.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
التیماتوم شدید نماینده رشت به استاندار و وزیر کشور؛
حذف نيروهاي اصولگرا از بدنه اجرايي گيلان
امروز بيشتر نيروهايي كه به فتنه سال 88 در گيلان كمك كرده بودند از حركت خلاف قانون و حذف نيروهاي ارزشي توسط استاندار حمايت مي‌كنند و هزاران دليل و مورد در اين زمينه در استان وجود دارد كه براي رئيس جمهور ارائه مي‌شود.
حذف نيروهاي اصولگرا از بدنه اجرايي گيلان

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: حذف نيروهاي ارزشي و اصولگرا از بدنه اجرايي گيلان غيرقانوني است.

جبار كوچكي‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با انتقاد شديد از حذف نيروهاي ارزشي در بدنه اجرايي گيلان اظهار داشت: با توجه به پايان يافتن بررسي برنامه پنجم توسعه، دولت در تلاش براي اجراي قانون هدفمندي يارانه‌هاست و مسئولان بايد بستر سياسي و اجتماعي را براي اجراي اين قانون آماده كنند.
وي ادامه داد: استاندار گيلان به جاي آرام كردن فضاي جامعه و تقويت نيروهاي ارزشي به دنبال حذف نيروهاي اصولگرا در عرصه اجرايي و اجتماعي استان است.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس با تاكيد بر اينكه وزير كشور بايد پاسخگوي تعلل خود درباره وضعيت گيلان باشد، تصريح كرد: به وزير كشور هشدار مي‌دهيم كه اگر قدرت تصميم‌گيري ندارد بهتر است قبل از بركناري از طرف مجلس استعفا كند.
وي با بيان اينكه روند حذف نيروهاي ارزشي و اصولگرا در گيلان شدت گرفته است، خاطرنشان كرد: اين شدت به حدي است كه حتي به اعضاي اصلي ستاد احمدي‌نژاد نيز رحم نمي‌كنند و اخيرا سه نفر از اعضاي شاخص اين ستاد در مديريت اجرايي استانداري گيلان حذف شدند كه همه آنها از خانواده‌هاي شهدا و ايثارگر بودند.
كوچكي‌نژاد با اشاره به اينكه مسئولان وزارت كشور پاسخگوي اين امر نيستند، افزود: پاسخ اين نوع اعمال غيرقانوني در گيلان در مجلس داده مي‌شود.
وي با بيان اينكه امروز سران فتنه در استان در حال نفوذ به بدنه اجرايي گيلان هستند، تصريح كرد: نيروهاي اصولگرا و وفادار يكي پس از ديگري حذف مي‌شوند و به طور يقين مسئولان كشور بايد پاسخگوي هر عكس‌العملي از طرف نيروهاي ارزشي استان باشند.
نماينده مردم رشت در مجلس تاكيد كرد: در صورتي كه جلوي كارهاي غيرقانوني و خودمحوري در گيلان گرفته نشود استاندار بايد آماده پاسخگويي به هر‌گونه مشكلات داخلي استان باشد.

*نيروهاي حزب‌الله و مذهبي گيلان تاكنون تا اين حد مظلوم نبوده‌اند
وي با اشاره به اينكه نيروهاي حزب‌الله و مذهبي گيلان در اوج حاكميت اصلاح‌طلبان مانند امروز تا اين حد مظلوم نبودند، بيان داشت: امروز بيشتر نيروهايي كه به فتنه سال 88 در گيلان كمك كرده بودند از حركت خلاف قانون و حذف نيروهاي ارزشي توسط استاندار حمايت مي‌كنند و هزاران دليل و مورد در اين زمينه در استان وجود دارد كه براي رئيس جمهور ارائه مي‌شود.
