.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفتر نخبگان مازندران در آمل ایجاد شد

فرماندار شهرستان آمل از افتتاح دفتر نخبگان و همکاریهای علمی مازندران با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این شهرستان خبر داد. 

یدالله اکبرزاده گفت: این دفتر به نام شهید محمد حسین فهمیده نامگذاری شده و از ایده ها و طرح های نخبگان و نوآوران مازندران برابر مقررات مرکز امور نخبگان و همکاریهای علمی کشور حمایت مادی و معنوی می کند.
وی، ایجاد بستر مناسب و فراهم کردن امکانات تحقیقاتی مورد نیاز محققان و متخصصان و استفاده از توانمندی بومی افراد نخبه استان را از دیگر اهداف افتتاح دفتر نخبگان و همکاریهای علمی مازندران در شهرستان آمل عنوان کرد.

فرماندار آمل با اشاره به تهدید های جنگ نرم دشمنان علیه جوانان کشورمان، ایجاد فضاهای حمایتی از نوآوری ها و ایده های نوجوانان و جوانان راحق قانونی آنان دانست و از مسئولان این بخش خواست با همه توان دستگاه های اداری در خدمت جوانان خلاق و مبتکر باشند.

اکبرزاده، حمل مواد مخدر توسط برخی از دانش آموزان در مدارس را یک تهدید و زنگ خطر جدی برای سلامت آینده آنان دانست و تاکید کرد: آموزش وپرورش به خصوص خانواده های این دانش آموزان باید نسبت به این موضوع حساس هوشیارانه برخورد کنند.

وی، توجه به مسائل اعتقادی و فرهنگی دانش آموزان در مدارس را از آموزش و پرورش خواستار شد و اضافه کرد: امروز جوانان ایران اسلامی بیشتر از هرمسئله ای تشنه مسائل فرهنگی و اعتقادی هستند.

فرماندار آمل اضافه کرد: امسال طرح بسیج سازندگی با هدف بهسازی و نوسازی مدارس در 40 مدرسه آمل اجرا می شود.

مدیر آموزش وپرورش آمل دراین جلسه از انتخاب سه معلم این شهرستان به عنوان نمونه استانی و27 معلم به عنوان نمونه شهرستانی و تجلیل از آنان درهفته گرامیداشت مقام معلم در این شهرستان خبر داد.

اکبر لطفی اضافه کرد: امسال معلمان نمونه استانی به سفر زیارتی حج عمره و نمونه های شهرستانی به سفرزیارتی سوریه اعزام می شوند.

شهرستان حدود 400 هزار نفری آمل حدود 60 هزار دانش آموز و چهارهزارو400 فرهنگی دارد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشاد راعی 28 فروردين 1390
چرا نام دانش آموز شهید شهر آمل یعنی شهید سقا علیزاده رو برای نام این دفتر انتخاب نکردند؟
فرشاد راعی 11 بهمن 1390
واقعاً چرا نام دانش آموز شهید آملی رو نگذاشتن.
شهید سقا علیزاده در حماسه غرور آفرین ششم بهمن سال 60 آمل به شهادت رسیدند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.