.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدحجابی بازیگران زن در یک جشنواره خارجی +عکس

انتشار عکسهای بی حجاب و بعضا بدحجاب بازیگران زن سینمای ایران بعد از شرکت در جشنواره های خارجی، موضوعی بوده که علی رغم اینکه همواره از سوی رسانه های مختلف داخلی گزارش شده، مسئولین توجه نکرده اند!

به گزارش جهان؛ فيلم تسويه حساب ساخته تهمينه ميلاني براي نخستين بار در جشنواره فيلم شانگهاي به نمايش در آمد. پس از نمايش اين فيلم، دست اندرکاران اين فيلم در يک نشست خبري به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.



اما نکته قابل ذکر در حجاب این بازیگران است که با پیچاندن شال هایی تنها موهای خود را پوشانده اند و گردن و بدن آنها نمایان است.



باید دید این بازیگران که به عنوان نماد و نماینده مردم کشورمان در چنین جشنواره هایی شرکت می کنند چه برداشتی از حجاب زن در ایران دارند که با چنین پوشش هایی در این نشست ها شرکت می کنند.

گفتنی است تهمينه ميلاني «تسويه حساب» را سال 83 كارگرداني كرده است و در اين فيلم مهناز افشار، لادن مستوفي، السا فيروز‌آذر، بهاره افشاري، اكبر عبدي، سياوش تهمورث و حامد بهداد به ايفاي نقش پرداختند.

صرف نظر از اینکه مهمترین پیام این فیلم شیوع فساد اخلاقی در بین مردان ایرانی است، باید دید مسئولین محترم سینمای ایران با چه انگیزه ای مجوز پخش این فیلم در یک نشست خارجی را داده اند تا به عنوان نمایی از زندگی مردم ایران در اذهان کشورهای بیگانه نقش ببندد!



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 تير 1389
وقتی خود باختگی در تمامی ابعاد زندگی ملتی سایه افکند دیگر نباید تعجب کرد تابرهنگی فرهنگی بروز نماید زیرا مسئو لین فرهنگی ما خود غرق در برهنگیهای دیگرند.چونکه با ید اول سلمان شد تا بتوان مسلمان شد.
نا شناس 9 تير 1389
من مشکلی تو این عکسها نمی بینم. یعنی به نظرتون باید نقاب بزنن.
نا شناس 9 تير 1389
من هم واقعا مشکلی نمی بینم .راستی ما دنبال چی هستیم؟چرا باید خودمون رو اینقدر حقیر ببینیم که دنبال 2تا تار مو بگردیم.؟
مجیدی 10 تير 1389
پس فرق ما و طالبان در چیست . ایرادی در این عکس نمی بینم. همه چی کشور درست شده فقط الان مشکل پوشش و دو تا تار مو مشکل ساز شده. طالبانی فکر نکنید. اینجا ایران است با ان قدمت چند هزار ساله .
نا شناس 26 آبان 1389
به نظر من مي تونستند با حجاب بهتر خيلي زبباتر ظاهر شوند زنان در حجاب كامل زيبا تر به نظر مي رسند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.739 seconds.