.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی فیاضی از دستگاه تعلیم و تربیت ؛
انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران
که در حال حاضر مشاوره وزیر و مديرکل دفتر برنامه ريزي امور تربيتي وزارت آموزش و پرورش می باشد ،بعنوان سیزدهمین مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، جایگزین عبدالحمید فیاضی خواهد شد.
انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران

دومین مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در دولت احمدی نژاد از دستگاه تعلیم و تربیت خداحافظی می کند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، محمدعلي اميري که در حال حاضر مشاوره وزیر و مديرکل دفتر برنامه ريزي امور تربيتي وزارت آموزش و پرورش می باشد ،بعنوان
سیزدهمین مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، جایگزین عبدالحمید فیاضی خواهد شد.

امیری اصالتآ مازندرانی و اهل روستای گرمرود شهرستان ساری می باشد و سابقه بیش از 14 سال فعالیت در آموزش و پرورش را دارد.

قرار است مراسم  تودیع و معارفه صبح یکشنبه در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شود.

آموزش و پرورش  مازندران در طول دوران پس از انقلاب تاکنون 12 مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس سازمان را به خود دیده است.

عبدالوحید فیاضی، سید نصرت الله فاضلی، محسن حاجی آقایی، مهدی احمدی فولادی، حسین روزبهی، سید محمد باقر پیشنمازی، تقی پور، نوریه، گریبان، رادمهر، مجتهدی و کریمیان مدیران کل آموزش و پرورش مازندران در 30 سال اخیر بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 دي 1389
آه مظلوم اثر کند شب نکند سحر کند آقای فیاضی شاید پست بالاتر بگیرد ولی همین که از آموزش و پرورش استان رفت خدا را صد هزار مرتبه شکر -

نا شناس 18 دي 1389
انتخاب اقاي اميري باعث مسرت ميباشدانشاالله شاهد ارتقاي كيفي اموزش وپرورش خواهيم بود .محمدنژاد .
نا شناس 18 دي 1389
به عبارتی عمر مدیریت هر کدام از این آقایان کمتر از 2.5 سال بود.آیا این مدت برای انجام کارهای مدیریتی واجرایی کافی است؟چراکه توی ایران هر مدیر به همراه خود تمام معاونت ها را هم جابجا می کند و وای به وقتی که تغییرات بخواهد جناحی باشد که زمان بیشتری را می گیرد .آیا توی این زمان اندک وقتی برای رسیدگی به امور و کمبودهای استان باقی می ماند؟
قاسم 18 دي 1389
هنوز زود است هروقت بر صندلی آقای فیاضی کس جدیدی نشستند بعد بگوید رفتنی شدند.رایزنی های زیادی در حال انجام است.
ی 18 دي 1389
فیاضی با کارهاش داغ توی دل خیلی از همکاراش و مردم بخصوص اونهایی که توی آزمون شرکت کردند گذاشت حقش این بود که برداشتنش
نا شناس 18 دي 1389
چرا بعضی از نمایندگان مجلس در امور اجرایی مثل عزل و نصب ها دخالت دارند؟و هرکدام خواهان انتصاب افراد نزدیک به خود در پست های مدیریتی هستند؟ تا بدینوسیله کرسی نمایندگی مجلس را در دوره های بعدی از دست ندهند! شان نمایندگی بالاتر از این رفتارها است!
نا شناس 18 دي 1389
آوردن فياضي از ابتدا نيز اشتباه بود
نا شناس 18 دي 1389
جالبه؟
عجبا؟
وای به عاقبت ما و رسالت رسانه ها.
در روزگاری که هنوز وزیر قلم در دست نگرفت و حکمی را امضا نزد جسارت و گستاخی را ببین تا چه حد؟
اقای امیری محبوب مازنی هاست.
اما شمال نیوز این خبر را از کجای ؟؟؟؟ش درآورد که تنهاترین سردار آموزش و پرورش مازندران، خطیب ترین مرد در بین مدیران کل استان، دانا و صبور ترین مرد در جناح و حزب و باند بازی ها را جابه جا کرد...
شمال نیوز وقت کردی ابتدا به سایت وزارت آموزش و پرورش، قسمت اخبار برو، وقت دیدی به استناد آن خبری را منتشر کن.
آخه این کار از ابهت پایگاه خبر رسانی شما کم می کند.