كوچكي‌نژاد اظهار داشت: از رئيس جمهور مي‌خواهيم هيئتي را به گيلان اعزام كند تا از نزديك اعمال غيرقانوني و حذف نيروهاي ارزشي توسط نماينده ايشان در استان را مورد بررسي قرار دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 آذر 1389
0
0
پاسخ
بیخیال بابا مهندس امینی رفیق قدیمیت در جهاد سازندگی را از آبفای گیلان برکنار کردند کجا بودی ؟ اینهمه اعتراض در جریانات مذهبی استان گیلان و شهر رشت براه افتاد بابت این قضیه صدات در نیامد همتون ساکت بودید با آبروش بازی کردید در حالی که تو اقای کوچکی نژاد میدونستی امینی مثل بولدوزر داره کار عمرانی انجام میده بی مزد و منت حتی در جلسه تودیعش حاضر نشدید حالا بخاطر برکناری 2تا نظامی و پاسدار از استانداری گیلان یهو وجدون دردگرفتی برادر کوچکی نژاد ؟؟؟ مردم جواب کم کاری تو و بقیه نمایندگان را در انتخابات اینده می دهند مطمئن باش !!
محمود 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
آقاي كامنت گذار بي انصاف
چرا در هنگام نوشتن رعايت انصاف را نمي كني.
آقاي مهندس جبار كوچكي نژاد در مصاحبه هاي مختلف از تغيير مديرت ارشد آب استان در شرايط حساس پروژه بانك جهاني و جايگزيني مديرغير بومي انتقاد كرد و حتي با وزير نيرو درگير شد:
يك نمونه از اعتراضات نماينده شريف رشت در اين لينك موجود است:
http://www.gilannews.ir/4233.html
در ثاني به آقاي مهندس اميني كه در حال حاضر در همين استان و استان هاي ديگر پيشنهاد مسئوليت هاي مهمي شده كه در تمام اينها جناب آقاي كوچكي نژاد تاثير گذار بوده كه متاسفانه آقاي اميني خودشان با حالت قهر قبول نمي كنند و حتي با اينكه مشاور ارشد معاون وزير نيرو هستند نه وزير و نه معاون وزير را تحويل نميگيرند.
همين الان هم به ايشان يك معاونت مهم استانداري و مديرت يك اداره كل عمراني پيشنهاد شده كه ايشان به بازنشستگي خود اصرار دارند.

نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
از بابل که بدتر نیست که همه نیروهای ارزشی کنار گذاشته شدند
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
احسنت به بالایی
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
اقای کوچکی نژاد بی کفایتی شما نمایندگان و استاندار گیلان مهندس قهرمانیه که استان روز به روز از مدیران بومی و موفق و بی ادعا ی اصولگرا مانند امینی ها و فولادی ها خالی و از مدیران بی تجربه و تبعیدی استانهای دیگر لبریز شده از آب و فاضلاب و تربیت بدنی و منطقه آزاد تجاری انزلی و محیط زیست و معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان و دهها مدیریت دیگر در گیلان شاهدی بر بی وجودی و بی کفایتی وحشتناک شخص استاندار قهرمانی و نمتایندگان گیلان هستند اقای کوچکی نژاد ! نظام برای مدیرانی مثل امینی چقدر سرمایه گذاری کرده مثل ایشان فرد سلیم النفس و مقتدر چقدر در استان داشته و داریم که این سرمایه ها را به راحتی از دست می دیم جناب اقای استاندار مدیران بی کفایتی مانند ... را علی رغم عملکرد نا موفق در ابفار گیلان که این اداره را از بالندگی به ویرانه ای با 23 میلیار بدهی تبدیل کرد فورا اقدام کردی و به اب منطقه ای منتقل کردی ولی از مدیران کارامد استفاده ای نمی کنی ؟؟؟
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
اقای برادر منم جای امینی بودم قبول نمی کردم با ان بی احترامی که استاندار گیلان و محمع نمایندگان استان در مقابل خدماتم انجام دادند و حتی در مراسم تودیع بنده خدا حاضر نشدن تازه زیر پای مدیرشون را در اج فعالیت و خدمت زدند هر کی باشه حق داره قهر کنه قهر که چیزی نیست بگذریم وقتی رییس جمهور مملکت وزیر خارجه موفقی مثل متکی را در سفر خارجی انهم در حالیکه پیام رییس جمهور را منتقل می کرده برکنار می کنه و حتی برای مدیرانش ارزش قایل نیست و برای ابروی ایران هم همینطور این بنده خدا را که شما گفتی که دیگه جای خود داره !!
