.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح جامع قطار شهري رشت
شهردار رشت از اتمام طرح مطالعات جامع ترافيك و حمل و نقل ريلي در رشت خبر داد و گفت: رشت سومين شهري است كه طرح جامع قطار درون شهري در آن آغاز شده است.

شهردار رشت از اتمام طرح مطالعات جامع ترافيك و حمل و نقل ريلي در رشت خبر داد و گفت: رشت سومين شهري است كه طرح جامع قطار درون شهري در آن آغاز شده است. 
  
 به گزارش شمال نیوز ،رضا ساغري با اشاره به آخرين وضعيت ايجاد قطار ريلي درون شهري افزود: مطالعات اين طرح از 6 ماه قبل شروع و تا اوايل فروردين امسال به پايان رسيد و اين مطالعات به مشاور تحويل داده شد و در واقع بعد از دو كلان شهر كرمانشاه و همدان، رشت سومين شهري است كه طرح جامع قطار ريلي در آن شروع شده است.

وي ادامه داد: پس از پايان مطالعات فاز صفر و فاز اول، نمايي كلي از وضعيت ترافيك شهر در اين طرح ديده شده كه از حاشيه رودخانه‌ها نيز براي رفع ترافيك استفاده مي‌شود.

وي با اشاره به مسيرهاي حمل و نقل عمومي گفت: مسير حمل و نقل عمومي مانند قطار شهري و خطوط ويژه اتوبوس‌ها با مبدأ و مقصد مسافرت‌هاي شهري تعيين مي‌شود.

ساغري در خصوص ميزان هزينه طرح مطالعاتي قطار شهري اظهار داشت: پيش بيني مي‌شود در مرحله اول حدود 700 ميليون تا يك ميليارد تومان فقط هزينه مطالعات جامع ترافيك و حمل و نقل ريلي باشد.

شهردار رشت ايجاد خط ريلي درون شهري را در كاهش بار ترافيك شهر بسيار موثر دانست و گفت: در سال 86، حل مسايل ترافيكي شهر رشت از اولويت هاي عمراني شهرداري است و براي اين منظور، مسايل زيربنايي تهيه شده كه ايجاد خط ريلي يكي از آن است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 دي 1392
بجای 86 داریم به سال 96 نزدیک میشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.