در دولت مهدی (عج) رعایت انصاف شرط است.
برای بعضی از از این مسوولین و نمایندگان مجلس باید مادری مهربان ( مختار )ی رابزداید تا بفهماند در دولت مهدی(عج) نان را به نرخ روز خوردن خطاست.
حبيب 18 دي 1389
با سلام و ادب جناب آقاي فياضي از مديران لايق ، صديق ، زحمتكش و مسئوليت پذير بودند . لذا ايشان در هر پست و مقامي كه باشند خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوري اسلامي مي نمايند . خدا حافظ و نگهدارشان باشد به اميد اينكه مديران ارشد از توانايي هاي ايشان در پست هاي كليدي در پايتخت استفاده نمايند .
نا شناس 18 دي 1389
مثل هميشه خوش استقبال و بد بدرقه ايم....
نا شناس 18 دي 1389
عبدالوحید فیاضی از مدیران شایسته و خدوم استان مازندران است و با شناختی که اینجانب از ایشان دارم ازجمله مدیرانی است که به رغم تسلط و استعداد فراوان بسیار زود با فضای ناشناخته و جدید اُخت می گیرد. تودیع ایشان ضربه بزرگی برای آموزش و پرورش مازندران است و جای بسی تأسف دارد. مسائلی نیز که از ابتدای مدیریت ایشان در آموزش و پرورش پیش آمد نتیجه اقدامات غیرعقلانی مدیران بالادستی و ستادی بود و به وی ارتباطی نداشت. البته اقدامات سیاسی مدیرکل پیشین آقای فاضلی با مشاورت های آقایان تقی پور و پیش نمازی و عزل و نصب های غیرکارشناسی در عملکرد آموزش و پرورش مؤثر بود.
محمد 18 دي 1389
ان شالله خير و بركت براي آموزش و پرورش استان باشد
رضايي 18 دي 1389
اقاي اميري تورا بخدا يگ فكري بحال اداره اموزش وبرورش نكا كنيد باوجود ريس اين اداره شهرما بيچاره شد متاسفانه هرچه به نماينده شهر هم ميگيم اثر نداره نميدانيم به كي شكايت ببريم حتي تمام مسولين شهر ازدستش گرفتارن
نا شناس 18 دي 1389
فیاضی لیاقت سنگر تعلیم و تربیت را نداشت . از گرفتنش مسروریم.
نا شناس 18 دي 1389
برکناری حاج آقا فیاضی ضایعه اسف ناکی برپیکر آموزش وپروش استان خواهد بود واما برکناری عوامل ناکارآمد دفتر ایشان باعث خرسندی خواهد بود . امید وارم که از وجود ایشان در سطوح بالاتر مدیرتی به عنوان فرد صاحب نظر و کارا
استفاده بهینه شود
نا شناس 18 دي 1389
رایزنیهای زیادی در حال انجام است !!!! این جمله یعنی چی ! مگر اینکه ایشان برا ی ورود سفارشیهای اقایان به سازمان تلاش کرد حالا وقت زحمت دوستان رسیده که ایشان را حفظ کنند .
فرزند شهید از بابل 18 دي 1389
واقعا دلتان می آید در مورد فاضی این گونه می نویسید ، چون در آزمون قبول نشدید ، من حاضرم تمام زندگی خودم را بدهم ولی دوباره پدرم را فقط یک بار ببینم ، فیاضی برای ما فرزندان شهداء پدر بود ، انشاالله شهدا یاریش کنند.
فرزند شهید از آمل 18 دي 1389
فرزندان شهیدی که با فیاضی نشستند و به سرفه های وی توجه کردند ، جنگ و ارزش فیاضی را می دانند . اشکال ندارد ما که به وجود فیاضی افتخار می کنم ، اگر ما فرزندان شهداء را نماندگان و مسئولین به حساب آورند.
فرزند شهید 18 دي 1389
کمکی که فیاضی به فرزندان شهدا کرد ، مدیر کل بنیاد شهید نکرد ، من زندگی خود را مدیون فیاضی هستم ، زیرا او برای فرزندان شهدایی که مهر و محبت پدری را نچشیده بودند ، مهر و محبت خویش را نثار آنان کرد .