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
برادری که کامنت میگذاری خوانندگان که مثل شما در جریان تغییر تحولات استان گیلان نیستن درست توضیح بدید
آرش 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
آقاي كوچكي نژاد وااله صلاح نيست كه همه چيزحتي اموراجرايي واداره كردن برخي ازامورراسياسي وحزبي ببينيد.استانداري كه يك نهادحزبي نيست كه افرادي ازيك جريان خاص ياستادانتخباتي يك شخص آنجارااشغال كنند رويه اي ناثوابي كه هم اكنون دراستانداريها وجوددارد.خدايي معاون سياسي وامنيتي كه يك شخص نظامي بوده بعدازبازديدازكتابخانه عمومي استان سئوالي مطرح كرد كه همه همراهان متعجب وخنده كنان ازوي دورشدند.آيااين روش توسعه مدارانه است؟مديردفتراموراجتماعي يك استنداري همورزنمي داندآسيبهاي اجتماعي جامعه چيست فقط به اين دليل كه 6سال اسيربوده شده مديركل.برادرعزيزبازيهاي سياسي خيلي خوب امنه دردل ادارات ودستگاههاي اجرايي.چرابعدازدولت نهم ودهم اين همه كشوردركليه امورآسيب پذيرشده فقط به اين دليل كه افرادكاردان سرجايشان نيستند.خودشماآيادوست داريد سوارهواپيمايي شوي كه خلبان آن ازطريق رانت وسياست بازي هدايتش رابرعهده گرفته است ؟يقينانه تنهاشما بلكه هرشخص ديگري هم نمي پذيرد اما خيلي عجيب كه چگونه حاضريد مديريت امورشهري،تصميم گيري وتصميم سازي،آمايش سرزمين،تدوين واتخاذتصميمات راهبردي وعملياتي،مقابله باسونامي ها ي اجتماعي و......را.به افرادغيرمتخصص صرفاهم گرايش سياسي عطانماييدبرادرجان يامي دانيدكشورازحيث طلاق ،ايدز،اعتياد،سوانح جاده ايي ،بيكاري درجهان چندم است؟چرابستررابراي حضورمديران متخصص قوي وغيرحزبي وسياسي درعرصه هاي اجرايي كشورفراهم نمي كنيد؟انتظاربراين است كه ازاستاندارگيلان به علت انتخاب مديران غيرمتخصص وضعيف انتقادكنيد نه حذف افرادحزبي وسياسي.لطفانگاهي به كارنامه برخي ازمديران همسو دردستگاههاي گيلان بيندازيدآيااين است انتظار رييس جمهور؟چرابايدمديركل حفاظت محيط زيست باآن فضاحت جابجاشودوآبروي گيلان راباآن اقدامات خلوت سرايي برخي ازمديران سازمان برباددهد؟برادركمي نگاه مقايسه اي داشته باشيدازآن چيزي كه دركشورهاي توسعه يافته مي گذردوروشي راكه مادرپيش گرفيم.پس اسلام درانجاست ومسلمان دراينجا.
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
اقا 15 تا از مدیریتهای استان گیلان غیر بومی و نا کارآمد هستند مملکته داریم ما !! ای کا ش استاندار ما نصف غیرت و تعصب معاون استاندار مازندران رو داشت و هوای مدیراش رو بیشتر نگه می داشت نمایندگان هم بیشتر دنبال تغییرات جناحی و باندی و منافع شخصیشون هستند متاسفانه
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
گیلان 13 نماینده داره نه یکی بقیشون چهغلطی میکنن که استان اینهمه بلبشو شده
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
اقا این مهندس امینی رو بجای قهرمانی بکنن استاندار اینهمه نماینده ها براش نامه نوشتن و ازش حمایت می کنن در مدیران بعنوان حزب اللهی بودن معروفه با دوم خردادیها هم که بشدت مخالف بوده تازه ادم فنی و قوی هم هست بومی استان گیلانم هست !!
