.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی ارزان‌ترین دوربین‌های عکاسی دیجیتال

سال میلادی رو به پایان است که روزهای تعطیلات کریسمس از راه می‌رسند. درست در همین روزها هم هست که بازار محصولات مختلف برای هدایای کریسمس حسابی داغ است.



در این میان اما محصولات دیجیتال شخصی به خصوص دوربین‌های عکاسی دیجیتال مثل همیشه طرفداران زیادی داشته و به این دلیل هم بیشتر مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند. این در حالی است که به خاطر تنوع زیاد در این بازار کار انتخاب و خرید برای کاربران مشکل شده است. این مشکل وقتی قرار باشد خرید به قصد هدیه هم باشد که قطعا جدی‌تر هم می‌شود. این در حالی است که موضوع هزینه کادو را نباید فراموش کرد، چون به هر حال این موضوع تاثیر زیادی بر انتخاب ما خواهد داشت. حالا با توجه به نزدیک‌تر شدن روزهای تعطیلات سال نو میلادی و زمان خرید هدایای سال نو وب سایت انگلیسی Which ارزان‌ترین دوربین‌های عکاسی دیجیتال را معرفی و بررسی کرده است که آنها را در زیر می‌بینیم.
مدل PowerShot A3000 IS از Canon:



این دوربین شاید بهترین گزینه خرید آن هم با قیمتی کمتر از 100 پوند و برابر 60 پوند باشد. این دوربین طراحی ساده‌ای داشته و در دسته دوربین‌های کامپکت قرار می‌گیرد. این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح تصویر 10 مگاپیکسل را داشته و حداکثر سرعت شاتر آن در هنگام عکاسی برابر 1 به 1600 ثانیه است. حداکثر حساسیت این دوربین در هنگام عکاسی برابر 1600 است و نمایشگر آن از نوع LCD با اندازه 7/2 اینچ است. این دوربین در بازار کشور ما هم با قیمت 155 هزار تومان عرضه می‌شود.
مدل Exilim EX-H5 از Casio:



امکانات این دوربین کمی بهتر از مدل قبلی است؛ اما برای این ارتقاي کیفیت باید کمی هم بیشتر پول بپردازید. این دوربین با قیمت 129 پوند در بازار عرضه می‌شود و قابلیت‌هایی مانند عکاسی با وضوح تصویر 1/12 مگاپیکسل و حداکثر حساسیت 3200 را به کاربرانش می‌دهد. حداکثر سرعت شاتر این دوربین هم 1 به 2000 ثانیه بوده و نمایشگر LCD آن 7/2 اینچی است. این دوربین که مبتنی بر حافظه فلش است، از لنز واید 24 میلیمتری هم بهره می‌برد. این دوربین قابلیت فیلمبرداری HD را هم داشته و با قیمتی در حدود 313 هزار تومان در بازار داخلی کشور ما هم عرضه می‌شود.
مدل Coolpix S8000 از Nikon:



با این مدل دیگر وارد دوربین‌های نیمه‌حرفه‌ای می‌شویم. این دوربین که با قیمت 159 پوندی به فروش می‌رسد، قابلیت زوم اپتیکال تا 10 برابر را به کاربرانش می‌دهد. بدنه این دوربین ضخامتی تنها برابر 3 سانتی متر دارد و کاربران آن امکان عکاسی با وضوح 14 مگاپیکسل را در اختیار دارند. این دوربین امکان فیلمبرداری HD را هم داشته و از نمایشگر بزرگ 3 اینچی هم بهره می‌برد. قیمت این دوربین در بازار کشور ما هم در حدود 415 هزار تومان است.
مدل Ixus 300 HS از Canon:



این دوربین با طراحی بدنه باریک، امکان گرفتن عکس‌هایی با وضوح و کیفیت مناسب را به کاربرانش می‌دهد. عکس‌های گرفته شده با این دوربین کیفیت 10 مگاپیکسلی دارند و نمایشگر آن اندازه‌ای بزرگ و برابر 3 اینچ دارد. این دوربین امکان فیلمبرداری HD را هم به کاربرانش می‌دهد و قدرت زوم اپتیکال آن به 8/3 برابر می‌رسد. این دوربین با قیمت 290 هزار تومان در بازار کشور ما عرضه می‌شود.
مدل EX1 از Samsung:



این دوربین 299 پوندی یک محصول جدید و مجهز به نمایشگر AMOLED است. این دوربین طراحی مدرن و ساده‌ای داشته و امکان کنترل دستی را هم به کاربرانش می‌دهد. کار با این دوربین نیمه‌حرفه‌ای راحت بوده و به این ترتیب امکان ثبت عکس‌های با کیفیت را به کابران تازه کار می‌دهد.
مدل Lumix DMC-LX5 از Panasonic:



طراحی این دوربین ساده و کوچک بوده و به راحتی در جیب کاربرانش قرار می‌گیرد. این دوربین امکان ثبت و ذخیره عکس‌هایی با وضوح 10 مگاپیکسل را داشته و قابلیت کنترل دستی پیشرفته را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین در حال حاضر با قیمت 325 پوند روانه بازار شده است و به فروش می‌رسد.
مدل Lumix DMC-FZ100 از Panasonic:





این دوربین که از امکان سوپر زوم بهره می‌برد، قابلیت زوم اپتیکال تا 24 برابر را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین دارای لنز واید 25 میلیمتری بوده و امکان فیلمبرداری HD را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین این روزها با قیمت 315 پوند روانه بازار شده است.
مدل NEX-3 از Sony:









این دوربین که با کیت لنزش با قیمت 330 پوند به بازار عرضه می‌شود، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین ابعادی به اندازه یک دوربین DSLR داشته و وزن آن به اندازه یک دوربین کامپکت است. این محصول امکان فیلمبرداری HD را دهم داشته و عکس‌های با کیفیتی را هم برای کاربرانش ثبت و ذخیره می‌کند.
مدل Lumix DMC-G10 از Panasonic:






این دوربین همراه با لنزش با قیمت 340 پوند به بازار عرضه می‌شود. هر چند این دوربین نمایشگر چندان با کیفیتی ندارد؛ اما مجهز به یک میکروفن کوچک برای ضبط صدا هم هست.
مدل D3100 از Nikon:



این دوربین 445 پوندی کیفیت خوبی برای عکاسی دارد و عکس‌هایی با کیفیت 14 مگاپیکسل را برای کاربرانش ثبت و دخیره می‌کند. این دوربین همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت مناسب HD را هم داشته و معمولا مورد توجه کابران حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای قرار می‌گیرد. این دوربین در حال حاضر با قیمت 850 هزار تومان در بازار کشور ما هم عرضه می‌شود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.