جانباز جنگ از تنکابن 18 دي 1389
حق با آنان است که می گویند : آوردن فیاضی از اول اشتباه بود، چون نباید یک فرد بسیجی و جانباز و خانواده شهید در پست مدیریت قرار گیرد ، مدیران باید از مرفهین و بی دردان جامعه باشند ، یک خانواده شهید و جانباز بدرد مدیریت نمی خورد ، مگر انقلاب از آن پابرهنگان است که بسیجی مدیر شود ، فردی باید مدیر شود که طعم جنگ را نچشیده باشد ، درد فرزند شهید را نداند تا خدای نکرده روح لطیف وی آزرده شود ، واقعا من برای این افراد که چنین تفکری دارند ........
نا شناس 18 دي 1389
امیدوارم اندکی درخلوتشان بیندیشندوببینند دراین دورانی که این امانت رادست داشته اند چکارکرده اند وانشاالله روزقیامت پاسخی برای عملکردشان داشته باشند.
جامعه فرهنگيا ن بسيجي شهرستان بابلسر 18 دي 1389
از درايت بجا و شايسته جامعه اصولگرايان مازندران در ابقاي برادر فياضي مديرکل بسيجي ، ولايي ، ايثارگر و جانباز سرافراز 8 سال دفاع مقدس آموزش و پرورش استان مازندران کمال تشکر را داريم .
جمعي از فرزندان شهداي شاغل در آموزش و پرورش مازندران 18 دي 1389
ما فرزندان شهدایی که پدر خویش را بیاد نداریم ، بعد از چند سال ، تازه فردی را یافتیم که برای ما پدر شد و در جلساتي که با ما داشت مهر و محبت خویش را نثار ما می کرد و شنیدن خبر از دست دادن پدر دوباره برای ما سخت است ، از رياست محترم جمهوری ، نمایندگان عزیز می خواهیم که این عزیز را دوباره از ما نگیرند . اگر می خواهید صحت عرایض ما را بدانید برای تک تک ما زنگ بزنید تا میزان ناراحتی ما را متوجه شوید .
فرزند شهیدی از آمل 18 دي 1389
ایشان همرزم پدران ما بود وقتی در جلسات صدای سرفه های ناشی از آثار شیمیایی را می دیدیم به یاد پدران شهید خود می افتادیم . با آبروی یک بسیجی جانباز بازی نکنید که به آتش قهر الهی دچار خواهید شد.
فرهنگیان بسیجی محمود آباد 18 دي 1389
باشنیدن ابقای آقای فیاضی شور وشعفی وصف ناپذیر در بین جامعه فرهنگیان ایجادگردید . وزیر محترم وارزشی ونماینده شایسته ودلسوز آقای کریمی دست مریضاد
ناشناس 18 دي 1389
برادران عزيز اصولگرا خدا قوت با روشنگري بموقع شما و پيگيريهاي نمايندگان اصولگراي مازندران بركناري اقاي فياضي كنسل شد
کریمی 18 دي 1389
فیاضی از چهره های ماندگار استان است یادم نمی رود شب های مانده به انتخابات ایشان تا ساعت 3 صبح در شهر های مختلف سخنرانی در جهت معرفی و حمایت از احمدی نژاد می نمود آقایان نماینده های به اصطلاح اصولگرا آن موقع در موضع سکوت و تردید بودند تا ببینند چه کسی رئیس جمهور می شود جالب است !!!!!
نا شناس 18 دي 1389
مردمان بر روي زمين استوار بيشتر از بند بازان بر روي ريسمان نا استوار سقوط مي كنند.
محمد 18 دي 1389
به به چه تعریف و تمجید هایی - بابا سخنرانی برای یک کاندیدا برای مدیر کل عیب است نه حسن - دسنه گل های فیاصی را در آزمون استخدامی دریابید
نا شناس 18 دي 1389
فیاضی با آوردن افراد نا لایق در سازمان بزرگترین خیانت را به آموزش وپرورش مازندران کرد. خدا نبخشد این جا مانده از قافله را.
نا شناس 18 دي 1389
من که از او نمیگذرم.باید روزی پاسخ گو باشد.
سينا 18 دي 1389
خدا رو شكر كه تير احمد ناطق به سنگ خورد و حاج عبدالوحيد ما برگشت !
واقعا لياقت ايشون بالاتر از اين حرفهاست !