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
چرا بركناری همراه باتحقیرمسولان عادت شده؟ مگه میشه مدیر کل یه اداره ای را بعد از چند سال عوض کنن استاندار و معتاونینش و نمایندگان حضور نداشته باشن !!!!! ؟؟؟ اگه مخالف بودن باید علنا اظهار می کردند در همان جلسه یا اصلا نمیگذاشتند این تغییرات انجام بشه بد بخت مردم با این استاندار و نماینده ها!!
فربد 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
جناب آقاي كوچكي نژاد قرار نيست هر كسي در ستاد احمدي نژاد فعال بوده پست و مقام بگيرد نيروي ارزشي يعني كسي كه براي مردم دلش بسوزد و كار كند نه اينكه در ستاد انتخاباتي فعال باشد حالا اگر از بستگان و دوستان جنابعالي به دليل ناتواني در انجام امور كنار گذاشته شدند شما زياد سخت نگيريد مردم فهيم گيلان باند بازي شما را هيچوقت فراموش نمي كنند كه چطور دوستان و بستگان خودتان را براي تصدي پست هاي جور واجور ساپورت كرديد اجازه دهيد پارتي بازي از اين كشور رخت بر بندد .
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
نیروی حزب اللهی در بین مدیران ادارات استان دیگر نمانده که برکنار و خانه نشین نشده باشد اقای کوچکی نژاد
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
اقا بابل کجا گیلان کجا تو را به خدا مردم مازندران! کفران نعمت نکنید! وضع انتصابات مدیریتی در گیلان بدجوری خراب است تصمیم گیری دردست یه عده باد به پرچم و برادران نظامی عشق قدرت !! افتاده نخبگان هم اصلا محلی از اعراب ندارند قدر طاهایی را بدانید بترسید از روزی که یه تیمسار یا مدیر بی تجربه و غیر بومی یا بومی بیسواد بشه استاندارتون !!
نا شناس 23 آذر 1389
0
0
پاسخ
اقای با انصاف لینک خبری که زدی هیچ ربطی به اعتراض به برکناری یه مدیر قبلی سازمان اب گیلان نداشت بلکه اعتراض اقای نماینده بیشتر بابت انتصاب مدیر غیر هم خط بود مثلا اقای ..... از دوستان دوم خردادی ایشان که با امدن مدیر جدید با خاک !! یکسان و تبعید شد
نا شناس 25 آذر 1389
0
0
پاسخ
ای بابا چرا فقط به امینی بند کردید تعویض مدیران داخلی از بی عرضگی استاندار گیلان است اگر استانداری قوی روی کار بیاد مشکلات این استان حل می شود ولی تا وقتی قهرمانی و دارو دسته اش در مسند استانداری گیلان هستند همین آش است و همین کاسه
نا شناس 25 آذر 1389
0
0
پاسخ
تعویض مدیران استانی سرانجام گیلان را نابود می کند ..واقعا برای گیلان و گیلانی جماعت متاسفم که از مدیر ارشد گرفته تا پایین همه ناتوان و بی عرضه هستند.
