.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار مازندران با تهدید به ارجاع پرونده‌ها به مراجع قضایی :
جذب هرگونه نیروی جدید در شهرداری‌ها و دهیاری‌های مازندران ممنوع است / شهرداران مکلفند نیروهای فاقد شرایط قانونی را از سیستم خارج کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با هشدار نسبت به وضعیت جذب نیرو، تأکید کرد: جذب هرگونه نیروی جدید در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ممنوع است و شهرداران مکلفند نیروهای فاقد شرایط قانونی را از سیستم خارج کنند؛ در غیر این صورت، پرونده‌ها به مراجع قضایی و دادستانی ارجاع خواهد شد.
جذب هرگونه نیروی جدید در شهرداری‌ها و دهیاری‌های مازندران ممنوع است /  شهرداران مکلفند نیروهای فاقد شرایط قانونی را از سیستم خارج کنند

به گزارش شمال نیوز،  عبدالرضا دادبود  در همایش شهرداران استان مازندران با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا به تمدن دیرینه و دانش نخبگان، مقتدرانه از شرایط جنگ اقتصادی عبور خواهد کرد و شهرداران به عنوان مدیران خط مقدم خدمت‌رسانی، باید با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق، پشتیبان مردم باشند.

 

معاون استاندار مازندران با اشاره به ابلاغ ۲۸ اولویت عمرانی به فرمانداران و شهرداران، تصریح کرد: کاهش نقاط حادثه‌خیز ترافیکی، رفع گلوگاه‌های تردد، مناسب‌سازی معابر برای معلولین، مدیریت هوشمند پسماند در قالب طرح «مازندران پاک»، ساماندهی سگ‌های بلاصاحب و ارتقای شبکه پایش تصویری از جمله تکالیف فوری است که شاخص‌های ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها بر مبنای آن‌ها تدوین شده است.

 

وی در خصوص صدور پروانه ساختمانی نیز بر لزوم آمادگی کامل شهرداری‌ها تأکید کرد و افزود: باید از همین امروز مقدمات لازم فراهم شود تا با اجرای نهایی این طرح، ضمن تسهیل در ارائه خدمات، مردم با کمترین چالش مواجه شوند و این فرایند در سیستم شهرداری‌ها به روالی عادی تبدیل شود.

 

دادبود با اشاره به چالش ناترازی انرژی در زمستان پیش رو و موقعیت جغرافیایی مازندران در انتهای خط انتقال گاز، شهرداری‌ها را مکلف کرد تا ساختمان‌های اداری خود را به پنل‌های خورشیدی تجهیز کنند.

 

وی تأکید کرد: این اقدام یک الزام قانونی برای مقابله با ناترازی برق و گاز است و تمامی اقدامات در این بخش با نظارت متمرکز دنبال خواهد شد.

 

معاون عمرانی استانداری همچنین از رایزنی برای تأمین مالی پروژه‌های شهری از طریق بازار بورس خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی باید در بازه زمانی قراردادهای اولیه (حداکثر ۱۸ تا ۲۴ ماه) به بهره‌برداری برسند تا از فرسایشی شدن پروژه‌ها و تحمیل هزینه مضاعف به بیت‌المال جلوگیری شود.

 

وی همچنین بر لزوم ثبت اموال و دریافت «شناسه یکتا» به‌عنوان یکی از مطالبات اصلی قوه قضاییه تأکید کرد و از شهرداران خواست با هوشمندی و قاطعیت در اجرای قانون، آمادگی کامل خود را برای خدمت‌رسانی به مردم در تمامی فصول سال حفظ کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.02 seconds.