ايشون رو از نزديك مي شناسم . فوق العاده پاك و فرزانه هستند
نا شناس 18 دي 1389
خیانتی که این آقا با بی کفایتی اش در آزمون استخدامی کرد در تاریخ انقلاب بی سابقه است .در کنار شما عزیزان شهدا وانقلاب خانم زاده ها وآقا زاده هایی هم جذب شدند .درطی این چند سال مدیریت تحت عناوین مختلف(شرکتی وقراردادی )چه ئبسیار آشنایان وفرزندان سفارش شده هاجذب شده اند.روزی در کاروان آسمانی ها بودند امروز ملاک نیست ماندن وآسمانی ماندن شرط است وگرنه اگربه زمین سقوط کنی سرفه هایت هم زمینی می شود.
kamy 18 دي 1389
اگر مطلب قبلیم رو چاپ نکنید خداگیر میشوید
حامد 18 دي 1389
آقايان ياخانمهاي طرفدار فياضي يااميري، شما هردودسته مطمئنآ خودتان رااصولگرا ميدانيد،پس چرا براي پست دو نفر ديگر اينطور به جان هم مي افتيد؟شما كه دنيا راسه طلاقه كرديد ديگه چرا!!!!!!!!؟نكنه اين وسط يك چيزائي نصيب شما ميشه!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی طرف 18 دي 1389
اصلاًدرست نیست که چون کاری برایمان نکرد بد است وچون کار کرد خوب است .بهتره که یکه با بصیرت تر به موضوع نگاه کنیم فیاضی نیاز به تعریف نداره چون نماینده نور"الف.ن" با رایزنی به خاطر احساس خطری که میکردن داشتن ایشون رو برکنار میکردن و مردم به صورت خودجوش به در خانه ی یکی از علما مراجعه میکنن و اعلام حمایت از ایشون رو میکنن بنابر این اکثریت ازشون راضی اند وهیچ مسئولی نمیتونه ونخواهد توانست همه رو راضی کنه ولی آنچه که جای تاسف داره حرکت نماینده ماست که بنده به شخصه چند دوره است بهشون رای میدم ولی الان فهمیدم که اقای"الف.ن"چقدر خطرناک و سیاست باز هستند.امیدوارم چه آقای فیاضی وچه هرکس دگه بتونه جامعه رو آماده کنه برای ظهور دولت حق .موفق باشد
نا شناس 19 دي 1389
*ابتدا شمال نیوز - در جانبداری و غرض آلود بودن پخش این موضوع بر کسی پنهان نیست و این از اعتبار سایر کارکردهای شما می کاهد- دوم اینکه / آقای فیاضی مدیر پاک در عملکرد اعم از سیاسی/ مالی است شاهد بودم از حق خودش گذشت که دیگر مدعیان نگذشتند- فهمیده و مودب و فرزانه و سخن ور و رئوف است .
اگر حق و ناحق شد در آزمون در صورت اثبات مگر درست ایشان بود او / گناه کی را در پروند کی می گذارید.
خدا عالم است بنده بدون غرض و حکم وظیفه و با اخلاص تمام نوشتم .
نا شناس 19 دي 1389
* ابتدا شمال نیوز غرض ورزی شما که باعث کم شدن اعتبار خبر های گذشته و آینده تان است محرز است
- ایشان مدیری لایق / پاک در عملکرد های مالی / بکار گیری دیگر اندیشان/ دلسوز به آموزش و پرورش/ خطیب و با فهم و رئوف و مهربان است/ شاهد بودم از حق مالی قانونی خود گذشت و برای خود کیسه ندوخت .
نا شناس 19 دي 1389
واقعا متاسفم که از نام ویاد شهید سوء استفاده میکنید پدر خانم من هم یکی از این شهداست . سیاست کثیفتان را با جوانمردی و فداکاری و جانفشانی آنان در هم نکنید خواهش میکنم اینقدر فیاضی را بزرگ نکنید ایشان به قسم روزه و شهادت حضرت علی گفتند در آزمون سفارشی عمل نکرده به همان قسم من آدمهایی را میشناسم که به ایشان سفارش کردند . برای یک نمونه آقای فیاضی شفیعی !!!!را که باید بشناسند..