نا شناس 25 آذر 1389
0
0
پاسخ
اقایی که نوشتید چرا به فلان شخص بند کرده اید من کارمند شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ستاد مرکزی ان هستم و دردوره های مدیرانی مثل موسی نظری پور و مهندس مهدیزاده و اقای مهندس امینی و الان روشن روان با همه این افراد کار کرده ام ضمن احترام به همه این عزیزان واقعا هیچکدام از مدیران شرکت مثل ایشان بی ادعا و دقیق و فنی نبود و فارغ از حواشی مخل کار به اصل ماموریتها و رسالت عمرانی شرکت آب و فاضلاب گیلان توجه نداشت ایشان الحق و الانصاف فردی متدین و مدیری کارآمد و مسلط به مسائل فنی و مدیریتی هستند این را نه از باب تعارفات معمول بلکه من باب رفع تکلیف و ادای دین به ایشان در مقابل خدا هم شهادت می دهم چقدر شورای شهر و برخی افراد بیمار بر ایشان بدلیل فعالیتهای اجرایی و عمرانی تاختند ؟ چقدر تلاش شد برای ایشان مسائل حاشیه ای درست کنند؟ البته عملکرد هیچکس از جمله ایشان بی نقص نیست ولی واقعا ایشان را بدلیل اهل وعامله و باج ندادن به سیاسیون و برخورد با مفسدین و رشوه بگیران شرکت بطرز عجیبی تخریب می کردند و در همان حال مورد احترام وی بودند و از مزایای حقوقی مانند دیگران استفاده می کردند و الان بشدت پشیمان شده اند و دنبال حلالیت از ایشان هستند این را من خودم با چشمانم دیده و عمیقا درک کرده ام اما انتقال ایشان به تهران به آنصورت بسیار سبک و دور از شان مدیریت استان گیلان و مردم با فرهنگ و قدر شناس استان گیلان بود ما بارها شاهد بودیم که افرادی از مدیران استان را بخاطر سو تدبیر و مفاسد اخلاقی وحشتناک و زد و بندهای مالی کلان حد اقل بصورت ظاهری با احترام در مراسمی با حضور استاندار و نمایندگان مسئولین بدرقه و تودیع می کنند اما در مورد ایشان پس از انهمه تلاش شبانه روزی که مردم شریف و کارکنان شرکت شاهد ان بوده اند با ان وضع جابجا کردند و استاندارو نمایندگان به عناوین مختلف تشریف نیاوردند این مساله برای من بعنوان ناظر عجیب و تاسف آور بود
با تشکر از سایت وزین شمال نیوز که در انعکاس اخبار گیلان بسیار متعهدانه و فعالانه اقدام می کند
نا شناس 26 آذر 1389
0
0
پاسخ
جناب آقای کوچکی نژاد از حساسیت شما بابت برکناری مدیران اصولگرا در استان ممنونیم ولی بیاد داشته باش بسیار دیر اعتراض کردی و نباید انتظار شق القمر داشته باشی
نا شناس 26 آذر 1389
0
0
پاسخ
آقای استاندار نیروهای اصولگرا در میان مدیران ارشد استان بویژه استانداری قابل مشاهده نیستند یعنی اصلا حضور ندارند و این پذیرفتنی نیست شما نمی توانید و نباید با اصولگرا ها مثل جریان حزبی دوم خردادی برخورد کنید اینها بچه های جبهه و جنگ و جهاد سازندگی هستند همیشه در هر جایی که حضور داشتند منشا خدمات بسیاری بوده اند بر خلاف دوستان شما در جناح 2 خرداد که منشا خسارات و خیانتهای بسیاری بوده و هستند اقای استاندار فاین تذهبون ؟ مثل کبک سرت را زیر برف کردی حلقه مدیران دور خودت را با افراد ضعیف و جناحی مثل زالفی و اسفند قاسمی سازمان مجاهدینی و قاسمی بیسواد شورای شهر و یکسری حضرات سپاهی که هیچ ارتباطی با اصولگرایی ندارن تنگ کردی خیلی زود یادت رفت در جلسه انتخابی ات با اصولگرایان گیلان در منزل جانباز شهید مصطفی زمانی چه کسی را واسطه کردی تا موافقت انها را جلب کنی ؟ بنده خدا زیر آب همون رو هم که زدی حالا چی داری بگی این تویی که پشت در اتاقت در استانداری پنهان شدی و حاضر نیستی حرف بچه های اصولگرا و رزمنده و جهاد را بشنوی ولی این موضوع به همین شکل باقی نمی مونه یا امورات را اصلاح میکنی یا برای همیشه از استان اصلاح میشی
