میشه که منتظر تحویلیم.... لطفا زمان قطعی رو بگین. با تشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.