فرهنگی 19 دي 1389
فیاضی با جون دل کار کرد و به خاطر همین تو جون و دل مردم هم جا کرد.دس مریضاد به همه ی مردم با بصیرتی که با حمایتشون از فیاضی نماینده ی رایزنی رو که کارش نشستن تو لابی های مجلس و عزل و نصبه از وزیر گرفته تا وکیل رو به عهده داره رو به زباله دون دنیای سیاست کشوندن .اگه دوتا آدم شجاع پیدا شن مث فیاضی که جلوی اینجور نماینده ها که فکر میکنند سرقفلی یه منطقه مال اوناست وایسن مازندران به اوج شکوفایی خودش میرسه .چون هم جونای کاری و با انگیزه داره وهم به وفور فرصت های شغلی و جاذبه های صنعتی و توریستی و....... به امید روزی که مازندران نگین ایران بشه.
نا شناس 19 دي 1389
آقایون بهتر است یه سرکی به نیروهای جذب شده در مازندران بزنند ببیند چقدر بچه های نور در شهرستانهای دیگر سرکار رفتند.
نا شناس 19 دي 1389
منم رسانه ای هستم فیاضی حقس نبود بشه رئیس آموزش و پرورش چون تو دولت نهم و دهم مدیر باید عدالت علی را داشته باشد نه اینکه کسی که دست چپ و راستش و بلد نیست و حقش نیست و رو بیاره تو یکی از مدارس میاندرود بکنه مدیر آموزگار در صورتی ک الفبای خبر رو هم بلد نبود فیاضی عدالت علی رو نداشت و من وقتی این قضیه رو شنیدم نماز شکر به جا آوردم ......
از مسئول سایت خواهش می کنم پیام من و بزنید تا فیاضی بدونه که ما خیلی چیزها رو میدونیم و به روی خودمون نمی یاریم....
دیدار به قیامت آقای فیاضی که من از حق خودم نمی گذرم و حق الناس به گردنت می گذارم
نا شناس 19 دي 1389
همه ی اونهایی که از فیاضی تعریف کردن کسان هستند مثل خ .... که آقای فیاضی لطف کردن با مدرک فوق دیپلم .... تو دانشکده علمی کاربردی که ربطی هم به آموزش و پرورش نداره بردنشون سرکار باید تعریف کنند که پرایدشون تبدیل به پژو شده با ....
نا شناس 19 دي 1389
این آقا با توجه به اینکه مدیرکل آموزش و پرورش است و اجازه تبلیغات برای انتخابات را ندارد اما جلسات متعددی را در نور برگزار می کند و از پستی که خود در آن است سوء استفاده کرده و می کند و در آینده خواهد کرد وی که از الان دنبال انتخابات است پس کی به فکر معوقه های عقب مانده فرهنگیان باشد ایشان که در جلسات خود به معلمان وعده می دهد بعد از اتمام جلسه دروغ از آب در می آید چطور به مردم وعده می دهد که بعد از انتخاب شده چنان و چنین می کنم ایشان عرضه اداره یک مدرسه را ندارد چه برسد به آموزش و پرورش و مازندران و شهرستان نور....کجایند مسئولان استان که پاسخگو باشند فکر نکنید مردم خبر از جایی ندارند و چشم و گوششان بسته است
نا شناس 19 دي 1389
کی اصولگراست فیاضی نه چون اصلا به افراد اصولگرا توجهی نداره چون اصلا مفهوم اصولگرایی را نمی دونه فقط برای پست شعار می ده همین و بس
نا شناس 19 دي 1389
کسی به شهید و شهادت کاری نداره من خودم از خانواده شهداء و جانباز هستم چرا همه چی رو با هم قاطی می کنید چرا روحیه مردم رو با حرفهاتون جرحه دار می کنید ما از کارایی ایشون راضی نیستیم و میگیم ایشون باید عوض بشه پاسخ به دوستمون که این مطلب رو تو قسمت نظرها دادن
نا شناس 19 دي 1389
اقای امیری از مدیران ساعی دلسوز مجرب و متخصص در بدنه وزارت آموزش و پرورش می باشد که مراتب ترقی را از دبیری تا حال طی نموده که بعنوان مشاور وزیر و مدیر کل برنامه ریزی دفتر مشاوره می باشد که دارای 27 سال سابقه کار می باشد قدوم شمارو را به دیارسبز علویان و شهرتان گرامی خواهیم داشت امیدواریم در سایه حضرت ولی عصر (عج) موفق و منصور باشید
نا شناس 19 دي 1389
من که نماز شکر به جا آوردم و امیدوارم با اومدن یه نفر دیگه وضع بدتر نشه منظورم اینه که ایشونم بیاد و فک و فامیل و دوست و آشنا و یا .... خودشو بیاره یرکار امیدوارم اینگونه نباشد
محمد 19 دي 1389
جالبه !