نا شناس 26 آذر 1389
0
0
پاسخ
اقای کوچکی نژاد تو که این دوره رای نمی اوری ولی نشان دادی برای دینت کمی ارزش قائلی
نا شناس 26 آذر 1389
0
0
پاسخ
آقای کوچکی نژاد!!!!!واقعا برای شما متاسفم، حداکثر یکسال دیگر نمایندگی شما به پایان می رسه اما چگونه می خواهی در پیشگاه خداوند برای باندبازی هایت پاسخگو باشی!!چرا خودت را می خواهی همه کاره استان بدانی در حالیکه تا قبل از دولت نهم در یک گوشه ای در حد یک اداره حاشیه نشین بودی!!!خواهشا این دولت که تو را به نمایندگی رساند را به حال خودش بگذر که بیش از این هزینه اداره مملکت زیاد نشود. تمتمی تصمیمات شما جناحی و حزبی است متاسفم!!!1
نا شناس 26 آذر 1389
0
0
پاسخ
آقای کوچکی نژاد!!!!!واقعا برای شما متاسفم، حداکثر یکسال دیگر نمایندگی شما به پایان می رسه اما چگونه می خواهی در پیشگاه خداوند برای باندبازی هایت پاسخگو باشی!!چرا خودت را می خواهی همه کاره استان بدانی در حالیکه تا قبل از دولت نهم در یک گوشه ای در حد یک اداره حاشیه نشین بودی!!!خواهشا این دولت که تو را به نمایندگی رساند را به حال خودش بگذر که بیش از این هزینه اداره مملکت زیاد نشود. تمتمی تصمیمات شما جناحی و حزبی است متاسفم!!!1
مجيد 27 آذر 1389
0
0
پاسخ
عدم حضور جناب آقاي مهندس قهرماني و معاونين استاندار و نمايندگان شريف مردم در مجلس شوراي اسلامي در مراسم توديع مدير عامل جديد و قديم شركت آبفا به علت اعتراض به اين تغيير بوده است. حتي در پرواز برگشت به تهران آقاي ثمره هاشمي مدير عامل شركت فني مهنسي آب و فاضلاب كشور دو تن از نمايندگان (آقازاده و خسته بند) با ايشان اتفاقي همسفر شدند كه در هنگام پياده شدن در فرودگاه درگيري شديد لفظي بين ايشان و ثمره هاشمي رخ مي دهد. فرداي همان روز 89/5/31 در نطق پيش از دستور مجلس آقاي مهندس خسته بند نماينده شريف بند انزلي به شدت نسبت به اين تغيير از وزير نيرو انتقاد مي كنند.
و حتي كار به جايي رسيد كه تعدادي از نمايندگان گيلان به نمايندگان خوزستان و ايلام در طرح سابق استيضاح وزير نيرو پيوستند. البته جناب آقاي مهندس نامجو هم عدم رضايت خود را به آقاي ثمره هاشمي متذكر شدند.چون مدير عامل سابق منصوب خودشان بوده و ايشان را از نزديك مي شناختند.
شهروند صومعه سرايي 14 دي 1389
0
0
پاسخ
جناب آقاي جباركوچكي نژاد اگر شما از وضعيت حذف نيروهاي ارزشي نگران هستيد پس چرا در انتخابات دورهشتم اقدام به حذف ،تخريب محمد تقي رنجبر نماينده 4دوره صومعه سرا از نيروهاي ارزشي -انقلاب -ولايي -از شاگردان خميني كبير-همدوره مقام معظم رهبري -كسي كه شما زندگي خود را بنا به ؟؟؟؟؟؟مديون ايشان هستيد نموديد ؟
رامین 17 فروردين 1391
0
0
پاسخ