هر كس كه توي آزمون استخدامي قبول نشد ميگه اين آزمون تامل برانگيزه ! البته ميزان درك و شعور و فرهنگ اين حضرات رو ميشه از همينجا فهميد كه « تأمّل » رو « تعمّل » مي نويسند ! بچه هاي مردم رو ميخواستند دست چه انسانهاي باسوادي بسپرند !!!!
فياضي در مديريتش اونقدر پاك و قدرتمند بود كه هيچ كس هيچ دليلي براي عزلش نداشت . بزرگترين دليل عزلش هم همين بي توجهي به سفارشات فلان نماينده و بهمان مسئول بود ! .
خدا رو شكر كه فياضي اينقدر آدم پاك و توانمندي بود كه يه همچين دلائل مسخره اي براي عزلش مطرح ميكنن !
اين يعني پيروزي و افتخار براي كسي مثل فياضي !
نا شناس 19 دي 1389
فعلا که آموزش و پرورش اعلام کرده این خبر کذب محضه
نا شناس 19 دي 1389
چرا مطلب من و نمی زنید
نا شناس 19 دي 1389
جناب آقای فیاضی ماندن شما باعث مسرت است .شیرینی 1800 معلم نکایی تعویض .... گماردن یک مدیر با فرهنگ برای دستگاه مقدس فرهنگ باشد . تورا تا بی نهایت دوست داریم . ( تردید نکنیداین از طرف همه فرهنگیان شهرستان نکا
مجتبی صادقی 19 دي 1389
این فیاضی از شهر نور و شهر های اطراف اون هر چه نیرو بود استخدام کرد یکی من حقم که بچه نور نبودم خورد بعد استخدامی 25 نفر رو دوباره برای شهر نور استخدام کرد خدا کنه امیری بیاد و این از اینجا بره این که دیگه ...
محمد 19 دي 1389
به عقيده من ، وزير محترم كوتاهي كرده اند ! البته جاي شكرش باقي است كه اين كوتاهي را جبران كرده اند ولي اين انتقاد به ايشان وارد است كه چرا تحت تاثير لابي هاي جريان هاي قدرت و ثروت قرار گرفته و جناب فياضي را كنار گذاشته و در تير نمودن دندان طمع اين جريان فاسد نقش ايفا كردند ! وزير محترم بايد همان اول با شهامت جلوي خواست غير منطقي و غير قانوني اين آقا مي ايستاد تا اين نوع افراد بدانند زمان اين جور فشارها گذشته و امروز ديگر نمي توان با اين اهرم هاي فشار كاري از پيش برد . بايد بفهمند كه مملكت ملك طلقشان نيست كه هر كاري خواستند بكنند و هر كسي را بگذارند و بردارند و خرده فرمايشاتشان را به مسئولين رده هاي مختلف تحميل نمايند
محمد 19 دي 1389
البته اين را هم در نظر داشته باشيد كه وزير محترم هم كوتاهي كرده اند ! البته جاي شكرش باقي است كه اين كوتاهي را جبران كرده اند ولي اين انتقاد به ايشان وارد است كه چرا تحت تاثير لابي هاي جريان هاي قدرت و ثروت قرار گرفته و جناب فياضي را كنار گذاشته و در تير نمودن دندان طمع اين جريان فاسد نقش ايفا كردند ! وزير محترم بايد همان اول با شهامت جلوي خواست غير منطقي و غير قانوني اين آقا مي ايستاد تا اين نوع افراد بدانند زمان اين جور فشارها گذشته و امروز ديگر نمي توان با اين اهرم هاي فشار كاري از پيش برد . بايد بفهمند كه مملكت ملك طلقشان نيست كه هر كاري خواستند بكنند و هر كسي را بگذارند و بردارند و خرده فرمايشاتشان را به مسئولين رده هاي مختلف تحميل نمايند
سينا 19 دي 1389
آنهايي كه نميدانند بدانند مسئولين پاك دستي مثل جناب فياضي كم پيدا مي شوند ! من از نزديك شاهد بودم كه جناب فياضي در قرعه كشي بانك برنده يك اتومبيل بسيار مدل بالا شده بود ! البته حساب بانكي متعلق به اموزش و پرورش بود ولي به نام و مشخصات شخص ايشان بود و مي توانست خيلي راحت و بدون هيچ مشكلي جايزه به اين بزرگي را براي خودش بردارد اما در كمال امانت داري اين اتومبيل را تبديل به منبع اعتباري براي مناطق محروم استان كرد
ایزدی 19 دي 1389
آقای امیری انتصاب بجا و شایسته شمارا به عنوان مدیر کل استان سرسبز مازندران تبریک و بازگشت شما را به استان مازندران بعد از 27 سال خیرمقدم عرض نموده و امیدوارم در پست جدیدتان به مانند سالهای قبل موفق باشید.ع. ایزدی
نا شناس 19 دي 1389
فرزندان شهدا رو استخدام کردی.شهداکمکت میکنن.
نا شناس 19 دي 1389
آقای فیاضی تورابه خدا یک فکری برای ما در نکا بکنید.اصلا معلمان زن در نکاازبرخوردرءیس اداره آبرو ندارند.به مدارس شاهد که اصلا اعتقاد ندارد.باترس ولرزکارپرورشی میکنیم.هرکس کلاس تیزهوشان بگذاردمحبوب است.دانش آموزان بیچاره هم گناه دارند.درمدرسه همه می گویند شماهم میدانیدولی ازنماینده و... میترسید.
نا شناس 19 دي 1389
شمال نیوز عزیز سلام.خدا میداند نفعی ندارم و نمیبرم لیکن فیاضی قابل مقیسه با هیچ مدیری در استان نیست.همیشه جزء 5 مدیر کل برتر آموزش و پرورش ایران بوده است.به فرض او عزل شد شما و وجدانتان آیا او را با امیری می توان مقایسه کرد.اصالت خانواده،تقدیم شهید،سواد،تقوا و....مثال زدنی است.آقای ناطق با خان مسلکی به مقابله با این مردانقلابی آمده است.
نا شناس 19 دي 1389
آقای شجاعی خانواده ناطق دیگر جایی در بین نیروها ندارند.دردام آن ها گرفتار نشوی که دام ثروت و قدرت است و یقین بدان فیاضی محبوب است.مبادا احساس کنیم رای ما هدر رفته است. بعد از انقلاب اوبود که شیرینی را به کام ما فرزندان شهدا رساند.کاری نکنید که نفرینتان کنیم و خدا عزت امروز شمارا بستاند.
نا شناس 19 دي 1389
شمال نیوز رو می بینم هنوز بیداره.خوشم آمد.خسته نباشید.
نا شناس 20 دي 1389
آقاي اميري افتخار استان مازندران و شهر ماست ما به وجود چنين افرادي كه در راس نظام تعليم و تربيت قراردارند افتخار مي كنيم .
ه .ن 20 دي 1389
اقاي فياضي دختر ما در مدرسه نمونه دولتي نكا كه مدير ان خانم رييس اموزش وبرورش نكا هم است درس ميخواند باوركن ما ميترسيم برويم درس بچه مان را سوال كنيم چون درحضور معلمان فوري از ما بول ميگيرن حتي براي سرويس كه سالهاي قبل رايگان بود از بچه ها بول ميگيرن اخه اين چه مديريتيه.اخيرا به بچه هاكه بعداز ظهر ميمانند غذا نميدن ميگن مواد غذايي با هدفمند كردن گران شد و ما بودجه نداريم...
خبر نگار 20 دي 1389
من متعجب هستم که چطور شما ادعای کار حرفه ای دارید .در حالی با امروز سه روز از ابقاء اقای فیاضی گذشته اما شما هنوز اصلاحی در خبرتان دیده نمی شود
نا شناس 20 دي 1389
فرهنگي كه مريزاد را ( مريضاد ) مي نويسد انتظار بيشتري نبايد داشت حتماً ايشان هم در آزمون استخدامي از بند پ استفاده نمود
ا-ک از امل 20 دي 1389
خدا را شکر که تیر نماینده شهرمان (الف-ن) به سنگ خورد .من که فکر نمی کنم این نماینده دیگر صلاحیت نمایندگی شهرما نور را داشته باشد چون از روز اول تمام فکر و ذکرش برکناری فیاضی بود وااااااااااای انگار نه انگار که فیاضی بچه محلشه .من که فکر می کنم همش به خاطر ترس از انتخابات باشد واقا" بد جوری ترسید اقای (الف-ن)
نا شناس 20 دي 1389
خوشحالیم از رفتن فیافی و تبریک میگیم به آمدن نیروی جدید و پرتوان
نا شناس 20 دي 1389
شما را به خدا مشکلات نکا را به فیاضی برسانید . اگر یک سایت برای نکا باز کنید به تعداد معلمان و کلیه دانش آموزان در مورد تقاضای عاجزانه برای برکناری مدیر اداره آموزش و پرورش نکا مطلب دارید.
نا شناس 20 دي 1389
من آموزگاری هستم که فقط به درس دادن عشق می ورزم . به آقای مقیمی هم رای دادم و از او به خاطر حمایت از برادر عزیزو سردار تلیم وتربیت مازندران ممنونم ولی به او می گویم آقای مقیمی : اینقدر که فکر تعلیم و تربیت مازندران هستی برای آموزش و پرورش شهرمان نکا چرا گناه کبیره حمایت از رئیس این اداره را انجام می دهی همه مدیران و معلمان از شما به این دلیل بریده ا ند .
نا شناس 20 دي 1389
آقای فیاضی رئیس اداره نکا حال و انگیزه ای برای کار کردن باقی نگذاشت مارا دریابید و زنده کنید. دعاگوی شما خواهیم بود.
نا شناس 20 دي 1389
معلم عزیزم جناب آقای فیاضی؛
هیچ گاه تو را فراموش نمی کنم، هیچ گاه سرفه های به یادگار مانده از دوران جنگ را.
به یاد دارم در اردیبهشت سال 87 برای عرض تبریک هفته معلم خدمت رسیدم و انبوهی از جمعیت معلمان را دیدم که با وجود پایان ساعت اداری در مقابل اطاقت صف کشیده بودند و چنان با تواضع و فروتنی پس از ساعت ها کار روزمره با ایشان سخن می گفتی و سرفه خود را در لابلای حرف هایت پنهان می کردی که بی اختیار اشک از چشمانم جاری شد. حال که مرور می کنم می بینم ساعت از 3 بعدازظهر گذشته بود و به آقای فرهودی گفتی نمازخانه را برای رسیدگی به امور ارباب رجوع باز کنید تا شخصاً حضور یابم.
خستگی را در وجودت احساس کردم و لوح را دادم و بی هیچ معطلی راه افتادم. من عبدالوحید فیاضی را می شناسم، فیاضی اهل خدمت است و اهل معامله نیست و در این راه با احدی تعارف ندارد.
درود بی کران بر فیاضی عزیز و استاد گرانقدر من - سیدمصطفی هاشمی(بهشهر)
نا شناس 20 دي 1389
مديران كل نوسازي واداره كل استان خواهشمند است نسبت به انشعا ب برق مدرسه ي چاله پل با توجه به فصل سرما جهت راه اندازي شوفاژ توجه ويژه به عمل آيد . جمعي از اهالي روستا ي چاله پل
مرتضي ف 21 دي 1389
مردم نور لياقتتشون همونيه كه 7 ذوره ازشون سواري گرفته . نوش جونش وقتي سواري ميدن چرا نخوره؟
فياضي به درد نوريها نميخورد. نور ملك شخصي آقاي ن هست. فياضي بچه كشاورز جانباز بايد بشينه خون دل بخوره
خاك بر سر ما نوريها مرتضي ف
نا شناس 22 دي 1389
جناب آقای فیاضی خواهش می کنیم فکری به حال خانواده آموزش و پرورش نکا بفرمایید تا کی باید بی احترامی و بی توجهی مدیر آموزش و پرورش را نسبت به مدارس شاهد تحمل کنیم این شخص کمر به مخالفت با آرمان های شهید و شهادت بسته و علناُ اعلام می کند
نا شناس 27 دي 1389
شکر شکر که این رفت و آن آمد ما که خوشحالیم با آمدن برادر امیری گرمرودی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.515 seconds.